aamulla poistettavan , olikos HTZA hyvä tyyppi immeisten mielestä ?
Kenestä haluatte puhua
12
867
Vastaukset
minkälainen hän on oikeassa elämässä, mutta kovin on kärkkäät mielipiteet. Hyvä se on että ihmisellä on mielipiteitä ja taito tuoda niitä julki, mutta toisten ajatusten torpedoiminen on ikävä piirre. Pitänee tutustua paremmin, niin ehkä on ihan mukavakin setä
sanoa Matti Vanhaselle, että olisi tyhmää mennä vaihtamaan sormuksia naisensa kanssa tässä vaiheessa, kun eivät vielä tunne toisiaan oikein hyvin.
Seurustelisivat vaikka vuoden verran, niin tietäisivät toisistaan jo huomattavasti enemmän.
Kuinka monet vaihtavatkaan sormuksia muutaman viikon tutustumisen jälkeen. Se on vääin, koska ensihuuma jyllää, eikä rakastaan nähdä todellisissa tilanteissa.
Noihin liian nopeisiin rakastumisiin kaatuvat liitot, kun arki alkaa ja vielä saattaa olla edellisen liiton vaikeudet käsittelemättä.
Malttakaa ja opetelkaa tuntemaan uusi ihminen elämässänne!- täti puskasta
näin ajattelen minäkin, en yksin Matista vaan monelle muulle ihmiselle.
Kun ottaa eron, ja heti löytää toisen, ollaan jo kihloissa tasan puolivuotta edellisen irtipäästöstä. Jää oma eron-surutyö tekemättä,mutta entäs kun se asia tulee eteen. ( - sanoo_suttura*
täti puskasta kirjoitti:
näin ajattelen minäkin, en yksin Matista vaan monelle muulle ihmiselle.
Kun ottaa eron, ja heti löytää toisen, ollaan jo kihloissa tasan puolivuotta edellisen irtipäästöstä. Jää oma eron-surutyö tekemättä,mutta entäs kun se asia tulee eteen. (En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset menevät kihloihin ja naimisiin.
- Jermuxi tms.
sanoo_suttura* kirjoitti:
En ymmärrä miksi aikuiset ihmiset menevät kihloihin ja naimisiin.
jos sää et haluva sellaasta jymmärtää..Se on sellaanen vanha perinne vaan katos.
- KENESTÄ KENESTÄ?
KENESTÄ? MINKÄ H...TIN TAKIA PITÄISI PUHUA JOSTAIN IHMISESTÄ. VARSINKIN KUN IHMISET EI USKALLA MUUTENKAAN KÄYTTÄÄ NIKKEJÄ ENÄÄ. HTZA TEKEE IHAN TARPEEKSI ALOITUKSIA ITSESTÄ, EI SINUN ENÄÄ TARVITSE. JOS OLET JOKU MUU. YRITÄ KEKSIÄ MUUTA PUHUTTAVAA TAI JÄTÄ ALOTUKSET TEKEMÄTTÄ!
mikäs sinut sai pillastumaan!?
Aurinko paistaa ja on vapun aatto. Hyvää tätä päivää meille kaikille ja hymyn kare kasvoille
- on sairas
mies. Ei hänestä kannata pahaa puhua.
- HTZA
mihinkähän tuo oletus perustuu?
Tai siis onhan minulla ikäiseni vaivat mutta jotenkin tuntui että et viitannut niihin tavallisiin?
- on uhri.
Egonsa uhri!
- HTZA
Ego = Minä (Lat.), niin me kaikki olemme, vankeja itsestämme. Luonnollista irtipääsyä ei eläessä ole.
- työnorjaxos
kieroonkasvanut jos koet elämän hauskaksi toisia pilkkaamalla, sitähän se sinun toisista puhumisesi on. Juoruilua ja panettelua ja toiseen huonoon valoon saattamista. Ettes häpeä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592