minulla on koneella tuo ohjelma ja palittänyt ennen hyvin mutta nyt ei anna aukaista tiedostoja vaan herjaa, että ei voi aukaista.. Mikä neuvvoksi?
Nero photosnap wiewer?
6
1470
Vastaukset
- tempera
Moi, törmäsin samaan ongelmaan ja löysin ratkaisun: avaa photosnap viewer ja mene vas. yläkulmaan ja klikkaa TIEDOSTO ja sieltä LISÄOSIEN ASETUKSET. sitten valitse ylin rivi ( tai kaikki rivit joissa on alaotsikoita) tummaksi ja klikkaa oikealta "poista kaikkien rekisteröinti" ja avaa photosnap uudelleen. Mulla toimi.
- saka
Etsin vastausta tähän nero photosnapin aukaisuongelmaan ja onnisti heti:)tein juuri noin ja ongelma katosi.Kiitos vinkistä!
- sdasdasdasdasdasdasdasdasda
aah rakastan sua ihana muru peipeeehzzz ejaah toimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDSASAHAHAHSHSSDA
- pähkäilevä..
sdasdasdasdasdasdasdasdasda kirjoitti:
aah rakastan sua ihana muru peipeeehzzz ejaah toimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiDSASAHAHAHSHSSDA
kiitos temperalle myös täältäkin:=) nyt toimii
- haluu nähdä
JESS, taas pelittää. Luulin, että oli isompikin ongelma.
- Kiitollinen avusta
Kiitos tiedosta :) Oli mullakin sama ongelma ja pähkäillyt jo jonkin aikaa et mitä teen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501