Your name

Unohda kolhuni
sillä olen nostanut toivon purjeet
ajelehtinut
kyynelehtien joutunut myrskyn silmään
mutta luovuttaen apeuteni aallokolle.

Sielujen sillalla
tallettaisitko minusta tärkeimmän
sormieni hapuilevat, arat liikkeet
joista jokaisella kosketuskohdallani
lainehdin hyväilyilläni syvälle Sinuun.

Jos huomenna et enää katsoisikaan
tiedä nimesi
se on sinetöity
poltettu ikuisesti minuun.

16

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollukka

      Hiljainen ääni
      pimeydessä,
      kutsui
      minua,
      lausui nimeni.

      Et unohtanut,
      muistit,
      kaipasitko
      kuten
      minä
      kaipasin sinua.

      Taivallan,
      muuta ei
      määränpäätä,
      sinä
      vain sinä,
      ikuisesti.

      • lindalinda1

        ei unohdusta
        jäljellä on vain kaipaus
        joka sielujen sillalla
        pimeyden suojissa syntyi

        kuinka olisin voinut unohtaa
        hetket joissa kätemme ja silmämme
        tavoittivat jotain sanoin kuvaamatonta

        sellaista
        joka on ikuisesti elävä meissä


    • Muistatkos, siellä sillalla yhtyi askeleet, sitten ajatus, niin alkoi yhteinen menneisyys kertyä kerrottavaksi..kaunis,,,
      Tarkkis

      • lindalinda1

        tietysti muistan.

        Mikähän siinä onkin, että Sinun palautteistasi
        jää aina ihan erityisen hyvä mieli.

        Kiitos, ja oikein hauskaa wappua Sinulle.


    • *runo64*

      ..tuli mieleen selviytymis tai eheitymis runo.
      runo siitä että on päässyt pitkän pimeän
      tunnelin halki valoon.
      runo rakkaudesta joka ei ikinä unohdu
      ja muistot kultaa sen.
      pääasia että runosi on aika iloinen,
      sellainen että lukijakin iloitsee puolestasi,
      kanssasi.
      hyvä mestari linda!!!

      • lindalinda1

        Olet runopoika taas kerran melkoisen oikeassa.
        Jonkinlaista selviytymis/eheytymisprosessia täs-
        sä olenkin käymässä läpi - askeleita varjosta va-
        loon. Pienin mutta varmoin askelin.

        Sinulle kiitos, aina yhtä empaattiselle ja tun-
        tevalle ystävälleni. Ja hauskaa wappua myös sin-
        ne kauas missä oletkin.


    • padme_amidala

      ..Linda fun clubin jäsenenä ilmoitan, että tämä on upea runo jälleen kerran. Älä laske niitä purjeita.
      Kiitos taiteellisesta lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        nimi hitti. Mistä lie edes taas putkahti koko ot-
        sikko mieleeni, en edes muista.

        Tuo fun club saa yhä uudelleen ja uudelleen suuni
        hymyyn. Ja kyllä sana " upea " runostani on
        mielestäni ylisana, en ole tyytyväinen lopputu-
        tulokseen ollenkaan itse.

        Mutta purjeita yritän pitää pitää ylhäällä, koska
        tuulet ovat suotuisat siihen juuri nyt.

        Kiitos kuuluu aina kommentoijalle, eli Sinulle.


    • vaikket enää koskaan
      hengittäisi tuoksuani
      pörröttäisi hiuksiani
      nostaisi hellästi koskettaen
      minua pilven reunalle

      polttomerkkisi kirkuu
      sielussani

      - tiedäthän sen

      • lindalinda1

        ja Sinun runosi viiltää tulista naarmua sieluni
        syvyyteen, huh !

        K I I T O S ja talteen menee takuulla.


    • Minänoita

      jotain tuttua minullekkin.

      Rakkaus joka ei ikinä
      unohdu vaan on kuin
      tatuointi mielen pohjalla ja aika
      ajoin ponnahtaa esille
      sielun syövereistä kuin
      muistuttaakseen olemassa olostaan.
      Tällaisia ajatuksia sai aikaan runosi minussa!

      Hywää Wappua Sinulle Linda, toivoo noituli!

      • lindalinda1

        että on tuttua, kenties monelle muullekkin. Onhan
        tässä kyse miehestä ja naisesta,tunteista.

        Ihana palautteesi, kuten aina - kiitos.

        Myös Sinulle, muistorikasta ja aurinkoista wappua
        toivottaa lintsi


    • ëmo

      Hieno runo!

      Kyl mää ajattelin kattoo huomenki, mut onhan tuo mukava tietää - varoiks =)

      Sunki nimi on syvällä muns!

      Tiä se =)

      • lindalinda1

        Niin Sunki nimes o syvällä muns,
        tiä se.

        Tiiän senki et katot huomenki, olisin
        surulline jos et kattois. Ja mää ole onnelline,
        et olet käyny, kertonu ajatukses.

        Ihanaista kuplivaista wappupäivää ja tärkein
        k i i t o s


    • Purjeet kolhujen sinua kuljettaneet
      myrskyistä selvinnyt
      ajelehtinut kyynelvirrassa
      aavalle..

      sinut
      sieluuni tallensin
      kyyneleesi kuivasin
      kosketuksiasi unhohtamatta
      seilasit sydämeeni

      en unohtaa sinua voi
      sydämeni veit..

      ikuisesti..

      • lindalinda1

        Tarkoitukseni oli vastata Sinulle runolla. Mutta
        tiedätkö, en yksinkertaisesti pystynyt. Sait mi-
        nut liikuttumaan, todella. Erittäin kauniisti
        myötäilet siinä oman runoni ajatusta.

        Liikautit minua enemmän kuin aavistatkaan
        mieleenpainuvalla runollasi. Ja tiedä, tallennan
        sen. Unohtaa tuskin sitä silti voin, Sinua en
        lain.

        Kiitos tuntuu kovin vähäpätöiseltä lämpöisestä
        runostasi, mutta enempäänkään en pysty tässä.

        Toivotan rakkauden täyteisiä hetkiä armaasi
        kanssa niin tänään wappuna kuin tästä eteenkin
        päin. Ihanaa, että olit taas poikennut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe