moikka, osaisko joku sanoa kokemuksesta että onko clomikierrossa ollut koviakin raskausoireita ja silti menkat alkaneet?? mulla ensinmäinen clomikierto ja dpo. 5. viikon päästä suunnilleen raskaus vasta näkyisi testissä, mutta oireet ovat kovat jo nyt :/
selkäsärkyä, vatsan nippailua, kovaa väsymystä, päänsärkyä, kurkku kuivaa, lämmöt koholla lähes asteen..
ovulaatio tapahtui, bongattu ultralla, tikuilla ja kivutkin oli jotain todella kamalaa.. haluaisin tietää voinko jo toivoa parasta, koska kaikki asiat raskuden alkamiselle oli...? vai voiko oireet johtua edelleen clomeista??
clomit + raskausoireet
2
770
Vastaukset
- clomeista
Kyllä se vaan niin on, että kaikki kuvailemasi oireet voi johtua clomeista. Tai sitten siitä, että niin kovasti toivot, että oireita olisi. Kannattaisi yrittää olla niin tarkkailematta niitä oireita ... ota ihan rennosti vaan :)
Tuo lämpöjen kohoaminen johtuu luonnollisesti siitä, että ovulaatio tapahtui. Siihenhän lämpöjen seuraileminen just perustuu, että lämmöt nousee just ennen ovulaatiota. Jos raskaus ei ala, lämmöt laskee normaalitasolle, kun kuukautiset alkaa. Jos taas raskaus alkaa, lämmöt jää koholle.
Mutta siis tottakai voit ja pitääkin toivoa parasta! Jospa se olis tärpännyt .. :)- daikka
toivo parasta -on minun neuvoni! Jo kolme kertaa olen itse tippunut todella korkealta, kun clomit aikaansaavat raskausoireet jo heti ovulaation jälkeen.
Tosiasiahan on, että ekat raskausoireet ilmestyvät vasta ihan loppukierrosta tai vasta menkkojen ollessa myöhässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827