Miten Sinä lensit Vietnamiin?

Galpuppi jamppa

Teen taas pientä kyselyä Vietnamissa matkustaneille (tai matkustaville): Miten lensit Vietnamiin?

1) Mikä matkanjärjestäjä, vai oliko sellaista?
2) Mitkä lentoyhtiöt?
3) Milloin lensit?
4) Missä välilaskut olivat?
5) Muuta?

17

2514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galpuppi jamppa

      6) Mihin hintaan lennot?

    • Pitkät lennot Malaysia Airlinesilta meno/paluu välille Helsinki -> Kuala Lumpur seuraavasti:
      Helsinki -> Amsterdam lensi Finnair ja Amsterdam -> Kuala Lumpur Malaysia Airlines 16.1.-08.

      Kuala Lumpur -> Hanoi Air Asia 20.1.-08.
      46€
      ja sitte takasinpäin
      Ho Chi Minh City -> Singapore Jetstar Asia 15.2.-08
      60€

      Kuala Lumpur -> Tukholma Malaysia Airlines ja Tukholma -> Helsinki Finnair 18.2.-08
      938€ vakuutus- ja toimitusmaksut 65€

      muuta:
      Singapore Kuala Lumpur bussilla, hinta jossain 10 ja 20€:n välillä
      Vietnamin sisäisiä lentoja Vietnam Airlinesillä ja juna ym. kyytejä, mutta net ei tainnu kuulua gallupin piirhiin.

      Eihän tuo täysjärkisen hommalta vaikuta, mutta musta on aina niin mukava käyvä KLläsä, jos on silä suunnala liikheelä ja tuli tuo Singapore vähän niinku kaupantekijäisinä, ko tuota HCMC -> KL väliä ei lennä oikeen mikhään halapalentoyhtiö.

      pera

      • dePiili

        Malesialainen AirAsia kyllä lentää KL:n ja HCMC:n väliä. Itse olen kyllä käyttänyt vain Siem Reapin ja KL:n välillä, mutta varausjärjestelmän mukaan onnistuu.
        www.airasia.com


      • dePiili kirjoitti:

        Malesialainen AirAsia kyllä lentää KL:n ja HCMC:n väliä. Itse olen kyllä käyttänyt vain Siem Reapin ja KL:n välillä, mutta varausjärjestelmän mukaan onnistuu.
        www.airasia.com

        Näky avanneen reitin 17. huhtikuuta. Samokun suora lento Bankokista on vastikään lisätty ohjelmaan. Varmaan ihan varteenotettava vaihtoehto varsinkin kesäaikaan matkustavalle. Nyt vaan odotteleen Sitä Pitkään Mainostettua reittiä Lontoosta Kuala Lumpuriin.

        pera


    • ===

      Teen taas pientä kyselyä Vietnamissa matkustaneille (tai matkustaville): Miten lensit Vietnamiin?

      1) Mikä matkanjärjestäjä, vai oliko sellaista?
      Itse hankittu lippu netistä
      2) Mitkä lentoyhtiöt?
      blue one ja thai airways, finnair ja sas, finnair ja thai airways
      3) Milloin lensit? syyskuu, tammikuu, kesäkuu
      4) Missä välilaskut olivat?
      tukholma bangkok, frankfurt bangkok, ranska ja bangkok
      5) Muuta?
      Kohde oli ho chi minh/saigon
      hinta 900 euroa,1200,800

      Eli yllä olevat tiedot 3 eri matkasta

    • matkaaja..

      1) Mikä matkanjärjestäjä, vai oliko sellaista?
      2) Mitkä lentoyhtiöt?
      3) Milloin lensit?
      4) Missä välilaskut olivat?
      5) Muuta?

      1. Tilasin liput netistä, ei ollut matkanjärjestäjä.
      2. Finnair sekä VietnamAirline (Oli pakko päästä VietnamAirlinella, koska hyvät koneet jossa pitkällä matkalla viihtyy tosi hyvin).
      3. Joku 3vuotta sitten. Seuraava samanlainen reissu kesäkuussa :)
      4. Meno: Finnairilla Frankfurttiin ja sitten VietnamAirlinella Frankfurtista HCMC:n
      Paluu: VietnamAirlinella Pariisiin ja Finnairilla Helsinkiin.
      5. Matkan kesto yht. Suomesta vietnamiin n.19h ja Vietnamista Suomeen n.17h
      6. Liput makso tasan 1000€

    • --olimme

      1. itse netistä liput
      2. Helsinki ->Finnair Frankfurt -> Qantas Singapore -> Ho Chi Minh Tiger Air -> Singapore Tiger Air -> Lontoo British Airways -> Helsinki Finnair
      3. helmikuu 2008
      4. hinnat edestakaisin Hki-Fra/Lhr-Sin 1035 euroa Sin-Ho Chi Minh 65 euroa.

      Halpalentoyhtiö Tigerillä luotettava omistajakunta:

      Tiger Aviation Group's shareholders are: Singapore Airlines Limited (49%); Indigo Partners LLC, the investment firm founded by Bill Franke (24%); Irelandia Investments Limited, the private investment arm of Tony Ryan and family (16%); and Temasek Holdings Pte Ltd (11%). .

    • matkamies

      1) Ei ollut matkanjärjestäjää, ihan netistä lennot tilasin.
      2)Blue 1, Thai Airways
      3)2.9.06-09.10.06.06
      4)Kastrup, Bangok, Ha Noi, palatessa Ha Noi, Bangok ja Arlanda
      5) Mennessä koneenvaihto Bangokin vanhalla terminaalilla,palatessamme uudella,se oli sillä välin avattu.

      • matkamies

        1015€ eestaas


    • me kaks..

      Tänään juuri varattiin hotellit ja matka netistä.
      Finnairilla Bangkokiin ja siitä Vietnam Airlinellä HCM:n 3 yötä HCM:ssä ja sitten lento V.A:lla phu quociin. 9 yötä saarella ja sen jälkeen taas yhdeksi yöksi HCM:ään. Paluulento samaa reittiä. Helsinki-HCM-Helsinki oli 1043€. ja HCM-Phu quoc-HCM oli 135€.

      • tuo...

      • me kaks..
        tuo... kirjoitti:

        HCMC - PQ yhdeltä vai kahdelta hengeltä? Tuon lennon hinta Saigonista ostettuna on alle 100 USD meno-paluu eli noin 60 euroa.

        http://www.vietnamairlines.com.vn/default.aspx?tabid=420

        T: VC

        No, perkele tuli maksettua tupla hinta? Mun oli tosi vaikeeta löytää sisäisen lennon aikatauluja ja hintoja. Monet sivut eivät näyttääneet helmikuulle asti ja tuonne V.A:n sivuille olisi pitännyt kirjautua sisään. Sitä en tehnyt, mutta olisi varmaan kannattanut. No onneksi ei kysy tuon suuremmista summista.


      • Matkustaja
        me kaks.. kirjoitti:

        No, perkele tuli maksettua tupla hinta? Mun oli tosi vaikeeta löytää sisäisen lennon aikatauluja ja hintoja. Monet sivut eivät näyttääneet helmikuulle asti ja tuonne V.A:n sivuille olisi pitännyt kirjautua sisään. Sitä en tehnyt, mutta olisi varmaan kannattanut. No onneksi ei kysy tuon suuremmista summista.

        Hei kuinka suorititte maksun tuosta SGN-PQ lennosta,olen nimittäin odottanut yli vuoden VA:n lupausta että lipun voi tilata ja maksaa netissä mutta hitaita ovatten VA:n kiireet.
        Ei oikein huvittaisi laittaa luottokortin tietoja
        mitenkään faksilla tai muuten "julkisella"tiedotteella menemään.


      • liput..
        Matkustaja kirjoitti:

        Hei kuinka suorititte maksun tuosta SGN-PQ lennosta,olen nimittäin odottanut yli vuoden VA:n lupausta että lipun voi tilata ja maksaa netissä mutta hitaita ovatten VA:n kiireet.
        Ei oikein huvittaisi laittaa luottokortin tietoja
        mitenkään faksilla tai muuten "julkisella"tiedotteella menemään.

        jostain paikallisesta matkatoimistosta jos välttämättä tarvitset ne etukäteen. Sinne on 4 - 5 lentoa päivässä, joten jos et pahimpaan ruuhka-aikaan matkusta niin eiköhän lipun saa aika kivuttomasti Saigonistakin.

        http://www.tnktravelvietnam.com/html/ticket_airline_3cont.htm

        T: VC


      • me kaks..
        Matkustaja kirjoitti:

        Hei kuinka suorititte maksun tuosta SGN-PQ lennosta,olen nimittäin odottanut yli vuoden VA:n lupausta että lipun voi tilata ja maksaa netissä mutta hitaita ovatten VA:n kiireet.
        Ei oikein huvittaisi laittaa luottokortin tietoja
        mitenkään faksilla tai muuten "julkisella"tiedotteella menemään.

        Täältä tilattiin liput sisäiselle lennolle. Kuten tuossa tuli mainittua aikaisemmin, niin ovat kyllä kalliimpia, mutta kävi kivuttomasti.
        Yks kömmähdys mulla kävi, mutta sivuilla on live-chat painike, missä olikin joku Elly heti vastailemassa viestiin ja ongelma selvisi.


      • Matkustaja
        me kaks.. kirjoitti:

        Täältä tilattiin liput sisäiselle lennolle. Kuten tuossa tuli mainittua aikaisemmin, niin ovat kyllä kalliimpia, mutta kävi kivuttomasti.
        Yks kömmähdys mulla kävi, mutta sivuilla on live-chat painike, missä olikin joku Elly heti vastailemassa viestiin ja ongelma selvisi.

        Kiitoksia,ajattelin tilailla etukäteen kun tänä vuonna homma niinsanotusti "kusi" koska olimme kiinalaisten uuden vuoden aikaan siellä niin kaikki lennot PQ:iin olivat täynnä jo kaksi viikkoa ennen uuden vuoden juhlia.No teimme muutoksen "suunnitelmiin" ja menimme n. kahdeksi viikoksi Mui Ne:n,kyllähän sekin aika mukava paikka oli.


      • me kaks..
        me kaks.. kirjoitti:

        Täältä tilattiin liput sisäiselle lennolle. Kuten tuossa tuli mainittua aikaisemmin, niin ovat kyllä kalliimpia, mutta kävi kivuttomasti.
        Yks kömmähdys mulla kävi, mutta sivuilla on live-chat painike, missä olikin joku Elly heti vastailemassa viestiin ja ongelma selvisi.

        http://www.asiarooms.com/vietnam/index.html?gclid=COmMtaeO3JQCFQ9KQgods2b8Sg

        Jäiköhän toi linkki laittamatta viimeeksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe