Sly 4...?

a.l.l.a.s

Olen hirviä Sly Cooper -fani ja varmaan on pari hengenheimolaista.. mulla on kaikki kolme osaa ja sitte oon tietenkin kuolannu nelosen perää, jos stä ees tulee.. -.- Kysymykseni onkin, tuleeko se? Oon luken paljon palstoja aiheesta ja kaikkialla "Kyllä se tulee." ja "Ei helkkarissa tuu ***** luovuttakaa jo!", niin ei sitä oikeen enää tiiä että mihin uskoa. Youtube on täynnä epätoivoisten fanien tekemiä "trailereita" nelospelistä, joille kyllä repeen joka kerta. :D Joku joskus jossakin väitti että jossakin sanotaan "Sly -sarja on PS2:n ainoa neliosainen trilogia", tai jotain siihen suuntaan.. päähän tässä menee sekaisin.. Toivoisin että peli tulee mutta kun ei oikeen uskois että se tulee.. Onko kukaan viisaampi ku mää?

26

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ankkarock1

      Eli kyllä se tulee. Mene Wikipediaan ja laita hakusanaks Sly ja menet siihen Sly 3. Lue teksti niin siellä lukee että se tulee. Itelläki on kaikki Slyt. Siihen kolmoseen jää koukkuun. Ihan kuin se olisi paras pleikka peli.

      • ^_^

        nojuup mustaki se on tulossa...harmi et se vissiin tulee PS3 ;


      • ersku123

        Nyt on jo vuosi 2010 iha kohta 2011 nii tuskimpa tulee ku v.2008 piti jo tulla ja oon kattonu kaikellaisist paikoist et ne tekijät on alkanu keskittyy muihi peleihi. Ja jos joku on kattonu youtube videoita ja niistä päätelly et sly 4 tulee mut ne tyypit ketkä ne videot on tehny nii ne on tehny ne tietokoneil ja niis videoiski näkyy et sly olis iha hassu näköne ku oikeesti se on hienomma näköne ku sly kolmoses ja viel yks juttu et se juonihan oikeasti on niin että bently ja penelope keksii aikakonee ja sit yks pää pahis menee snne aikakoneesee ja varastaa kaikki aarteet coopperin jengiltä ja sit se aikakone jää jumiin ja sly bently ja murray menee aikakoneel samaan paikkaan ja tuhoaa sen pahikse ja sellatti ja viel yks juttu XD se tulis sit ps kolmoselle ja xboxille


      • SlyVihaaja666
        ersku123 kirjoitti:

        Nyt on jo vuosi 2010 iha kohta 2011 nii tuskimpa tulee ku v.2008 piti jo tulla ja oon kattonu kaikellaisist paikoist et ne tekijät on alkanu keskittyy muihi peleihi. Ja jos joku on kattonu youtube videoita ja niistä päätelly et sly 4 tulee mut ne tyypit ketkä ne videot on tehny nii ne on tehny ne tietokoneil ja niis videoiski näkyy et sly olis iha hassu näköne ku oikeesti se on hienomma näköne ku sly kolmoses ja viel yks juttu et se juonihan oikeasti on niin että bently ja penelope keksii aikakonee ja sit yks pää pahis menee snne aikakoneesee ja varastaa kaikki aarteet coopperin jengiltä ja sit se aikakone jää jumiin ja sly bently ja murray menee aikakoneel samaan paikkaan ja tuhoaa sen pahikse ja sellatti ja viel yks juttu XD se tulis sit ps kolmoselle ja xboxille

        Mitä vittuu sä selität jonne


    • 123

      siitä ei tosiaan tiedä kaikkialla on vihjeitä, SIIS VOI *****! Suckerpunch suunnittelee SALAISTA PROJEKTIA!? Sen ei kuitenkaan pakko olla sly. PS sen sanotaan ilmestyvän loka-joulukuun välissä 2008. Paineet on kovat

      • sssssssssssdfffffffffg

        enpä usko että tää peli tulee "ps2" kun toi ps3 on niin hyvin menestynyt... että jos te haluutte sitä sly 4 (siis jos tulee.) niin parempi hankkii ps3 tai unohtaa koko homma... sillä ps3:lla o muitankin hyviä pelejä... -.-'


