Siitä lähtien kun on mikään seksuaalinen kiinnostanut oon tiennyt olevani kiinnostunut jätkistä. Yläasteella oli vahva tyttökausi, mutta se hiipui ja koko lukion olin enemmän kallistuneena toiseen suuntaan. Nyt kuitenkin taas ovat kiinnostaneet myös naiset jo pari viime vuotta aika vahvasti ja koko ajan enemmän. Kuitenkin kaiken perusteella tuntuu siltä, että pysyvä kiinnostus on miehiä kohtaan, ja naisia kohtaan kiinnostus vaihtelee.
Mietinkin että onko bisseille tällainen aaltoliike yleensä tyypillistä? Pysyykö yksi sukupuoli koko ajan kiinnostavampana ja toisen kiinnostavuus kasvaa kausittain, vaihteleeko molempien sukupuolien kiinnostavuus tasaisemmin, vai kiinnostaako sittenkin molemmat koko ajan yhtä paljon?
vaihteleva kiinnostus
6
1229
Vastaukset
- aaltoliike
...ja jätkä siis oon itsekin, jos jäi tuossa epäselväksi.
- Joomää
Kyllä tässä mennään tuulen riepoteltavana välistä.Pitää tutkia taas itseään,että mikä siella kopassa taas riivaa.
Eikä se välttämättä vastaus itsestä löydy.Sitä vaan nyt sattuu olemaan liikaa valinnanvaraa.On miesnaisia,naismiehiä,miesmiehiä ja naisnaisia jos tosta nyt jotain selkoa saa.Sitten ne tyttömäiset ja poikamaiset erikseen ja kaikki miksaukset päälle.Että kuuntelee vaan itseään kummempia murehtimatta.Kunhan ei leiki ihmisillä huvin vuoksi on kaikki kai ok.
Tämän raapustaja oli nainen. - Aallotar
En tiedä yleisemmin, onko bisseille aaltoliike tyypillistä, mutta itselle on ainakin. Joskus asia häiritsee kovastikin, toisinaan annan virran viedä. Nyt on harvinaista kyllä tasavahva kiinnostus kumpaankin sukupuoleen.
- bi/nainen
joo painin itseni ja suhteideni kanssa ja vihdoin löytyi mies. siis oikea mies, mutta hän onkin bi ja transu. me ollaan aivan järjettömän onnellisia. mies saa olla nainen ja mä nautin siitä kun minulla on nainen. paitsi pari biologista juttua.....ehkä ajanmyötä siihenkin ratkaisu keksitään.
- sonja22
Ihmisen seksuaalisuus, halut jne on vaihtelevia ja joustavia, onneksi! Välillä tuntuu että vain oma sukupuoli kiinnostaa, välillä ainoastaan toinen, välillä ei kumpikaan, välillä molemmat tosi paljon.
Älä ota paineita mistään termeistä (bi/homo/hetero), olet mikä olet ja tykkäät kenestä tykkäät, ei sille aina tarvi nimitystä keksiä tai yrittää sopia täydellisesti siihen bi-muottiin (tai mihinkään muuhunkaan). - rakkauskaan ole aaltolii-
kettä, sillä sille pohjalle ei voi perustaa perhettä eikä oikeastaan mitään suhdettakaan. :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770