Eka ivf tehty torstaina, eli nyt on pp 5? Eikö vain? No kuitenkin, nyt on tullut eilen ja tänään pienen pieni vaaleanpunainen viiru pyyhkiessä. Onko tää nyt tässä? Mieli on ihan sekaisin.
Selkä on ihan jumissa, taisin viime viikolla jännittää punktion jälkeen jännittää vatsalihaksia liian tehokkaasti.
Lugesteron käytössä, ei ole ollut ennen tätä. Inssissä kun alkoi pieni vuoto niin se tiesi kyllä menkkoja ihan todenteolla. Testipäivä on vasta ensiviikolla perjantaina.
pp5?
4
4720
Vastaukset
- ...
hei, itsellä myös pp 5 ja odottelenkin että pientä vuotoa tulisi, jota minulla tuli viime raskaudessa n. 5 päivää ovulaatiosta. mukana oli myös hetkettäinen kipu syvällä alavatsassa. se oli alkion kiinnityminen :) joillakin tämä kiinnittyminen aiheuttaa kipua ja pientä vuotoa. jos vuoto kuite´nkin runsastuu tai jatkuu niin sitten en tiedä mikä olisi.
- meikkis
oli tässä 3. ja viimeisessä IVF:ssä juuri pp5 tai 4 juuri pientä vuotoa tai oikeastaan sellainen veriviiru tuli aina pyyhkiessä vessassa käynnillä, luulin, että hoito oli taas mennyt mönkään, mutta toisin kävi, plussasin!!!;)
aikaisemmissa hoidoissa tuota ei ollut, vaan tuhru alkoi (sitä ruskeaa, ei punaista!) jo 8-9 päivää siirrosta Lugeista huolimatta.
Oli myös muita oireita mitä ei aikaisemmin ollut, mutta laitoin vain lugesteronin piikkiin, mutta kyse olikin raskaudesta:)
Tsemppiä sinulle!- iskeee =/
Nyt on sitten pp6 ja alan tuntea kuukautisoireita. Voi kiesus miten näistä pääsisi eroon. Ei taida poppakonstit auttaa.
- Maru
iskeee =/ kirjoitti:
Nyt on sitten pp6 ja alan tuntea kuukautisoireita. Voi kiesus miten näistä pääsisi eroon. Ei taida poppakonstit auttaa.
Menkkaoireet ovat siis myöskin raskausoire, eli peli ei missään nimessä ole menetetty, jos on menkkakipuja. Minullakin oli. Tosin, sairastan endometrioosia, ja yleensä kivut ovat tosi kovat, mutta tällä kertaa eivät olleet niin viiltäviä, joskin ihan selkeitä menkkakipuja, ainoastaan vaimeampia.
Tuo vuoto suurin piirtein pp5-6 voi hyvin olla kiinnittymisvuotoa tosiaan. Se ei silti ikävä kyllä takaa pystyykö alkio kiinnittymään kunnolla, mutta ainakin voisi kuvitella, että se yrittää :) Tuskin se menkkoihin liittyvää vielä tuossa vaiheessa on. Monellakaan ei ala oikea kuukautisvuoto vielä tuossa vaiheessa tai sitten on mennyt jotain kyllä ihan kunnolla pieleen hoidossa.
Älkää menettäkö toivoa! Nämä oireet eivät kuullosta yhtään pahalta. Päinvastoin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669