Nyt on taas liikkeellä uusi sähköpostivirus :(
joka lähettelee mielettömät määrät sähköposteja.
Eipä siis kannatta avata viestejä,
joiden otsikko on:
Re: Thank you!
Thank you!
Your details
Re: Details
Re: Re: My details
Re: Approved
Re: Your application
Re: Wicked screensaver
Re: That movie
Eikä ainakaan kannata avata niiden liitteitä:
your_document.pif
document_all.pif
thank_you.pif
your_details.pif
details.pif
document_9446.pif
application.pif
wicked_scr.scr
movie0045.pif
A new variant of Sobig, known as Sobig.F was first found on August 19th, 2003 and it is spreading in the wild.
The worm will stop spreading on 10th of September 2003. From this date onwards the worm will exit immediately when executed.
Eli tämän pitäsi loppua 10. syyskuuta.
Nämä tiedot löytyvät sivulta:
http://www.f-secure.fi/v-descs/sobig_f.shtml
Oman koneen voi tarkastaa näin:
-Käynnistä/Start valikosta Suorita/Run
-kirjoita: regedit
-paina OK
-avaa omalta tietokoneelta
[HKCUSOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun]
(HKEY_CURRENT_USER...)
ja jos sieltä ei löydy tällaista
"TrayX" = %windir%winppr32.exe /sinc
niin kaikki on hyvin :)
virusvaroitus
10
507
Vastaukset
- hihhuli
lähettää tuon viruksen minulle.
[email protected]
Kiitos jo etukäteen. - error
...
- proxy
...
- Fazu
Ärsyttäviä nämä virukset, joten...
Varoitus:
Näistä viruksista, että en kyllä suosittelisi latailemaan venäläisiltä Sims Dream Housen -sivuilta, joilta ladatessani tavaroita, putkahti mukana VIRUS :( Sen seurauksena jouduttiin formatoimaan koko kone, ja kaikki meni uusiksi :( En muuten mene kyseisille sivuille uudestaan. Kyse oli Troijalaisesta Downloader viruksesta, jonka tuhoaminen koneellani kesti monta tuntia :(
Sen seurauksena meni huomattava määrä tiedostoja, joiden keräileminen on työlästä :/ - Pat
Fazu kirjoitti:
Varoitus:
Näistä viruksista, että en kyllä suosittelisi latailemaan venäläisiltä Sims Dream Housen -sivuilta, joilta ladatessani tavaroita, putkahti mukana VIRUS :( Sen seurauksena jouduttiin formatoimaan koko kone, ja kaikki meni uusiksi :( En muuten mene kyseisille sivuille uudestaan. Kyse oli Troijalaisesta Downloader viruksesta, jonka tuhoaminen koneellani kesti monta tuntia :(
Sen seurauksena meni huomattava määrä tiedostoja, joiden keräileminen on työlästä :/sulla havaitsi sen viruksen? Saiko se ohjelma poistettua sen? Olen myös hy-vin varovainen virusten takia, mutta en ole uskonut Dream Housesta vielä pahaa, olen lataillut sieltä. Kiitos kovin paljon tiedosta, ne ovat tavattoman tärkeitä meidän kaikille!!
- Pat
Fazu kirjoitti:
Varoitus:
Sen seurauksena meni huomattava määrä tiedostoja, joiden keräileminen on työlästä :/havaitsi viruksen ja saiko se ohjelma poistettua sen? Vai ehkä palomuuri, olen kuullut, että se tehoaa troijalaisiin paremmin kuin virusseulat? Kiitos paljon tiedosta, nuo ovat todella tärkeitä meidän kaikkien takia! Olen lataillut Dream Housesta pahaa aavistamatta.
- Pat
Pat kirjoitti:
havaitsi viruksen ja saiko se ohjelma poistettua sen? Vai ehkä palomuuri, olen kuullut, että se tehoaa troijalaisiin paremmin kuin virusseulat? Kiitos paljon tiedosta, nuo ovat todella tärkeitä meidän kaikkien takia! Olen lataillut Dream Housesta pahaa aavistamatta.
yritin painaa keskeytä-namiskaa kirjoitusvirheen vuoksi aikaisemmassa viestissä ja luulin, että se keskeytti, vaan niinpäs tulikin viesti tänne näkyviin. Anteeksi, jos häiritsin jonkun päivärauhaa =)...
- Aino
Munkin cityn osoitteeni kaatua rytisi kun 50 tällaista matopostia sinne tulvahti. =/
- stb
en avaa mitaan mainosmaileja anyway, vaan suoraan "block":kaan ne.
- jenna
just toi "Re: Approved" , mut onneks tajusin kattoo sanakirjasta mitä se meinaa(hyväksyä,suostua,myöntyä) niin aattelin et se on jokin virus, ko sen koko oli kaiken lisäks 101kt! et joo... :b
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803