enemmän olen huolissani geenimanipoloidusta ruuasta, kuin hulluista lehmistä ja lintuflussasta. Ostitpa vihanneksia tai lihaa, juustoa maitoa , mitä tahansa, et voi olla varma ettei ole kyse geenimanipoloidusta tuotteesta, sitä kun ei mainita tuoteselosteessa. Ja jos esim, liha pakataan suomessa ja tuodaan esim, ranskasta, ei tarvitse mainita kuin alkuperämaa.
Ei tässä enää tiedä mitä roskaa ja testaamatonta aineksia sitä syö. ?
GEENI-RUOKAA , OLKAA HYVÄ
11
402
Vastaukset
- niinpä,,
taitavat olla järestään geenimanipuloituja.
- Nimetön
ei ole manipuloitu.
- HTZA
Nimetön kirjoitti:
ei ole manipuloitu.
Se on kasvatettu luonnonmukaisilla lannoitteilla.
Mutta aivan varmasti on jotain muunneltua kantaa.
- saadaan
oikein hyvin tämä geenimanipuloitu ruoka hyväksytyksi, koska elintarvikkeista on pulaa.
Eläköön tiede ja tutkimus. Poltetaan kunnon vilja biopolttoaineena parepmiosaisille, joilla on varaa ajella omalla pirssillään.- HTZA
Kuka lie keksikin tämän "Kasvihuoneilmiön estämisen ja sitä myötä "Luomupolttoaineet" , ansaitsisi Nobel-palkinnon.
Niin paljon tuo idea tuottaa rahaa joille kuille.
Ja kansa rakentaa tuulimyllyjä ja ostaa polkupyöriä, tulee ruuhkamaksuja pikkukaupunkeihinkin (Stadi) ja rahaa kertyy, on varaa alentaa veroja (joiden kuiden).
Ja sitten on tilaa autoilla (joiden kuiden).
Voi tätä helppouskoista kansaa.
Ainoa hyöty taitaa olla se että maapallon väkiluku vähenee, onneksi kuitenkin sieltä huonommasta päästä.
- sanotaan,
että Geeni-ruoka on turvallista. Näin ne on sanoneet myös silloin, kun luujauhoa alettiin syöttää naudoille. Pahaa pelkään, että siinä joku piru karkaa.
vouhkata. Ostetaan kaupasta lihaa ja tehdään siitä herkkua perheelle. Ja hedelmiä pitää olla kanssa. Otsikot jotka kirkuvat seuraavan tappajatomaatin ilmestymisestä kierretään kaukaa.
- O-Orvokki
Mitä vahinkoa geenimanipuloitu ruoka voi aiheuttaa 50 -ikäselle ihmiselle?
Kertoisitko? Minä en tiedä, mutta haluaisin mielelläni kuulla.- Pirre*
ihmetellyt mitähän haittaa niistä ihmisille voisi olla?
Muuttaako ne ehkä meidän genomiamme..vai mikä niissä..
Minusta tai minun ymmärryksellä, suurempi uhka on näiden geenimuunneltujen kasvien toisille kasveille mahdollisesti aiheuttama muuntuminen epäedulliseksi esim. meidän ilmastoon, tai tuholaisiin, tms. "vahinko" esim., pölytyksen kautta. Pirre* kirjoitti:
ihmetellyt mitähän haittaa niistä ihmisille voisi olla?
Muuttaako ne ehkä meidän genomiamme..vai mikä niissä..
Minusta tai minun ymmärryksellä, suurempi uhka on näiden geenimuunneltujen kasvien toisille kasveille mahdollisesti aiheuttama muuntuminen epäedulliseksi esim. meidän ilmastoon, tai tuholaisiin, tms. "vahinko" esim., pölytyksen kautta.ovat olleet mielessäni ja toisaalta faktatietoja on vaikea saada ennenkuin kokeiluja on jatkettu pitempään. - En osaa päättää pitäisikö niitä mielestäni rajoittaa jollain tapaa, ettei pääsisi pahempia vahinkoja syntymään. Toisaalta niistä voisi löytyä ratkaisuja ravinto-ongelmiin.
Taas kerran voi todeta, että onneksi ei tarvitse olla päättämässä asioista ja kantaa itse niistä vastuuta.
Olen myös iloinnut siitä, ettei enää tarvitse omalla kohdalla kantaa huolta jälkipolvien hyvinvoinnista, vaan voi huolettomamin laittaa suuhunsakin melkein mitä tahansa.;))- HTZA
mutka kikkeliin tai mennä toinen rukkanen rullalle.
Saattaa olla hauskaakin?
Ajattele miten keskustelu kehittyy tälläkin palstalla:
"Hih! En tarvitse enää push uppeja!"
"Onneksi jäi nänni ylöspäin!"
"Sattuuks teillä kun yrittää pissiessä oikaista?"
"Kivasti kaartuu polven mukaan"
Jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602