Moro,
Menin sitten ostamaan kaupasta aidon pelin, mutta empä taida toista kertaa samaa virhettä tehdä!!
Pelaan Tampere United:lla ja kolmannen kauden alussa juuri ennen Champions Leaguen toisen vaiheen pelejä Arsenaalia vastaan peli hyytyy johonkin ikuiseen luuppiin ja kaatuu lopulta, kun virtual memory loppuu...
Tämä ei ole ainoa bugi vaan pelini tuppaa kaatuilemaan useasti ladatessa "Array index out of range" virheeseen!! Taitaa Eidos:n pojilta listan tai vektorin tekotaito puuttua...
Jos joku on vastaavasta virheestä selvinnyt peliä jatkamaan, niin kertokaa ihmeessä miten!
Koneessani on AMD Athlon XP 1500 suoritin, 768 DDR DIMM ja Radeon 7500 Pro näytönohjain ja käyttiksenä Windows XP Pro.
Peliini olen hankkinut kaikki viimeisimmät päivitykset ja jopa käyttiksen olen asentanut kerran uudelleen tässä välissä. (koko asema formatoitu ja levy eheytetty)
Mitkään valmistajan ohjeet eivät tunnu tepsivän!
Taisi olla sitten viimonen kerta kun meikä ostaa aidon pelin, kun toiminta on tätä luokkaa!!!!
CM4 -ongelmat
Nic!
2
339
Vastaukset
- luis van kaali
mulla on ollu jo puoli vuotta ja versio on ihan niitä ensimmäisiä eikä mulla oo ollu mitään ongelmia. xp voi olla ongelma...muistaakseni jossain luki et jollain koneilla xp:n kans voi kaatuilla
- anonymo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050