Kalkaros animaagi?

*Ginnie*

No täällähän on ollu kaikenlaista puhetta siitä että se ois vampyyri.
Mutta oiskohan mitenkään mahdollista että se ois animaagi?
Perustelisin tän sillä että jos Kalkaros ois vaikka tajunnu että James ja muutkin opettelee animaageiks.
Tai siis täytyhän sen vaikka ittekin sitten kokeilla.
Tosin jos se on animaagi niin uskon että ihan eri syystä kun toi yllä mainittu.
Luulisin että sen animaagihahmo on luultavammin lepakko tai vastaava.
Entäs te?
Onko Kalkaros tiedän mielestä animaagi?
Minkä hahmon sen pystyis ottaa?

9

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pat Bateman

      Jaa... Tuskinpa se ties että ne oli Animageja... Siis sillon Pikarin lopussahan porukka oli siellä sairaalasiivessä, ja Siriuski oli siellä koirahahmossaa... Severus ei esittäny mitään merkkejä että se olis tunnistanu sen, mut sit ku se muuttu ihmiseks Severus tais näyttää aika raivostuneelta, eiks se jopa ärähtäny jotain 'sinä!' tai vastaavaa? Miks se muka olis kilahtanu vasta ku Sirius oli palannu ihmiseks?
      Ja niitä animaguksia piti olla vaan muutama, ja mä en usko siihen että Severus olis näin 'vanhoilla päivillään' ryhtyny sellaseks laittomasti, olishan se aika riskialtista jolleki joka on jo kerran meinannu saada pääsylipun Azkabaniin...

      Toisaalta se animagius vois helpottaa sen vakoilua, mut mä käsitin et se onnistu kusettaa Voldedorkia sen takia et se on hyvä siinä Occlumencyssä...

      Voishan se olla et se on joku puolvampyyri, koska se kerta kestää auringonvaloa jne... Tai sit se vaan *kenties* on ihan tavallinen, joskin helvetin synkkä henkilö? Oliskohan mahollista...?

      • Sylikissa

        Tuo on ihan totta, ei Snapu varmaankaan tiennyt että ne on animaageja, eihän se tunnistanu Siriustakaan. Voi silti olla että se tiesi jotain Kelmien puuhista mutta ei tarkkaan sitä miksi eläimiksi ne oikein muuttuivat. Olisihan se voinut ottaa mallia ja opiskella salaa itsekkin.

        Sen kyllä uskoisin jos Snape olisi opetellut animaagiksi sen vakoilun takia (tai miksei muutenkin, osaahan se paljon sellaista "harvinaista"). Musta se sopis korpiksi. Sellanen musta, synkkä ja lentävä iso lintu. Aivan napakymppi!

        Sitä en tullu ajatelleeksi että Sev vois kusettaa Voldea Occlumencyn avulla. Volde näytti kuitenkin olevan aika vakuuttunut nelosessa kuka on petturi ja kuka ei. Niin että Sevrulta nirri pois jos saadaan kiinni! Mä en usko että se ois vampyyri. typerää. Tai eihän sitä tiedä mutta silti...?


      • Pat Bateman
        Sylikissa kirjoitti:

        Tuo on ihan totta, ei Snapu varmaankaan tiennyt että ne on animaageja, eihän se tunnistanu Siriustakaan. Voi silti olla että se tiesi jotain Kelmien puuhista mutta ei tarkkaan sitä miksi eläimiksi ne oikein muuttuivat. Olisihan se voinut ottaa mallia ja opiskella salaa itsekkin.

        Sen kyllä uskoisin jos Snape olisi opetellut animaagiksi sen vakoilun takia (tai miksei muutenkin, osaahan se paljon sellaista "harvinaista"). Musta se sopis korpiksi. Sellanen musta, synkkä ja lentävä iso lintu. Aivan napakymppi!

        Sitä en tullu ajatelleeksi että Sev vois kusettaa Voldea Occlumencyn avulla. Volde näytti kuitenkin olevan aika vakuuttunut nelosessa kuka on petturi ja kuka ei. Niin että Sevrulta nirri pois jos saadaan kiinni! Mä en usko että se ois vampyyri. typerää. Tai eihän sitä tiedä mutta silti...?

