uskomatonta

tididii

En jaksa ees uskoo et on totta hyvin olin turnauksessa mukana sit 2kättä uskokaa tai älkää ässä pari oli joka kerta ensin joku ääliö pisti allin kurko vitosella sai suoran.Seuraava käsi taas ässä pari ja tottakai maksoin sillä 9 ja 10 ja yllätys yllätys sai suoran.En vaan käsitä miks makso kurko vitosella tai saati 9 10 ja nyt ei ollu mikään freeroll kyseessä.Ihmetyttää kun mun korotuksen jälkeen flopin katto paska korteilla.

3

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfgggggg

Jos niillä oli hyvä kasa sipsejä, niin
      K5 on ihan jees (pisti sinut Kurkoa pienemmälle parille tai aasibluffille taaii vaikka JQ:lle?). 9T on myös kilpailukykyinen pikkustakkien alleja vastaan. Eri asia sitten jos heilläkin oli kilpailu katkolla. Itse turnauksessa voin välillä lähteä vaikka TJs:llä jotakin vastaan jolla on esim. 3 kertaa mua pienempi stakki. Kyse on kolikonheiton lisäksi siitä millä korteilla itse aikanaan sitten tiput (millä kehtaa katsoa tippumisen jälkeen peiliin ja todeta " En tehnyt turnauksessa virheitä ja tippumiseni oli vain huonoa tuuria, menisin uudestaan AK:lla all in".

• jooooo

Kyllä siellä tapahtuu paljon omituisia ja järjettömiä asioita. Eräällä sivustolla minä tipuin neljä kertaa peräkkäin ässäparilla eri turnauksissa juuri ennen kuin palkintosijat alkoivat. Eniten ottaa päähän häviäminen pienemmälle parille.

• trjhjtjjy

Mullakiin menee tähän uskomatonta juttuun potissa 1400e pakan ainut kortti jolla häviäisin eli ruutuässä ni mikäs se river tuli ruutu ässä.No peli on peliä mut kyllä vituttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe