Minne kaikki ihmiset kadonneet westistä ja baareista Riksussa ylipäänsä???
West
9
1731
Vastaukset
- olen ihmetellyt
Mä olen ihmetellyt ihan samaa?! Olis kiva tavata paikallisia ihmisiä baarissa jne, mut missä niitä ihmisiä on?
- Jano'sten avajaisia la 3.5.
Siellä nähdään !
psta,
muualta poissaolevat asiakkaat - vappusima
Kun miettii, kuinka paljon siellä westissä ja vaikka Linneassakin oli jengiä vuosi sitten. Ja sitä oli. Nyt ei ketään juuri missään. Voiko tupakkalaki noin paljon jengiä vähentää baareista?
- Terhi
kotona. Kerätään pieni porukka ,ostetaan juomat ja pienet suolaiset. Baarit on hinnoitelleet ittensä ulos. Parin tuopin hinnalla saa kaupasta mäyräkoiran..
- vappusima
Luulis nyt kuitenkin, että jengi kömpis kotoaan välillä baariinkin. Kylhän siellä kotona saa olla muutenkin ;) Ja ei se west mikään kallis paikka ole.
- ainakin
kirossa oli ainakin parisataa ihmistä, nuoria ja vanhempia, maanantaina. Siellä rukoiltiin sairaiden puolesta ja oli muutenkin ihana nähdä tuttuja. Oli vieraileva puhuja. - No, näitä maanantai-illan tilaisuuksia on viikottain klo 19.00. Kannattaa tulla mukaan, yllätyt iloisesti.
- Simasuinen
Ei jengi jaksa enää Riksun meininkiä.. sitä samaa aina. Hyväänkin kyllästyy. Jengi on alkanut käydä Hygessä. Eihän siinä mee junalla kuin kuus minsaa.
Toinen vaihtoehto olis mennä stadiin. Onhan sielläkin jotain vitun onneloita, mutta ihan hyviäkin paikkoja aika jumalattoman monta..
Tai sitten Jäkeen. Siellähän ne lottovoittajat asustaa. - vappusima
Yövuorossahan kaikki nykyään on!
- sinne sit
Taas ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050