        Mä en oikeestaan sulje pois sitä mahista että se olis vammpis, mut ei se nyt ihan ensimmäisenä mun teorialistalla ole... Mä nyt oletan et sä oot lukenu sen vitosen, joten kirjotan vapaasti...

        Eiks Severus sanonu nimenomaan jossain vaiheessa että se Occlumencyn avulla se pysty valehtelemaan Voldemortille ilman et se sai tietää?
        Koska vaikka Dorkamort onki voimakas, ni en mä usko että se oikeestaan on voimakkaampi ku itse taika... Öh... Tajuutsä mitä mä tarkotan?
        Noh, kumminki...


      • *Ginnie*
        Pat Bateman kirjoitti:

        Mä en oikeestaan sulje pois sitä mahista että se olis vammpis, mut ei se nyt ihan ensimmäisenä mun teorialistalla ole... Mä nyt oletan et sä oot lukenu sen vitosen, joten kirjotan vapaasti...

        Eiks Severus sanonu nimenomaan jossain vaiheessa että se Occlumencyn avulla se pysty valehtelemaan Voldemortille ilman et se sai tietää?
        Koska vaikka Dorkamort onki voimakas, ni en mä usko että se oikeestaan on voimakkaampi ku itse taika... Öh... Tajuutsä mitä mä tarkotan?
        Noh, kumminki...

        Unohtakaa nyt edes hetkeks se Occlymency!
        Tai siis miksei Kalkaros voi animaagi vaikka onkin hämänny sitä Voldemortia Occlymencyllä?
        Sehän on voinut olla animaagi jo vuosia ennen ennen ku liitty Kuolonsyöjiin...
        Tai opetella vasta sen jälkeen ku Voldemort katosi sinne Albaniaan.
        Hei, missäpäin maailmaa muuten se Albania tarkalleen ottaen on?
        Siellä Romanin lähellä?
        Unkarin?


      • lily
        *Ginnie* kirjoitti:

        Unohtakaa nyt edes hetkeks se Occlymency!
        Tai siis miksei Kalkaros voi animaagi vaikka onkin hämänny sitä Voldemortia Occlymencyllä?
        Sehän on voinut olla animaagi jo vuosia ennen ennen ku liitty Kuolonsyöjiin...
        Tai opetella vasta sen jälkeen ku Voldemort katosi sinne Albaniaan.
        Hei, missäpäin maailmaa muuten se Albania tarkalleen ottaen on?
        Siellä Romanin lähellä?
        Unkarin?

        ..onpi siinä entisen Jugoslavian sekä Serbian ja Montenegron ja kumppaneiden kyljessä. Kuinnii?


      • Pat Bateman
        *Ginnie* kirjoitti:

        Unohtakaa nyt edes hetkeks se Occlymency!
        Tai siis miksei Kalkaros voi animaagi vaikka onkin hämänny sitä Voldemortia Occlymencyllä?
        Sehän on voinut olla animaagi jo vuosia ennen ennen ku liitty Kuolonsyöjiin...
        Tai opetella vasta sen jälkeen ku Voldemort katosi sinne Albaniaan.
        Hei, missäpäin maailmaa muuten se Albania tarkalleen ottaen on?
        Siellä Romanin lähellä?
        Unkarin?

        N, oikeestaan... Se syy minkä takia mä vähiten uskon Severukse animagiuteen on se, että kirjoihin tulisi liikaa toistoa. Siis, meinaanpa vaan sitä että ensin käy ilmi että Harryn isä ja sen ystävät oli laittomia animageja, ja sen jälkeen selviää että Severus olis myös laiton animagi... Meneekö vähän typerän oloseks? Eikö? Hmm... Ei väkisin.


    • snivella

      en tosiaan usko. eikö se muka sitten ikinä ois käyttäny sitä ja paljastunu? mitä se siitä hyötyis? no jaa, ehkä jk ois laittanu sen kirjaan jos niin ois...tai sit ei ;)...

    • potter nero

      Ooteko koskaan ajatellu että sen animaagi olisi käärme kun nehän on tossa potterissa se pahuuden eläin

      • Opetelkaaensin

        Sen suojelius on naarashirvi joten sillon sen animaagi ois naarashirvi! Ihan selvästi kerrottu kirjoissa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe