Heips! Plazan säätietojen mukaan Alanyassa tällä viikolla päivisin alle 20 astetta lämmintä. Onko siellä tosiaan tähän aikaan noin haalea ilmasto, vai eikö suomalainen järjestelmä vain saa tarpeeksi hyvin tietoja todellisesta säätilasta?
Sillä kyselen, kun lähtö on jo kahden viikon päästä - tietää varata villasukat ja lapaset mukaan ;)
Kiitos vastanneille!
onko tosiaan noin "kylmä"?
9
2291
Vastaukset
- alanyasta juuri kotiutunut
Hei...näyttää olevan aika viileetä nyt, itse olin 17-24.4 alanyassa ja lämmintä oli koko ajan, viilein päivä taisi olla 20 astetta, lähtöpäivänä lentokentällä oli 35 astetta... kai se vaihtelee aika suuresti tähän aikaan vuodesta.Mutta onhan siellä erilainen ilmasto joten ei siellä varmaan joudu palelemaan, illat on kyllä viileitä
kyllä nuo lämpötila arviot piti aika hyvin paikkaa, mutta toivottavasti lämpenee:))- Günesli
Olen joka vuosi Alanyassa huhti- tai toukokuussa, eikä koskaan ole ollut lähelläkään 35 astetta. Olikohan lentokentän mittari auringossa tai rikki?
Toki sää vaihtelee keväällä, niin Turkissa kuin Suomessakin. Mutta yleisesti ottaen toukokuussa on noin 22-26 päivällä. Aurinkoista, puolipilvistä, pilvistä, sateista. Yöllä viileämpää (ja lämpimän päivän jälkeen se toki tuntuukin).
Lopetin säätietojen (jopa 10 päivän päähän) katselemisen sen jälkeen, kun totesin, etteivät ne pidä paikkaansa. Ennusteitahan ne ovatkin.
Jos huone olisi tosi kylmä (tai itse vilukissa) ainahan voi ottaa lämmityksen.
Ihanaa matkaa teille kaikille!
- Accuweather
http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=MEA|TR|TU008|ANTALYA&metric=1
- kylmältä vaikuttaa
Meillä olisi lähtö lauantaina, sää näyttää tosi huonolta. Sadetta ja kylmää. Taitaa koti Suomessa olla suunnilleen samat lämpötilat. Toivottavasti saadaan nauttia edes vähän lämmöstä.
- lämmintä oli
Palasimme sunnuntaina kahden viikon matkalta Alanyasta. Ensimmäinen viikko oli aavistuksen viileämpi, mutta toisella viikolla lämmintä oli 26-29. Illalla kannattaa vilukissan ehkä varautua pitkähihaisella. Viime lauantai oli vähän pilvinen ja tälle viikolle todella luvattiin paljon viileämpää tiesivät sinne jäävät kertoa. Muita pilvisiä päiviä ei kahteen viikkoon sitten mahtunutkaan. Meriveden lämpötilaa en tiedä mutta hyvin tarkeni uida. Olen ennenkin ollut toukokuussa Alanyassa ja lämmintä on ollut.
- dibbadabba
Oltiin systerin kans viime vuonna aika tarkalleen vuos sitte alanyassa ja päivät oli lämpimiä. Uimaan ei päästy kuin kerran koska merivesi oli viel kylmää, samoin altaan vesi (hotelli royal palm).
Muuten loma oli aivan ihana.
Yöt oli kylmiä ja nukuttiin hotellis siskon kans parisängys pitkissä vaatteissa ja viel päiväpeiton alla.
Sit mentiin kesäl uusiks heinäkuussa ja johan oli lämmin! Merivedes saattoi lilluu puolisen tuntia ja jalat paloi rantahiekassa.
Mutta teille tulee varmasti ihana loma!
Terveisiä Alanyaan!
- krisyah89
ei tod! itse tylin vkl, ja lämmintä oli 28! niin kuuma et shoetseilla meni koko vkl, ja vesi lämmintä! ei villasukkia, bikinitvain
- paulaliinali
Viime viikolla ollessani Alanyassa sää oli tosi lämmin,n.26-30.c ja näin oli viikon sää ennuste jo etukäteenkin kertonut,että kyllä mielestäni aika paikkansa pitävä oli..Toki säät tähän aikaan siellä vaihtelevat kovasti aivan kuin meillä suomessakin.
hava durumu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070