Olen ehkä tyhmä, mutta kaikki puhuvat täällä taikalaatikoista, eikä minulla ole hajuakaan mikä se on... Voiko joku selittää, ja onko se hyvä(mikä sitten ikinä onkaan:D)?
Taikakuutiot???
5
415
Vastaukset
- avonias
Tietoa:
http://www.marsunetti.com/taikakuutiot.php
Kaikista Citymarketeista ei noita löydy, eikä myöskään kaikissa Hong Kong-tavarataloissakaan niitä ole, mutta soittamalla selviää nopeasti jos näitä tahtoo :) Pohjaksi käy myös vahakangas, joka on helppohoitoinen.- löytyypi
Ainakin vantaan hongkongista löytyypi...jos kerta itse sielä päin asut..ite hain sieltä...aika harvoissa cittareissa on..ite en oo nähny viel yheskää..
käteviä juttuja ovat...:D - Kikkiys
löytyypi kirjoitti:
Ainakin vantaan hongkongista löytyypi...jos kerta itse sielä päin asut..ite hain sieltä...aika harvoissa cittareissa on..ite en oo nähny viel yheskää..
käteviä juttuja ovat...:DMinusta ne taikakuutiot on ihan turhaa tavaraa. No voi sieltä toisaalta tulla jotain kivaakin mutta ne maksaa aika lailla. :>
- __mursu___
Kikkiys kirjoitti:
Minusta ne taikakuutiot on ihan turhaa tavaraa. No voi sieltä toisaalta tulla jotain kivaakin mutta ne maksaa aika lailla. :>
Ja kaikkea muuta kuin turhaa tavaraa.. No, voithan toki maksaa itsesi kipeäksi jostain isosta tehdashäkistä. Taikikset maksavat varmasti monta kertaa vähemmän ja saat niin ison häkin kuin itse haluat ja sitä on helppo muuttaa, suurentaa jne.
- Kikkiys
__mursu___ kirjoitti:
Ja kaikkea muuta kuin turhaa tavaraa.. No, voithan toki maksaa itsesi kipeäksi jostain isosta tehdashäkistä. Taikikset maksavat varmasti monta kertaa vähemmän ja saat niin ison häkin kuin itse haluat ja sitä on helppo muuttaa, suurentaa jne.
Mä tarkotin niitä citymarketin lelutaikakuutioita?? Niitä, jonka sisällä on joku ylläri...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376