Olisin lähdössä Istanbuliin kesäksi ja tenkkapoo tuli nyt kuitenkin kokemattomalle matkailijalle lentolippujen kanssa. Turkish airlinesilla ilmeisesti on halvimmat lennot, mutta ihmetyksekseni Seat24:llä oli halvemmat. Luulin, että suoraan lentoyhtiöltä tilaamalla saisi halviten ja matkatoimistolta tulisi joku lisämaksu.
Mikä on helpoin tapa saada liput näin aloittelijana? Seat24 olisi helpompi suomenkielisten sivujensa vuoksi toki.. Onkos kokemuksia tästä?
Halvimmat lennot?
8
3061
Vastaukset
- totta ?
Siis tarkoitatko, että sama suora lento Hki-Ist on Seatilla halvempi samoina päivinä?
- Nimimerkki
No jos oikein katsoin niin noin se oli. Hintaero oli tosin ei päätä huimannut, muutama euro.
- Euroja säästänyt
Nimimerkki kirjoitti:
No jos oikein katsoin niin noin se oli. Hintaero oli tosin ei päätä huimannut, muutama euro.
Kannattaa vertailla hintatietoja esim. Poptravel.fi
Löytyy eri vaihtoehtoja. - cc-fac
Euroja säästänyt kirjoitti:
Kannattaa vertailla hintatietoja esim. Poptravel.fi
Löytyy eri vaihtoehtoja.Kantsii kokeilla kuumat.comin linkkejä. Siellä on eniten välittäjiä listattu.
- -_-
Itsellä vastaava kokemus lennoista Hki-Salzburg-Hki. Seat24:llä oli selvästikin edullisempi kuin mikään muu vaihtoehto mukaan lukien suoraan lentoyhtiöiden sivut. Hankin liput Seat24:stä ja kaikki toimi hienosti.
- menossa sinne myös..
Kannattaa verrata kaikki mahdolliset, nyt kun itse etsin samaan paikkaan lentoja, huomasin, että hinnat vaihtelevat paljonkin. Itse päädyin varaamaan lennot tukholman kautta (kuumat.com - ruotsin äkkilähdöt, niin, että menona on äkkilähtö, jonka paluuta en käytä ja paluuna on flynordic.com lento, joka oli vain 53e.
- matka Ruotsiin
menossa sinne myös.. kirjoitti:
Kannattaa verrata kaikki mahdolliset, nyt kun itse etsin samaan paikkaan lentoja, huomasin, että hinnat vaihtelevat paljonkin. Itse päädyin varaamaan lennot tukholman kautta (kuumat.com - ruotsin äkkilähdöt, niin, että menona on äkkilähtö, jonka paluuta en käytä ja paluuna on flynordic.com lento, joka oli vain 53e.
Paljonko siitä tulee lisähintaa ja -aikaa?
- mayastholm
tukholman kautta.Jos asut lähellä laivareittejä niin laivamatkoja saa tätä nykyä melko halvalla,varsinsin turun reitti on hyvä(osta risteily niin saat halvemmalla)
Sas ja norwegian.se myy halvalla matkoja istanbuliin. kannattaa ainakin katsastaa,norwegian tosin alkaa lentämään vasta kesäkuussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839