kysymys

Miten tuossa the Sims 2 pelissä, ku on syntyny vauva ja melkein jokkainen vauva on ollu tyttö ja ois kiva välillä saada siihen poikia.

9

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se riippuu siitä kumpi vanhemmista pussaatoista.esim jos tuomo pussaisi riina niin heille tulisi poika vauveli ja toisinpäin.mutta sitten jos esim. riina olisi raskaana ja hän pussaisi tuomoa niin heille tulisi tyttö. toivottavasti ymmärsit.

• mimmi*

kyseessä onkin THE SIMS 2 peli. ykkösessä tulee pussaamalla vauva, kakkosessa tulee pelehtimällä.

• jiojio

Kyse oli Sims kakkosesta, eikä siinä mitkään pussailut auta! Peli arpoo aina sukupuolen.

Aloittajalle: tallenna peli ennen vauvan saapumista, ja jos se on väärää sukupuolta, niin poistu tontilta tallentamatta ja palaa sinne uudestaan. Peli joutuu arpomaan sukupuolen uudelleen. Noin sitten kokeilet niin monesti että tulee poikavauva, ei taida muut konstit auttaa.

• pelaanpelaan

Niin kun on sanottu peli arpoo sukupuolen. Mutta tietyissä suvuissa esim. poikavauvan saaminen on todennäköisempää kuin toisissa. esimerkiksi Kaunialassa asuvalla Haaveisen perheellä poikavauvan saaminen on hyvin todennäköistä.
      Mutta sattumaa se aina on kumpi tulee.

• Hermiona

Sillä ei ole väliä, kummalla vanhemmalla suutelee tms.

Tee näin: Tallenna peli juuri kun kamera tsuumaa naissimiin ja synnytys alkaa. HETI kun sim vaikertaa. Sitten kun vauva on syntynyt, jos se on tyttö niin anna sille vain joku nimi ja mene naapurustoon TALLENTAMATTA. Sitten menet takaisin perheeseen ja peli on siinä kohassa kun vauva syntyy. Kun se on syntynyt, jos se on taas tyttö niin mene taas TALLENTAMATTA naapurustoon. Tee noin niin kauan kunnes lapsesta tulee haluamasi(eli poika).

Itse olen tehnyt noin juuri samasta syystä sekä silloin kun esim. äiti on ollut valko -ja isä tummaihoinen ja olen halunnut lapsesta tumman. Silloin piti aika monta kertaa tehdä niin, sillä halusin lapsesta sekä tummaihoisen, että tytön. Aika monta kertaa tuli vaalea poika, mutta kun teki tarpeeksi niin että meni TALLENTAMATTA naapurustoon ja takaisin perheeseen, tuli sieltä lopulta tumma tyttö =)

Tajusitko ohjeeni? Jos jäi epäselvyyksiä, voin kertoa tarkemmin =)

• Hermiona
        Hermiona kirjoitti:

Sillä ei ole väliä, kummalla vanhemmalla suutelee tms.

Tee näin: Tallenna peli juuri kun kamera tsuumaa naissimiin ja synnytys alkaa. HETI kun sim vaikertaa. Sitten kun vauva on syntynyt, jos se on tyttö niin anna sille vain joku nimi ja mene naapurustoon TALLENTAMATTA. Sitten menet takaisin perheeseen ja peli on siinä kohassa kun vauva syntyy. Kun se on syntynyt, jos se on taas tyttö niin mene taas TALLENTAMATTA naapurustoon. Tee noin niin kauan kunnes lapsesta tulee haluamasi(eli poika).

Itse olen tehnyt noin juuri samasta syystä sekä silloin kun esim. äiti on ollut valko -ja isä tummaihoinen ja olen halunnut lapsesta tumman. Silloin piti aika monta kertaa tehdä niin, sillä halusin lapsesta sekä tummaihoisen, että tytön. Aika monta kertaa tuli vaalea poika, mutta kun teki tarpeeksi niin että meni TALLENTAMATTA naapurustoon ja takaisin perheeseen, tuli sieltä lopulta tumma tyttö =)

Tajusitko ohjeeni? Jos jäi epäselvyyksiä, voin kertoa tarkemmin =)

mun ohje oli sama kuin jiojion :D

• Warlicia
        Hermiona kirjoitti:

mun ohje oli sama kuin jiojion :D

Käytän tuota tekniikkaa, kun LC-sukuuni tulee aina vain poikia, heh, ja kun nyt oikein muistelen, viimeksi piti tehdä tuo 6 kertaa ennen kuin sain tytön. Tytön nimeksi tuli muuten Valencia Rai. :D

• Warlicia kirjoitti:

Käytän tuota tekniikkaa, kun LC-sukuuni tulee aina vain poikia, heh, ja kun nyt oikein muistelen, viimeksi piti tehdä tuo 6 kertaa ennen kuin sain tytön. Tytön nimeksi tuli muuten Valencia Rai. :D

tajusin vastauksen. Ja kiitos avusta.

• sassa3

yritän samaa parhaillaan :D ei meinaa tulla kuin tyttö tyttö tyttö tyttö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6775
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6503
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6292
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4092
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2399
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      46
      2138
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      138
      1501
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1462
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe