kaikki lukee!!

jäbä88

Mä ihastuin yhteen mua vuotta vanhempaan tyttöön pariviikkoo ennen kesäloman alkua..enkä mä saa sitä pois mun mielestäni. Me tavattiin mun kaverin ripari jatkoil. ollaan me tekstailtu sen kans ihan vaan jotain,, mutta mä haluaisin niin nähdä sen vielä!!!! onkohan mulla mitään mahkuja siihen? vittukun se oli niin kaunis ja kiva ja... emmä tiiä. onko kellään samaa tilannettaa?

4

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heluna

Sori... En ole samassa tilanteessa, ilmeisesti kukaan ei oo, mut ehdottaisin että laitat kaikkiin lehtiin ja joihinkin nettiosotteisiin ilmotuksen. Voithan ainakin yrittää...

• Kim

eiköhän moni ole kokenut tuon saman jutun.
      et voi tietää ennen kuin yrität. miltä itsestäs tuntuu?
      rakkaus on uhkapeliä..... voisit textata ja ehdottaa sille vaikka et menisitte katsoon jotain leffaa.

• tyttönen88

on vähä korni vastaus, mutta mun mielestä sun kannattais kysyy just tyyliin näin:
      "voisko meillä olla mitään tulevaisuutta?"
      mä ainakin ilahtuisin toooosi paljon jos just se oikee sanois noin mut näit kysymyksii ulee usein mulle...ei oikeeta vielä siis:)

• nimimerkki:kokemusta on...

Oletko etelä-suomesta? vai itä, vai mist?
      No jos sä kerra oot tekstaillu sen kaa ni ehotat et haluisko se lähtee sun kaa johoki. Esim.kahville.. no mihi vaa haluatki mennä. Et sä menetä mitää.. Kyl sul varmaa jotai mahkui on, jos se ei inhoo sua. Kyl sä sen huomaisit jos se sua vihais, joten kannattaa tehdä jotain ennenku on liia myöhästä... sen mä oon saanu kokee.. Kun sä vaan nyhjäät ja nyhjäät ni sä et ikinä saa tehtyy sitä. Ota känny kouraa tai mee kysyy suoraa!! Jos on jotai esteitä ni ole nii hyvä ja kerro! (kyllä minä nää hommat osaan..PAH!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe