Onko teillä tietoa paljon luomen leikkaus mahdollisesti voi maksaa? Minulla on koholla oleva luomi kasvoissa, jonka tahtoisin leikkauttaa pois.
Luomen leikkaus
3
494
Vastaukset
- ''eitäältä'''
järkevän ja oikean vastauksen saat,kun varaat ajan plastiikkakirurgilta.Voi olla että joku laitos antaa hinta-arvion valokuvan perusteella.Esim luomen koko ja sijainti vaikuttavat asiaan.
- oli luomi
takavuosina silmän ja nenän välissä. Se oli aika iso. Terveyskeskuslääkäri ehdotti, että leikataan pois. Ja niin se napsaistiin terveyskeskuksessa. Näin ennen, ei taida enää onnistua? Minkäänlaista arpea ei siihen jäänyt. Samoin poistettiin niskasta iso luomi terveyskeskuksessa. Ei tarvinnut mihinkään plastiikkakirurgille mennä!
- poistaa..
itse olen poistattanut luomet terveyskeskuksessa.
eikä maksa paljon, kuin se normaali vuosimaksu tai kertakäyntimaksu, kumman valitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050