toivoisin että joku viitsisi vastata minulle.eli kuukautiskiertoni on hieman epäsäännöllinen,viimeisen vuoden aikana kierto ollut 31-35pvä.kerran 26pvä.Olin viime kuussa yhdynnässä ilman ehkäisyä kierron kymmenentenä päivänä ja noin 16päivän päästä yhdynnästä alkoi "menkat" eli tosi vähän ruskehtavaa vuotoa noin 4päivän ajan.Tämän perusteellahan minulla olisi ollut ovulaatio lähettyvillä kun olin yhdynnässä ja siittiöthän voi "odottaa"pari päivää kohdussa.Voisiko siis olla mahd.että olisin tullut raskaaksi.Toivon todella että haikara olisi saapunut minun luokseni;)ELi miten tod.näk.se on?onko kokemuksia tällaisesta?koska ensi oireita raskaudesta ilmenee?Toivon että jotkut viitsisivät vastailla minulle!SUUR KIITOS TEILLE!:)
Raskaanako?toivottavasti!
2
679
Vastaukset
- Elina
Aamupahoinvointi ja hajujen muuttuminen epämiellyttäväksi vaivaavat n. joka toista raskaana olevaa 4.-14- raskausviikkojen aikana. Useimmiten pahoinvointi tulee, kun mahalaukku on aivan tyhjä tai liian täynnä.
Tihentynyt virtsaamistarve on lähes jokaisen naisen vaiva heti kuukautisten jäätyä pois. Raskaus vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja elintoimintoja.
Rintojen pingotus ja turpoaminen johtuu koriongonadotropiini- ja keltarauhashormoneista. Usein raskauden alussa joutuu vaihtamaan rintaliivien kuppikoon suuremmaksi.
Väsymys johtuu kohdun ahkerasta työskentelystä.
Ärsyyntymiskynnys mataloituu ja hermostuttaa herkästi. Tunteet ovat pinnassa, naurattaa ja itkettää.
Paino alkaa nousta normaalisti heti raskauden ensimmäisten viikkojen aikana. Tässä vaiheessa nousu johtuu pääasiallisesti verimäärän kasvusta ja kudosten vettymisestä. Painonnousun tulisi painottua raskauden loppupuoliskolle.
Lähde: http://www.saunalahti.fi/sarik/enkeli/paketti2.html#top
Lisää löydät: http://metku.net/~pesu/hedelmoitys.html - mamita
Viimeisimmän kanssa tulin raskaaksi muutama päivä ennen kuin kuukautisten piti alkaa ja ne alkoivatkin täsmälleen ajallaan Alkoivat vaan eri lailla kuin yleensä, hitaammin, mutta kolmantena päivänä jo TODELLA runsasvuotoisena, sitä kesti 3-4 päivää. Sitten tyrehtyi pikkuvuotoon joka jatkui ja jatkui. Menin lopulta lääkäriin -> lähetettiin ultraan, jonne menin kuitenkin vasta yli viikon päästä, odottelin josko vuoto loppuisi. Ultrassa sitten näkyi että meille on tulossa viides lapsi :-) Nuorin oli silloin 7½ kuinen.. Tämä viimeinen raskaus alkoi aivan eri lailla kuin muut, en osannut edes aavistaa raskautta, tosin imetin joten rinnat olivat arat jo siitä.
Yritän siis sanoa, että mahdollista on tulla raskaaksi koska vaan, itseasiassa jopa kuukautisten aikana!
Meidän pikkuneiti oli todella sitkeä sissi, vuoto oli nimittäin niin runsasta, että olisi luullut tulleen pois, mutta neiti kun oli päättänyt tulla perheeseemme niin ei antanut periksi, onneksi :-)
Onnea sinulle, toivottavasti saat toivomasi vauvan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1433485Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371980Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575701925Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.134976- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847