Telewell EA510 pelasi vuoden verran ok.
Nyt tapahtui jotain käsittämätöntä.
En pääse enää modeemin hallintaan selailimella.
Viimeisenä mahdollisuutena resetoin modeemin.
Seuraus: masiina on nyt tehdas-asetuksilla(ei palomuuria, ei suojausta).
Netti pelaa, mutta hallintaan ei pääse vieläkään.
Modeemi vastaa pingiin, mutta admin admin ei päästä sisään. Olen ottanut omasta koneesta palomuurin pois hetkellisesti kun yritän päästä modeemin hallintaan.
Mikä estää pääsyn...?
Modeemin hallintaan ei pääse
7
3827
Vastaukset
- Telewell EA510
... vielä lisätietoa.
Tämä teksti tulee Windowsin salasana-kysely ikkunassa, yritettäessä adsl-modeemin hallintaan:
"Varoitus: Tämä palvelin pyytää, että käyttäjänimi ja salasana lähetetään suojaamattomana (käyttäen perustodennusta ja ilman suojattua yhteyttä)."
Mitä tuo perustodennus tarkoittaa.
Mistä sen saa päälle...?
Onko mun koneessa nyt joku muu todennus...??? - nyt sentään
otat siihen modeemiin ihan normaalin yhteyden.
Muistaakseni EA510 tottelee
http://192.168.0.254- Telewell EA510
siihen osoitteeseen juuri.
Selailimella osoitteeseen...:
http://192.168.0.254
- juhakorkeapudas
Yksi vaihtoehto on, että modeemi tai muuntaja on rikki. Itselläni kävi jokin aika sitten vastaava tapaus, kyseessä oli hallittava kytkin, muuntaja oli simahtanut, liikenne kyllä kulki purkin läpi mutta hallintasivulle ei päässyt. Tarkista, että muuntaja syöttää ilmoitettua jännitettä tai jos on mahdollista, kokeile toisella muuntajalla.
- syystä
Tarkista manuaalista mutta joissain malleissa tuo muistaakseni menee niin että tehdasasetuksilla käyttäjätunnuskohta tyhjäksi ja salasana tuo admin. Ja kokeile eri portteja, tuo 510 osaa jakaa portit 2 "verkkoon" eli esim. 1 2 NATin kautta ja 3 4 suoraan nettiin näkyvillä osoitteilla, tuolloin vain 1 ja 2 porttien kautta pääsee hallintaan (en muista miten nuo asetukset olivat oletuksena, oliko tuo "jako" päällä).
- bios-versioissa
hallinta porttien 1 ja 2 kautta, 3 ja 4 sillatussa tilassa
- valituspalveli
Eihän vain ole välityspalvelin valittuna tuolla selaimessa, eli selaimessa pitää olla "Automaattisten asetusten haku" valittuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2615262Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204261- 604181
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657- 513640
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413445Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv312803Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232556
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo662431