      • sly raccoon
        sssssssssssdfffffffffg kirjoitti:

        enpä usko että tää peli tulee "ps2" kun toi ps3 on niin hyvin menestynyt... että jos te haluutte sitä sly 4 (siis jos tulee.) niin parempi hankkii ps3 tai unohtaa koko homma... sillä ps3:lla o muitankin hyviä pelejä... -.-'

        mä oon muutes lukenu et slystä tulee ehkä elokuva koko siitä peli sarjast


      • sly the 4
        sssssssssssdfffffffffg kirjoitti:

        enpä usko että tää peli tulee "ps2" kun toi ps3 on niin hyvin menestynyt... että jos te haluutte sitä sly 4 (siis jos tulee.) niin parempi hankkii ps3 tai unohtaa koko homma... sillä ps3:lla o muitankin hyviä pelejä... -.-'

        mun mielest se tulee ps2 mut jos se tulee vaa ps3 nii ei se haittaa koska on ps2 sekä ps3 ja mul on tol kolmosel 2,3 mu eka sly peli on ps 2


    • yjjhg

      uskon että sly 4 tulee mut sitä en tiedä että tulleko se vaa ps3

      • ersku123

        mä tien hyvän pelin ja sen nimi on follow new vwgas :) ja sit tiedän toisenki mut se on salane


    • coolariko

      the Sly trilogyssa on Bonus video jossa on traileri Sly 4 se löytyy varmaanki Youtubesta

    • oooooooooooops

      Sly 4 tulee pakosti näitehän kyseisen videon.Siinä näytetään hieman sly4 kenttää.

    • Jupix

      sly 4 tulee mun muistaakseni tänä vuonna eli 2011

    • Sly on PASKA

      Sly 4 ei tuu. Se on vaa faneille suunnattu traileri siel sly trilogys.

      • Kakkiainen

        Sly 4 Tulee Herra "Sly on Paska"


    • kakka-makke

      oon ihan kakan varma et se tulee, mun isoveli on varmaa ihan pissan varma!

    • Slyfan

      Sly 4 tulee! Siitä on tehty jo trailerit ja kaikki inhottaa vaan kun se tulee varmaankin ps3:lle, mulla on itellä kaikki slyt ja oon vetänyt ne 100% ja nyt inhottaa kun sly 4 tulee ps3:lle, mutta jos sattuis, että se tulee myös ps2:lle =)

    • oujee!

      sly 4 tulee ps3 31.5.2012

      • fight

        paitsi mun mielestä ps2:selle


      • fight

        katso vaikka youtubesta kirjoita sly4 ps2:selle niin näet mää ainakin näin


      • oujee!
        fight kirjoitti:

        katso vaikka youtubesta kirjoita sly4 ps2:selle niin näet mää ainakin näin

        haahaa. noi on feikkiä.. sitä paitsi sony tekee sly 4 ei sucker punch. sony tekee ps3 pelejä ja sucker punch tekee ps2 pelejä. joko hokasit?


    • Kyllä tulee
    • sly fani

      Sly 4 tulee oon itte nähny sanzaru gamesin kahden tunnin esittely videon, muuten varmaan tulee ja tommotteista kaupasta saatavista peli lehdissä oli suomalisten peli arvostelijoiden arvostelu ja vaakutus että sly 4 tulee!

    • kokeiltu on

      tuli pelattii läpi serkun kaa 2 päiväs..

    • Infoa asiasta

      Tullu on.... Sucker Punch pääti, että lopettaa sen pelisarjan nii Sanzarulla meni hetki aikaa tehä se. Se lupaus 2008 vuodelle oli Sucker Punchin tekemä. Trilogyn traileri on totta, koska Sanzaru teki sen trilogyn sillee jännästi (xD). Sly 5 on tulossa joskus... Luvattu 11.1.2014 (niin ainaki yks on väittäny) , mutta voi mennä pitempäänki. Eli tästäny jonku aikaa Slyt tekee Sanzaru ei Sucker Punch. Tos ny tollasta infoo siitä asiasta ja vähän tulevasta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe