potkutekniikka

apua

olen tällänen vanhemalla iällä jalkapalloon hurahtanut harrastaja ja kaipaisin vähän neuvoa kun ei ole tullut tota potkutekniikkaa koskaan opeteltua eli miten saan enempi voimaa potkuun kun nyt tuntuu siltä että saan pallon vain muutamia metrejä kulkemaan kunnolla. Miten pitää potkaista jotta saan pallon kullolla liikkeelle. kiitos etukäteen asiallisista vastauksista

6

4929

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markus

Keho täytyy ajatella potku hetkellä jännitetyksi kuin jousi:Jalka mahd.takana ja vartalo kaarella. kädet niinkuin juoksuaskeleessa eli kulkevat ristiin.Potkun voima lähtee myös vartalon kiertoliikkeestä(vatsalihakset).Ja potkun aikana jalka heilahtaa kuin ruoska,eli rennolla jalalla,muta kaikki lihakset jännittyneenä osuma hetkellä,Kannattaa katella you tuben video clippejä malliksi.:)toivottavasti apua.

• sgfsfg

Tarviiko muka jalkapallon potkimiseen jotain tekniikkaa kaikkihan ny palloo osaa potkia.

• JSP

Eiiköhän niitä erilaisia potkuja ole aika monta ja jokaiseen oma oikea tekniikkansa. Aika hankala kysymys tällaisenaan.

• Vladimire

Potkutekniikalla on myös erittäin tärkeä tukijalan sijoitus. Tukijalalla on merkittävä vaikutus pallonliike suunnalla. Ei riitä suomenkielentaito selostukseen. Sori.

• NUMERO12

ITSE HALUAISIN OLLA MIESPUOLINEN ULLA KAASINEN TAI ANNE MÄKINEN TAIKKA SANNA VALKONEN JA TEHDÄ MAALIT SISÄSYRJÄLLÄ <

• Anonyymi

Moi!Kaikkein tärkeintä on katsoa palloon potkuhetkellä.Pidä katse potkun jälkeen paikallaan,älä nosta päätä eikä katsetta.Voit vielä laskea yksi kaksi kolme,sitten nostat pääsi.Pallo on jo muiden saatavilla,ja siihen et voi vaikuttaa.Lykkyä vaan peleihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1106
    2. 64
      1062
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      852
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      676
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      573
    Aihe