Vähä vanhemmista hondista. Oon ostamassa jotain harrastepyörää,kuullu hondista hyvää. Joten iskenu silmäni honda CR250 tai 125.Hintaa sais olla max 1300e.VM siis jotain 90-95... Nii et mitä suosittelette? Nyt risut ja ruusut kysyisistä pyöristä!!
250??
2
530
Vastaukset
- tiedähäntä
No ei taida olla noi vanhat pyörät niinkään hyviä. Niitä ei saa hyvää iskuun kun kaikki on vahän väljää. Koneen saa helpoiten ja vaikka niissä olisi väljänäkin ihan hyvin riittää tehoja. Ei kannata ostaa halvinta, tulee ihan varmana paljon ylläreitä.
Itse olen ajellut vanhalla pyörällä jo monta vuotta, mutta on noi uudet tosi paljon parempia. Mutkat menee kun itsestään ja on tukevia kaikinpuolin. Itse sanoisin et puokki on parempi jos ostaa vanhaa kun piikki. Et kyl vanhakin toimii, mut ei niitä voi kellekkään suositella.- Jussi
Taitaa tiedä häntä mies olla raha miehiä. Kyllä harrastus kannattaa aloittaa juuri tälläsellä noin 90 luvun pyörällä. Hinta luokka on noin 900- 1500 euroa. Mulla on yamaha 250 87vm ja hyvin toimii.Ei se kunto ole riippuvainen iästä. Muutaman vuoden vanha pyörä voi olla erittäinkin huono kuntoinen jos sitä ei ole huollettu. Kun ostaa pyörän niin kannattaa ottaa mukaan henkilö joka tietää lajista.Kyllähän minäkin ajaisin ennemmin uudella mutta se maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938