LC Carter osa 3

Sipulitar

6

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drenina

      En nyt halua olla ilkeä tai mitään, pidän tarinaasi ihan hyvänä, mutta voisit pikkuisen rajoittaa mainostamista täällä. Kun samalla sivulla alkaa olemaan jo kolme saman tarinan mainosta niin se on kyllä hiukkasen liikaa.

      • ananasrengas

        mitä vattua? kyllähän täällä muutkin "mainostavat", jos sitä edes sellaiseksi voi kutsua. pakkoko siitä on vetää herne nenään jos joku vain kertoo että uusi osa on ilmestynyt? "Kun samalla sivulla alkaa olemaan jo kolme saman tarinan mainosta niin se on kyllä hiukkasen liikaa." Hahaha xD hajosin, kiitos päivän nauruista.


      • Drenina
        ananasrengas kirjoitti:

        mitä vattua? kyllähän täällä muutkin "mainostavat", jos sitä edes sellaiseksi voi kutsua. pakkoko siitä on vetää herne nenään jos joku vain kertoo että uusi osa on ilmestynyt? "Kun samalla sivulla alkaa olemaan jo kolme saman tarinan mainosta niin se on kyllä hiukkasen liikaa." Hahaha xD hajosin, kiitos päivän nauruista.

        En ole tietääkseni väittänyt, ettei saisi mainostaa, mutta sitä mainostamisen määrää voisi jossain kohtaa rajoittaa. Sait ilmeisesti vähän väärän käsityksen viestistäni. En millään lailla ole vetänyt hernettä nenääni yhtään mistään. Kummaa kun ihan asiallinen lause alkaa naurattamaan, no siitä vain. Eipähän minua sen kummemin hetkauta.


      • eatmycandy
        Drenina kirjoitti:

        En ole tietääkseni väittänyt, ettei saisi mainostaa, mutta sitä mainostamisen määrää voisi jossain kohtaa rajoittaa. Sait ilmeisesti vähän väärän käsityksen viestistäni. En millään lailla ole vetänyt hernettä nenääni yhtään mistään. Kummaa kun ihan asiallinen lause alkaa naurattamaan, no siitä vain. Eipähän minua sen kummemin hetkauta.

        Kuinka joku voi alkaa valittaa jostakin tuollaisesta? Haittaako se elämääsi niin paljon? Jos uuden tarinan valmistumisesta laittaa ilmoituksen tänne. Jos sitä ei tekisi niin eihän kukaan silloin sitä lukisi, kun tarinakin on hyvä ja mielenkiintoinen.


      • Drenina
        eatmycandy kirjoitti:

        Kuinka joku voi alkaa valittaa jostakin tuollaisesta? Haittaako se elämääsi niin paljon? Jos uuden tarinan valmistumisesta laittaa ilmoituksen tänne. Jos sitä ei tekisi niin eihän kukaan silloin sitä lukisi, kun tarinakin on hyvä ja mielenkiintoinen.

        Ei, ei minua haittaa se, että joku mainostaa täällä. Vaan se, jos joku alkaa mainostamaan joka ikistä osaa, joita saattaa ilmestyä joka toinen päivä. Jos kaikki täällä satunnaisesti mainostavat tekisivät sitä, tämä palstahan täyttyisi mainostuksista.

        Jos nyt tulkitsin viestisi oikein, tarkoitat että kun joku aloittaa uuden tarinan ei minun mielestäni sitä saisi mainostaa, niinkö? Tämähän ei ole tarinan ensimmäinen osa jollet huomannut, enkä ole missään kohtaan kieltänyt mainostamasta, koettakaa nyt ymmärtää se.

        Ette kumpikaan ilmeisesti ole kovin tarkkaan yleensäkin mainosten kommentteja seuranneet, en ole todellakaan ensimmäinen joka asiasta on ikinä valittanut. Mainostakaa minun puolestani, ajattelinkin nyt lähinnä sellaisia, jotka täällä kyselevät asioita. He siinä kärsivät kun topic tippuu jo päivän päästä toiselle sivulle, mihin tuskin kukaan enää viitsii mennä vastailemaan kysymyksiin.


      • Drenina kirjoitti:

        Ei, ei minua haittaa se, että joku mainostaa täällä. Vaan se, jos joku alkaa mainostamaan joka ikistä osaa, joita saattaa ilmestyä joka toinen päivä. Jos kaikki täällä satunnaisesti mainostavat tekisivät sitä, tämä palstahan täyttyisi mainostuksista.

        Jos nyt tulkitsin viestisi oikein, tarkoitat että kun joku aloittaa uuden tarinan ei minun mielestäni sitä saisi mainostaa, niinkö? Tämähän ei ole tarinan ensimmäinen osa jollet huomannut, enkä ole missään kohtaan kieltänyt mainostamasta, koettakaa nyt ymmärtää se.

        Ette kumpikaan ilmeisesti ole kovin tarkkaan yleensäkin mainosten kommentteja seuranneet, en ole todellakaan ensimmäinen joka asiasta on ikinä valittanut. Mainostakaa minun puolestani, ajattelinkin nyt lähinnä sellaisia, jotka täällä kyselevät asioita. He siinä kärsivät kun topic tippuu jo päivän päästä toiselle sivulle, mihin tuskin kukaan enää viitsii mennä vastailemaan kysymyksiin.

        Moikka!

        Tämä on sitten vain mun omaa mielipidettä, ja niitähän tähän maailmaan mahtuu ihan jokaiselta =0)

        Eli musta toi tarinan ilmoittelu on ihan ok.
        Mä itte seuraan TODELLA montaa eri tarinaa, eikä aina jaksaisi millään selata kaikkia tarinoita, että onkos sieltä jo tullut uusi osa!

        Mut mua toi samojen kysymysten kysely sit taas välillä nyppii. Outoa kyllä, koska en oo sellaista ärsyyntyvää tyyppiä... Tarkoitan siis, että monta samaa kysymystä samalla sivulla esim. lataukset on kokoajan aiheuttanut jos jonkin näköistä ihmetystä ja onglemaa, sitten oli teiniraskaushack ihmetysongelmat ja nyt uusimpana "villytyksenä" BodyShop.
        Ja välillä myöskin tuo tosi outo/vajaavainen otsikointi... (Olen seurannut tän palstan kulkua ja vaiheita loppukesästä 2004.)

        Niin, oon vaan ajatellu, et jokainen tavallaan... Eihän sitä aina ole aikaa lueskella mitään muiden höpötyksiä täällä, jos tulee "kriisi" pelissä tai joku muu asia askarruttaa... =0)

        Kaikkien yhteinen palstahan tää on, eikä kaikilla ole monen vuoden takaista pelikokemusta. Itse olen 25 vuotias naikkonen ja pelannut simssiä yli 5 vuotta ja vieläkin tulee ongelmia, vakka "hallitsen" simssin lisäosineen ym. monet ladatut tavarat ja hackit hyvin...

        Oho tulipas vuodatusta... Mutta ihanien lämpimien ilmojen odotusta kaikille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      661
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe