olen nyx

ja ex

Hmm...olenko siis kaksinkertaisesti paha?
Hyvää, riemukasta vappua!

6

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanne

HAUSKAA VAPPUA!!!!

• olenkin

nyx – yksinkertainen JA paha.

Ratkiriemukasta vappua kaikille uusperheille!

• ja ylpeä siitä

Katkerien ihmisten mukaan olen paha ihminen, tässä kuvaillaan tilannetta kerron totuuden ja heti perään kerron mitä mieltä ne katkerat eksät tahi nyksät minusta ajattelisivat

Totuus: Olen uusperheen äiti, itselläni 2 lasta edellisestä liitosta, yksi yhteinen nykyisen kanssa ja olen äitipuoli mieheni edellisestä liitosta syntyneelle lapselle
      Eksät vääntävät asian näin: Koska kyseessä on uusperhe olen varmasti iskenyt silmäni varattuun mieheen, saanut hänet pettämään silloista puolisoaan, eli toisin sanoen olen varastanut miehen
      Totuus: Mieheni silloinen puoliso jätti mieheni 8kk ennen kuin me tapasimmekaan
      Eksät vääntävät asian näin: oli miten oli, iskin kuitenkin silmäni mieheen jolla edellisestä liitosta lapsi, olen heidän väliinsä tullut, olen paha

Totuus: Mieheni edellisestä liitosta syntynyt lapsi on tervetullut koska vain meidän kotiimme
      Eksät vääntävät näin: Haluan varastaa lapsen omalta äidiltänsä ja leikkiä isoa onnellista perhettä, en tajua sitä että en voi lapsen elämään tulla koska lapsella on jo oma äiti

Totuus: Rakastan tätä lasta ja mieheni kanssa autamme lapsen äitiä ottamalla lasta luoksemme
      Eksät: Ainoa asia mihin nähtävästi kelpaan on antaa lapsen äidille hengähdysrauhaa omasta lapsestaan

Totuus: Meidän kodissamme pidetään sama kuri kaikille lapsille
      Eksät: Miehen lapsi on niin vähän aikaa isänsä kanssa että karsea nyksä ei saa puuttua asiaan, ei edes kuria pitää. Kamalaa kun nyksä edes koittaa käskyttää minun lastani
      Totuus: Jos lapsi, olkoon se minun, hänen tahi yhteinen, tekee jotakin väärin esim lyö toista niin siitä tulee väistämättä rangaistus eli nurkkaan/jäähy ja anteeksi pyyntö. Niin kauan kuin mieheni lapsi on meillä tekisimme väärin jos hänelle ei pidetä mitään kuria, ja miten selittää se kahdelle muulle lapselle että tähän toiseen ei päde samat säännöt

Totuus: mieheni esikoislapsi hyväksyy minut ja nauttii ajasta kun on meillä
      Eksät: nyksä on aivan ilmiselvästi aivopessyt lapsen.

Totuus: jos puhun ex mieheni kanssa meidän yhteisistä lapsista kun yhteishuoltajuus on, tulemme toimeen ihan hyvin, mutta pieniä erimielisyyksiä toki on
      Miten nyksät sen vääntävät: Ex tuppaa meidän elämään, motkottaa ja tuppaa lapsia puoliväkisin

Totuus: rakastan lapsiani, lapseni rakastavat isäänsä. Ja on sovittu että soitan lasteni isälle kertoakseni meidän lastemme kehitysaskelista ja muutenkin pidämme yhteyttä koska lapset menevät säännöllisesti isänsä luokse

Totuus: olen lähivanhempi, minulla on kotona 3 lasta yhteensä ja uusipuoliso. Meillä on omat nettisivut jne.
      Nyksät: nettisivuissa ei mainintaa lasten isästä, eli pahastuu kun nettisivuston mukaan lapsilla ei ole isää. Nyksä pahastuu siitä jos en kysy lasten isältä neuvoa lapsiin kohdistuvista asioista kuten mitä lapset saavat syödä kun ovat kotona, näistäkin hänen mukaansa minun pitäisi neuvotella lasten isän kanssa

Noni antakaa paskaa niskaan taas, tässä nyt oli erilaisia muunnelmia, ei välttämättä ole edes totta mutta näin jos kirjoittaisin niin eksät ja nyksät vääntävät sen niinkuin haluavat.

Alkakaas haukkuu, kyllä mä sen kestän

Hyvää Vappua terveisin: Nyksä ja eksä ja pirun ylpeä ÄITIpuoli

• se eka ja myös viimeinen

Minusta ei tule eksää eikä nyksää, joten ole kai sitten täksy.

• elämä ei

aina mene niinkuin itse toivoisi..joten äläpäs vielä riemastu..no,saahan sitä unelmoida;)

• ................

että päinvastoin. Täällä mua aina ihmetyttänyt tämä leiri-juttu; Olisi mitä tahansa tapahtunut, vaikka UO/ex kuristamassa lasta, niin siinä ei ole mitään pahaa ja se on toisen vika, jos kommentoija on samaa "leiriä". Tosi pelottava ja harmittava ajatus varsinkin kun täällä tosiaan olemme lasten kanssa tekemisissä.

Vaikka itse en exnyx ole, niin juuri edellä mainitun vuoksi musta on hauskaa, että täällä on myös heitä. Heillä se leirittyminen ei ole pakosti niin vahvaa, kun kokemusta on myös sieltä toiselta puolelta.

Ja jotenkin vaan ihmetyttää, että vaikka ei olisikaan omaa kokemusta toisen kengissä olemisesta, niin eikö meillä ole lähipiiristä mitään tuntumaa myös toisten elämässä, jossa satutaan olemaan se kamalasti vihattu ex/nyx? Itse tunnen monia aivan ihania exiä ja nyxiä. Tiedän myös tapauksia, jossa kummastakin "leiristä" on tosi häijyjä tapauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7792
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      127
      5339
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3576
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      122
      3563
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2594
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe