No täällähän on ollu kaikenlaista puhetta siitä että se ois vampyyri.
Mutta oiskohan mitenkään mahdollista että se ois animaagi?
Perustelisin tän sillä että jos Kalkaros ois vaikka tajunnu että James ja muutkin opettelee animaageiks.
Tai siis täytyhän sen vaikka ittekin sitten kokeilla.
Tosin jos se on animaagi niin uskon että ihan eri syystä kun toi yllä mainittu.
Luulisin että sen animaagihahmo on luultavammin lepakko tai vastaava.
Entäs te?
Onko Kalkaros tiedän mielestä animaagi?
Minkä hahmon sen pystyis ottaa?
Kalkaros animaagi?
9
614
Vastaukset
- Pat Bateman
Jaa... Tuskinpa se ties että ne oli Animageja... Siis sillon Pikarin lopussahan porukka oli siellä sairaalasiivessä, ja Siriuski oli siellä koirahahmossaa... Severus ei esittäny mitään merkkejä että se olis tunnistanu sen, mut sit ku se muuttu ihmiseks Severus tais näyttää aika raivostuneelta, eiks se jopa ärähtäny jotain 'sinä!' tai vastaavaa? Miks se muka olis kilahtanu vasta ku Sirius oli palannu ihmiseks?
Ja niitä animaguksia piti olla vaan muutama, ja mä en usko siihen että Severus olis näin 'vanhoilla päivillään' ryhtyny sellaseks laittomasti, olishan se aika riskialtista jolleki joka on jo kerran meinannu saada pääsylipun Azkabaniin...
Toisaalta se animagius vois helpottaa sen vakoilua, mut mä käsitin et se onnistu kusettaa Voldedorkia sen takia et se on hyvä siinä Occlumencyssä...
Voishan se olla et se on joku puolvampyyri, koska se kerta kestää auringonvaloa jne... Tai sit se vaan *kenties* on ihan tavallinen, joskin helvetin synkkä henkilö? Oliskohan mahollista...?- Sylikissa
Tuo on ihan totta, ei Snapu varmaankaan tiennyt että ne on animaageja, eihän se tunnistanu Siriustakaan. Voi silti olla että se tiesi jotain Kelmien puuhista mutta ei tarkkaan sitä miksi eläimiksi ne oikein muuttuivat. Olisihan se voinut ottaa mallia ja opiskella salaa itsekkin.
Sen kyllä uskoisin jos Snape olisi opetellut animaagiksi sen vakoilun takia (tai miksei muutenkin, osaahan se paljon sellaista "harvinaista"). Musta se sopis korpiksi. Sellanen musta, synkkä ja lentävä iso lintu. Aivan napakymppi!
Sitä en tullu ajatelleeksi että Sev vois kusettaa Voldea Occlumencyn avulla. Volde näytti kuitenkin olevan aika vakuuttunut nelosessa kuka on petturi ja kuka ei. Niin että Sevrulta nirri pois jos saadaan kiinni! Mä en usko että se ois vampyyri. typerää. Tai eihän sitä tiedä mutta silti...? - Pat Bateman
Sylikissa kirjoitti:
Tuo on ihan totta, ei Snapu varmaankaan tiennyt että ne on animaageja, eihän se tunnistanu Siriustakaan. Voi silti olla että se tiesi jotain Kelmien puuhista mutta ei tarkkaan sitä miksi eläimiksi ne oikein muuttuivat. Olisihan se voinut ottaa mallia ja opiskella salaa itsekkin.
Sen kyllä uskoisin jos Snape olisi opetellut animaagiksi sen vakoilun takia (tai miksei muutenkin, osaahan se paljon sellaista "harvinaista"). Musta se sopis korpiksi. Sellanen musta, synkkä ja lentävä iso lintu. Aivan napakymppi!
Sitä en tullu ajatelleeksi että Sev vois kusettaa Voldea Occlumencyn avulla. Volde näytti kuitenkin olevan aika vakuuttunut nelosessa kuka on petturi ja kuka ei. Niin että Sevrulta nirri pois jos saadaan kiinni! Mä en usko että se ois vampyyri. typerää. Tai eihän sitä tiedä mutta silti...?Mä en oikeestaan sulje pois sitä mahista että se olis vammpis, mut ei se nyt ihan ensimmäisenä mun teorialistalla ole... Mä nyt oletan et sä oot lukenu sen vitosen, joten kirjotan vapaasti...
Eiks Severus sanonu nimenomaan jossain vaiheessa että se Occlumencyn avulla se pysty valehtelemaan Voldemortille ilman et se sai tietää?
Koska vaikka Dorkamort onki voimakas, ni en mä usko että se oikeestaan on voimakkaampi ku itse taika... Öh... Tajuutsä mitä mä tarkotan?
Noh, kumminki... - *Ginnie*
Pat Bateman kirjoitti:
Mä en oikeestaan sulje pois sitä mahista että se olis vammpis, mut ei se nyt ihan ensimmäisenä mun teorialistalla ole... Mä nyt oletan et sä oot lukenu sen vitosen, joten kirjotan vapaasti...
Eiks Severus sanonu nimenomaan jossain vaiheessa että se Occlumencyn avulla se pysty valehtelemaan Voldemortille ilman et se sai tietää?
Koska vaikka Dorkamort onki voimakas, ni en mä usko että se oikeestaan on voimakkaampi ku itse taika... Öh... Tajuutsä mitä mä tarkotan?
Noh, kumminki...Unohtakaa nyt edes hetkeks se Occlymency!
Tai siis miksei Kalkaros voi animaagi vaikka onkin hämänny sitä Voldemortia Occlymencyllä?
Sehän on voinut olla animaagi jo vuosia ennen ennen ku liitty Kuolonsyöjiin...
Tai opetella vasta sen jälkeen ku Voldemort katosi sinne Albaniaan.
Hei, missäpäin maailmaa muuten se Albania tarkalleen ottaen on?
Siellä Romanin lähellä?
Unkarin? - lily
*Ginnie* kirjoitti:
Unohtakaa nyt edes hetkeks se Occlymency!
Tai siis miksei Kalkaros voi animaagi vaikka onkin hämänny sitä Voldemortia Occlymencyllä?
Siellä Romanin lähellä?
Unkarin?..onpi siinä entisen Jugoslavian sekä Serbian ja Montenegron ja kumppaneiden kyljessä. Kuinnii?
- Pat Bateman
*Ginnie* kirjoitti:
Unohtakaa nyt edes hetkeks se Occlymency!
Siellä Romanin lähellä?
Unkarin?N, oikeestaan... Se syy minkä takia mä vähiten uskon Severukse animagiuteen on se, että kirjoihin tulisi liikaa toistoa. Siis, meinaanpa vaan sitä että ensin käy ilmi että Harryn isä ja sen ystävät oli laittomia animageja, ja sen jälkeen selviää että Severus olis myös laiton animagi... Meneekö vähän typerän oloseks? Eikö? Hmm... Ei väkisin.
- snivella
en tosiaan usko. eikö se muka sitten ikinä ois käyttäny sitä ja paljastunu? mitä se siitä hyötyis? no jaa, ehkä jk ois laittanu sen kirjaan jos niin ois...tai sit ei ;)...
- potter nero
Ooteko koskaan ajatellu että sen animaagi olisi käärme kun nehän on tossa potterissa se pahuuden eläin
- Opetelkaaensin
Sen suojelius on naarashirvi joten sillon sen animaagi ois naarashirvi! Ihan selvästi kerrottu kirjoissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529