Minne kannattaa pistää ilmoitus jos haluaa löytää itselleen kumppanin vakavassa mielessä. Etsinnän kohde on yh jolla lapsia ja joka pystyy pohtimaan syvällisiä asioita ja jota kiinnostaa henkinen kasvu yms. Vinkkejä odottaen!
Minne ilmoitus?
13
748
Vastaukset
- n38+
Tätä palstaa taitaa otsikon perusteella lukea juuri mainitsemasi ihmiset. Toinen palsta joka tulee mieleen on Yksin- ja yhteishuoltajien keskustelupalsta ja siellä nimenomaan "etsin miestä/naista.." -palsta. Myös sinkut.net -osoitetta voit kokeilla, saat vastauksia haluamaltasi alueelta.
Mitään omakohtaisia kokemuksia näistä ilmoituksista ei valitettavasti ole; en ole laittanut ikinä ilmoitusta enkä vastannut. Toisaalta, ei siinä mitään menetäkään. Tuohan se säpinää elämään kun menee sokkotreffeille..- m44+
Kiitos vinkeistä. Mietin mitä teen ja minne pistän ilmoituksen.
- n38+
m44+ kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Mietin mitä teen ja minne pistän ilmoituksen.
Jään uteliaana odottamaan...
- m44+
n38+ kirjoitti:
Jään uteliaana odottamaan...
Koska olet utelias... niin kerropa mistäpäin olet! Satakunta vaikenee nyt illalla
- n38+
m44+ kirjoitti:
Koska olet utelias... niin kerropa mistäpäin olet! Satakunta vaikenee nyt illalla
Pitihän se arvata; olen itse aivan päinvastaisesta suunnasta, tai siis, aika kaukaa kuitenkin, harmi!
Näin tässä aina käy, meilläpäin kun ei kunnon miehiä näy vaikka paikkakunta onkin tuommoinen keskisuuri teollisuuskaupunki. Aina ne on muualla ne helmet... - mette
m44+ kirjoitti:
No, minä olen Satakunnasta...
- olitko
mette kirjoitti:
No, minä olen Satakunnasta...
pohjois-porin yläasteella joskus -70 luvun alussa? minä olin, muistan yhden upean mimmin
mette nimeltään. taisi olla mervi...? - mette
olitko kirjoitti:
pohjois-porin yläasteella joskus -70 luvun alussa? minä olin, muistan yhden upean mimmin
mette nimeltään. taisi olla mervi...?olen kyllä asunut mutta pois muutin jo vuonna -69. Että enpä taida olla sama.
Mutta eihän se estä minua olemasta upea mimmi:D!
- 3:n äiti
Jotenkin tuntuu, siis pelkkä mutu-juttu vaan,
että kumppanin etsiminen vakavassa mielessä
ei taida olla kovin viisas juttu.
Meinaan vaan sitä, että vakavassa mielessä,
ja muut mainitsemasi maneerit kun rajaat pois,
saatat löytää ties minkälaisen helmen itsellesi :)
Hyvä antoisa suhde alkaa usein hyvällä
antoisalla ystävyydellä :)
Nyt annat lähinnä kuvan miehestä,
joka on kategoroinut naiset ja näin ollen
huolii nimenomaan vaan mainitsemasi seikat
omaavan naisen.
Tai sitten toinen mieleen tuleva seikka on se,
että annat näin itsestäsi "viisaan" kuvan,
koska haet henkisestä kasvusta kiinnostunutta
yksinhuoltajaa.
Eiköhän jokainen peilaa itseään toisen ihmisen
kautta, opettelee syy-seuraus-suhdetta ja
kasvaa henkisesti jokaisena elämän päivänään.
Nimenomaan ja varsinkin yh:t, jotka raskaan,
mutta samalla antoisan ja rikkaan työn jakavat
itsensä kanssa ja keskustelevat problematiikasta
itsensä kanssa ja joiden on pakko luottaa
omiin päätöksiinsä, uskoa omiin kykyihinsä samalla kun kasvaa itsensä tuntevaksi ihmiseksi.
Eli vastaus kysymykseesi on helppo.
Ilmoituksesi on juuri oikeassa paikassa :))- Tuuli
Todella hyvinn kirjoitettu. nostat hyvin yh-äipät
kuraojasta.Kirjoita lisää,varmasti saat lukioita. - m44+
Kiitos ojennuksesta. Onneksi löytyi sentään yksi, joka ymmärsi "tekstin hengen" ja tietää mitä tarkoitin. Myönnän että sana sanalta lukien viestin ymmärtää helposti väärin. Tarkoitus ei ollut ärsyttää vaan esittää asiallinen kysymys.
- 3:n äiti
m44+ kirjoitti:
Kiitos ojennuksesta. Onneksi löytyi sentään yksi, joka ymmärsi "tekstin hengen" ja tietää mitä tarkoitin. Myönnän että sana sanalta lukien viestin ymmärtää helposti väärin. Tarkoitus ei ollut ärsyttää vaan esittää asiallinen kysymys.
jolla kommunikoimme. :)
Emme kuule äänenpainoja, emme näe ilmeitä,
emmekä silmien pilkettä.
Meillä on vaan sanat sanojen perässä.
Minkälaisen lauseen niistä luomme,
on oma asiamme. :)
En tarkoituksella moittinut, enkä ojentanut,
kunhan uteliaana ihmisenä lykkään nokkani
jokapaikkaan, tarvittiin mielipidettäni, tai ei.
En ärsyyntynyt sanan varsinaisessa merkityksessä,
vaan lähinnä emomaisesti otin siipieni suojaan
nuoret palstalaiset, toivoen kai heidän ajattelevan kirjoitustasi myös toiselta kantilta,
siis ei pelkästään siten, kuin sinä sen
kirjoitit.
Mukavaa etsiskelyä Sinulle :)) - n38+
m44+ kirjoitti:
Ihan hyvä ilmoitus se oli; tarpeeksi suurpiirteinen että kiinnitti huomion. Ainakaan tuossa ekassa ilmoituksessasi ei ollut paljon poissulkevia ehtoja. (Yleensähän seuraa haetaan pituusmitan, painoindeksin, hiusten ja silmien värin, harrastusten ja aseman/ammatin perusteella.)
Oikein mukavaa syksyä, toivottavasti onnistaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764