Nyt on taas liikkeellä uusi sähköpostivirus :(
joka lähettelee mielettömät määrät sähköposteja.
Eipä siis kannatta avata viestejä,
joiden otsikko on:
Re: Thank you!
Thank you!
Your details
Re: Details
Re: Re: My details
Re: Approved
Re: Your application
Re: Wicked screensaver
Re: That movie
Eikä ainakaan kannata avata niiden liitteitä:
your_document.pif
document_all.pif
thank_you.pif
your_details.pif
details.pif
document_9446.pif
application.pif
wicked_scr.scr
movie0045.pif
A new variant of Sobig, known as Sobig.F was first found on August 19th, 2003 and it is spreading in the wild.
The worm will stop spreading on 10th of September 2003. From this date onwards the worm will exit immediately when executed.
Eli tämän pitäsi loppua 10. syyskuuta.
Nämä tiedot löytyvät sivulta:
http://www.f-secure.fi/v-descs/sobig_f.shtml
Oman koneen voi tarkastaa näin:
-Käynnistä/Start valikosta Suorita/Run
-kirjoita: regedit
-paina OK
-avaa omalta tietokoneelta
[HKCUSOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun]
(HKEY_CURRENT_USER...)
ja jos sieltä ei löydy tällaista
"TrayX" = %windir%winppr32.exe /sinc
niin kaikki on hyvin :)
virusvaroitus
10
511
Vastaukset
- hihhuli
lähettää tuon viruksen minulle.
[email protected]
Kiitos jo etukäteen. - error
...
- proxy
...
- Fazu
Ärsyttäviä nämä virukset, joten...
Varoitus:
Näistä viruksista, että en kyllä suosittelisi latailemaan venäläisiltä Sims Dream Housen -sivuilta, joilta ladatessani tavaroita, putkahti mukana VIRUS :( Sen seurauksena jouduttiin formatoimaan koko kone, ja kaikki meni uusiksi :( En muuten mene kyseisille sivuille uudestaan. Kyse oli Troijalaisesta Downloader viruksesta, jonka tuhoaminen koneellani kesti monta tuntia :(
Sen seurauksena meni huomattava määrä tiedostoja, joiden keräileminen on työlästä :/ - Pat
Fazu kirjoitti:
Varoitus:
Näistä viruksista, että en kyllä suosittelisi latailemaan venäläisiltä Sims Dream Housen -sivuilta, joilta ladatessani tavaroita, putkahti mukana VIRUS :( Sen seurauksena jouduttiin formatoimaan koko kone, ja kaikki meni uusiksi :( En muuten mene kyseisille sivuille uudestaan. Kyse oli Troijalaisesta Downloader viruksesta, jonka tuhoaminen koneellani kesti monta tuntia :(
Sen seurauksena meni huomattava määrä tiedostoja, joiden keräileminen on työlästä :/sulla havaitsi sen viruksen? Saiko se ohjelma poistettua sen? Olen myös hy-vin varovainen virusten takia, mutta en ole uskonut Dream Housesta vielä pahaa, olen lataillut sieltä. Kiitos kovin paljon tiedosta, ne ovat tavattoman tärkeitä meidän kaikille!!
- Pat
Fazu kirjoitti:
Varoitus:
Sen seurauksena meni huomattava määrä tiedostoja, joiden keräileminen on työlästä :/havaitsi viruksen ja saiko se ohjelma poistettua sen? Vai ehkä palomuuri, olen kuullut, että se tehoaa troijalaisiin paremmin kuin virusseulat? Kiitos paljon tiedosta, nuo ovat todella tärkeitä meidän kaikkien takia! Olen lataillut Dream Housesta pahaa aavistamatta.
- Pat
Pat kirjoitti:
havaitsi viruksen ja saiko se ohjelma poistettua sen? Vai ehkä palomuuri, olen kuullut, että se tehoaa troijalaisiin paremmin kuin virusseulat? Kiitos paljon tiedosta, nuo ovat todella tärkeitä meidän kaikkien takia! Olen lataillut Dream Housesta pahaa aavistamatta.
yritin painaa keskeytä-namiskaa kirjoitusvirheen vuoksi aikaisemmassa viestissä ja luulin, että se keskeytti, vaan niinpäs tulikin viesti tänne näkyviin. Anteeksi, jos häiritsin jonkun päivärauhaa =)...
- Aino
Munkin cityn osoitteeni kaatua rytisi kun 50 tällaista matopostia sinne tulvahti. =/
- stb
en avaa mitaan mainosmaileja anyway, vaan suoraan "block":kaan ne.
- jenna
just toi "Re: Approved" , mut onneks tajusin kattoo sanakirjasta mitä se meinaa(hyväksyä,suostua,myöntyä) niin aattelin et se on jokin virus, ko sen koko oli kaiken lisäks 101kt! et joo... :b
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208