Siitä lähtien kun on mikään seksuaalinen kiinnostanut oon tiennyt olevani kiinnostunut jätkistä. Yläasteella oli vahva tyttökausi, mutta se hiipui ja koko lukion olin enemmän kallistuneena toiseen suuntaan. Nyt kuitenkin taas ovat kiinnostaneet myös naiset jo pari viime vuotta aika vahvasti ja koko ajan enemmän. Kuitenkin kaiken perusteella tuntuu siltä, että pysyvä kiinnostus on miehiä kohtaan, ja naisia kohtaan kiinnostus vaihtelee.
Mietinkin että onko bisseille tällainen aaltoliike yleensä tyypillistä? Pysyykö yksi sukupuoli koko ajan kiinnostavampana ja toisen kiinnostavuus kasvaa kausittain, vaihteleeko molempien sukupuolien kiinnostavuus tasaisemmin, vai kiinnostaako sittenkin molemmat koko ajan yhtä paljon?
vaihteleva kiinnostus
7
1280
Vastaukset 7
- aaltoliike
...ja jätkä siis oon itsekin, jos jäi tuossa epäselväksi.
- Joomää
Kyllä tässä mennään tuulen riepoteltavana välistä.Pitää tutkia taas itseään,että mikä siella kopassa taas riivaa.
Eikä se välttämättä vastaus itsestä löydy.Sitä vaan nyt sattuu olemaan liikaa valinnanvaraa.On miesnaisia,naismiehiä,miesmiehiä ja naisnaisia jos tosta nyt jotain selkoa saa.Sitten ne tyttömäiset ja poikamaiset erikseen ja kaikki miksaukset päälle.Että kuuntelee vaan itseään kummempia murehtimatta.Kunhan ei leiki ihmisillä huvin vuoksi on kaikki kai ok.
Tämän raapustaja oli nainen. - Aallotar
En tiedä yleisemmin, onko bisseille aaltoliike tyypillistä, mutta itselle on ainakin. Joskus asia häiritsee kovastikin, toisinaan annan virran viedä. Nyt on harvinaista kyllä tasavahva kiinnostus kumpaankin sukupuoleen.
- bi/nainen
joo painin itseni ja suhteideni kanssa ja vihdoin löytyi mies. siis oikea mies, mutta hän onkin bi ja transu. me ollaan aivan järjettömän onnellisia. mies saa olla nainen ja mä nautin siitä kun minulla on nainen. paitsi pari biologista juttua.....ehkä ajanmyötä siihenkin ratkaisu keksitään.
- sonja22
Ihmisen seksuaalisuus, halut jne on vaihtelevia ja joustavia, onneksi! Välillä tuntuu että vain oma sukupuoli kiinnostaa, välillä ainoastaan toinen, välillä ei kumpikaan, välillä molemmat tosi paljon.
Älä ota paineita mistään termeistä (bi/homo/hetero), olet mikä olet ja tykkäät kenestä tykkäät, ei sille aina tarvi nimitystä keksiä tai yrittää sopia täydellisesti siihen bi-muottiin (tai mihinkään muuhunkaan). - rakkauskaan ole aaltolii-
kettä, sillä sille pohjalle ei voi perustaa perhettä eikä oikeastaan mitään suhdettakaan. :) :)
- Anonyymi00007
pelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157763
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57445
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
- 54408
- 40407