kysymys

Miten tuossa the Sims 2 pelissä, ku on syntyny vauva ja melkein jokkainen vauva on ollu tyttö ja ois kiva välillä saada siihen poikia.

9

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se riippuu siitä kumpi vanhemmista pussaatoista.esim jos tuomo pussaisi riina niin heille tulisi poika vauveli ja toisinpäin.mutta sitten jos esim. riina olisi raskaana ja hän pussaisi tuomoa niin heille tulisi tyttö. toivottavasti ymmärsit.

      • mimmi*

        kyseessä onkin THE SIMS 2 peli. ykkösessä tulee pussaamalla vauva, kakkosessa tulee pelehtimällä.


      • jiojio

        Kyse oli Sims kakkosesta, eikä siinä mitkään pussailut auta! Peli arpoo aina sukupuolen.

        Aloittajalle: tallenna peli ennen vauvan saapumista, ja jos se on väärää sukupuolta, niin poistu tontilta tallentamatta ja palaa sinne uudestaan. Peli joutuu arpomaan sukupuolen uudelleen. Noin sitten kokeilet niin monesti että tulee poikavauva, ei taida muut konstit auttaa.


    • pelaanpelaan

      Niin kun on sanottu peli arpoo sukupuolen. Mutta tietyissä suvuissa esim. poikavauvan saaminen on todennäköisempää kuin toisissa. esimerkiksi Kaunialassa asuvalla Haaveisen perheellä poikavauvan saaminen on hyvin todennäköistä.
      Mutta sattumaa se aina on kumpi tulee.

      • Hermiona

        Sillä ei ole väliä, kummalla vanhemmalla suutelee tms.

        Tee näin: Tallenna peli juuri kun kamera tsuumaa naissimiin ja synnytys alkaa. HETI kun sim vaikertaa. Sitten kun vauva on syntynyt, jos se on tyttö niin anna sille vain joku nimi ja mene naapurustoon TALLENTAMATTA. Sitten menet takaisin perheeseen ja peli on siinä kohassa kun vauva syntyy. Kun se on syntynyt, jos se on taas tyttö niin mene taas TALLENTAMATTA naapurustoon. Tee noin niin kauan kunnes lapsesta tulee haluamasi(eli poika).

        Itse olen tehnyt noin juuri samasta syystä sekä silloin kun esim. äiti on ollut valko -ja isä tummaihoinen ja olen halunnut lapsesta tumman. Silloin piti aika monta kertaa tehdä niin, sillä halusin lapsesta sekä tummaihoisen, että tytön. Aika monta kertaa tuli vaalea poika, mutta kun teki tarpeeksi niin että meni TALLENTAMATTA naapurustoon ja takaisin perheeseen, tuli sieltä lopulta tumma tyttö =)

        Tajusitko ohjeeni? Jos jäi epäselvyyksiä, voin kertoa tarkemmin =)


      • Hermiona
        Hermiona kirjoitti:

        Sillä ei ole väliä, kummalla vanhemmalla suutelee tms.

        Tee näin: Tallenna peli juuri kun kamera tsuumaa naissimiin ja synnytys alkaa. HETI kun sim vaikertaa. Sitten kun vauva on syntynyt, jos se on tyttö niin anna sille vain joku nimi ja mene naapurustoon TALLENTAMATTA. Sitten menet takaisin perheeseen ja peli on siinä kohassa kun vauva syntyy. Kun se on syntynyt, jos se on taas tyttö niin mene taas TALLENTAMATTA naapurustoon. Tee noin niin kauan kunnes lapsesta tulee haluamasi(eli poika).

        Itse olen tehnyt noin juuri samasta syystä sekä silloin kun esim. äiti on ollut valko -ja isä tummaihoinen ja olen halunnut lapsesta tumman. Silloin piti aika monta kertaa tehdä niin, sillä halusin lapsesta sekä tummaihoisen, että tytön. Aika monta kertaa tuli vaalea poika, mutta kun teki tarpeeksi niin että meni TALLENTAMATTA naapurustoon ja takaisin perheeseen, tuli sieltä lopulta tumma tyttö =)

        Tajusitko ohjeeni? Jos jäi epäselvyyksiä, voin kertoa tarkemmin =)

        mun ohje oli sama kuin jiojion :D


      • Warlicia
        Hermiona kirjoitti:

        mun ohje oli sama kuin jiojion :D

        Käytän tuota tekniikkaa, kun LC-sukuuni tulee aina vain poikia, heh, ja kun nyt oikein muistelen, viimeksi piti tehdä tuo 6 kertaa ennen kuin sain tytön. Tytön nimeksi tuli muuten Valencia Rai. :D


      • Warlicia kirjoitti:

        Käytän tuota tekniikkaa, kun LC-sukuuni tulee aina vain poikia, heh, ja kun nyt oikein muistelen, viimeksi piti tehdä tuo 6 kertaa ennen kuin sain tytön. Tytön nimeksi tuli muuten Valencia Rai. :D

        tajusin vastauksen. Ja kiitos avusta.


    • sassa3

      yritän samaa parhaillaan :D ei meinaa tulla kuin tyttö tyttö tyttö tyttö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe