nämä henkilöt ovat, koska työnskentelivät MJ kanssa ja työnskentelevätkö vieläkin?
Teddy Riley,Rodney Jerkins, Ron Feemster, Sean Garett, Bruce Swedien ja Rod Temperton.
Ja yka kysymys vielä, että eikös yksi henkilö tai kaksi henkilöä sanut kritikiä jostain.
Hei
3
272
Vastaukset
- Smelly
Teddy Riley - Tuottaja Dangerous sekä Invincible albumeilla. Tehnyt biisejä Michaelille. Ilmeisesti mukana myös tulevalla albumillla.
Rodney Jerkins - Tunnetaan myös nimellä Darkchild. Tehnyt biisejä Michaelille mm. You Rock My World. Ilmeisesti mukana myös uudella albumilla.
Ron Feemster - Tuottaja. Ilmeisesti mukana uudella albumilla.
Bruce Swedien - Ollut mukana jokaisella Michaelin albumilla. Nauhottaa ja miksaa biisejä.
Rod Temperton - Kirjottanut Michaelille biisejä mm. Rock With You, Thriller ja The Lady In My Life.
Kritiikistä en osaa sanoa kun en tiedä mitähän mahdat tarkottaa.- eikös
Michael olle itse kirjotanut Thriller kappalen??
- maxico
eikös kirjoitti:
Michael olle itse kirjotanut Thriller kappalen??
on Rod Tempertonin kirjoittama biisi, samoin Rock With You, ja pari muutakin isoa hittiä on muiden kynästä. Suuremman osan hiteistään ja klassikoistaan Jackson on silti itse kirjoittanut: esim. Billie Jean, Beat It, Bad, Smooth Criminal, Don't Stop til You Get Enough ja Wanna Be Startin' Something.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050