Ei voi muuta sanoa kun että voi voi.Joku on näämma niin suivaantunut asiallisista viesteistäni että on ollut pakko kirjoitella minun nimimerkilläni kaikkea paskaa.Jos on oikeasti noin tylsää kun ulkonakin on noin kaunis ilma niin minun käy teitä ihan oikeasti sääliksi.Menkää vaikka puistoon kävelylle jos se hampunpoltosta sekaisin mennyt pääkoppa vaikka selviäsi hetkeksi.Tiesin aina että te vastustelijat olette tyhmää ja ymmärtämätöntä sakkia mutta en nyt teitä aivan noin tyhminä pitänyt että pitää kirjoitella toisen nimmerkillä noin mauttomia provoja.
terveisin:oikea nuori metsästäjä
voi teitä
5
227
Vastaukset
- sinullako???
Hah!
Onko vastustajien nimittely narkomaaneiksi asiallista.
Olet saanut sitä mitä olet tilannut. Ja nuo provot ovat todella hauskoja.
Ja mitä ihmettä itse teet päätteen äärellä, jos teilläpäin ulkona on kaunis ilma???- uuuuu
no eipä olla taas turhan tärkeitä kun ei tarvi paljon selata niin siellähän joku lehtikirva haukku nuorta metsästäjää ja kyllä varmasti jotkut vastustajat vetelee savuja sillon tällön, jos te haukutte kaikkia metsästäjiä tyhmiksi muutaman aasin perusteella niin eikö nuorella metsästäjällä ole sama oikeus haukkua teitä,
- uuuuuu
tämä..? kirjoitti:
mitenkähän tämä liitty tuohon haukkumiseen
- nuori metsästäjä
Ei voi muuta sanoa kuin voi voi, kuvittelisin näin. Älkää kirjoitelko minun nimmerkillä,koska minä olen minä, kuvittelisin.
Menkää vaikka rastaita ampumaan pellon reunaan, niin kuvittelisin päänne selviävän kaikenlaisista mauttomuuksista.
Tiesin teidän minun vastustajien olevan tyhmää ja ymmärtämätöntä sakkia, mutta en olisi uskonut teidän olleen niin hölömöjä että kirjoittaisitte minun nimmerkillä minun mauttomia provoja.
Silti en ymmärrä,miten joku voi olla eri mieltä kanssani. Eikä kukaan vastaa tähän kysymukseeni.
Terv. oikeampi nuorempi metsästäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713