Kiinassa jälleen 9-16 v lapsityövoimaa 20 sentin tuntipalkalla joka 75 tuntia viikossa.
ps. Sillä palkalla onkin tehtävä paljon tunteja viikossa, että pärjää.
Suositaanko kiinalaisia
2
198
Vastaukset
- milläänlailla
Ei vaikuta minun osto tottumuksiini.
Mielestäni suomessakin saisi laittaa kaikki töihin pienestä pitäen. Sillä vältyytäisiin siltä ettei kakaroista tule nykyisenlaisia pikkurikollis vätys hinttejä.
Itse tein töitä kotonani kuusi vuotiaasta lähtien, niin kuin joka maatilalla ennen vanhaan tehtiin. Mutta eipä minusta sitten tullutkaan mitään perverssiä pikkurikollista vaan ahkera ja tunnollinen. Myöskin omat lapseni olivat töissä kotona heti kun kynnelle kykenivät. Ja myöskin he ovat nykyään tunnollisia ahkeria kunnon veronmaksajia. Sellaisia joita sinun pitäisi kumartaa ja kunnioittaa. Meidänlaisemme kun kustantavat sinunlaisesi hinttapulien työvieroksujien elämän.
Voisit muutenkin pitää sen turpasi kiinni, kun et näytä ihmiselämästä mitään ymmärtävän.
Kyllä sinunlaisesikin aivotoman sosialistiviherpipertäjän pitäisi tajuta se, että jos ei osteta kiinalaisia halpoja tuotteita, niin silloin näille pienille kiinalaisille ei ole töitä. Ja silloin heillä ei ole kuin kaksi mahdollisuutta. Joko kuolee koko perhe nälkään tai sitten joutuu pikkupoika myymään persettään. Olisiko se sinun mielestäsi sitten parempi!?!? No ehkä se sinunlaisiesi mielestä on moralistisesti oikein, ettei lapsen tarvitse tehdä töitä. Taidat siis harrastella seksiturismia ja tykkäät pikkupojista kun haluat enemmän sinne tarjontaa!! Sinunlaisesi sairaat ihmiset kuuluisivat ehdottomasti kaltereitten taakse eliniäkseen. - Vara Kaani
Niin ilmeisesti olet lukenut sen jutun Kiinasta, joka oli mm. uutisissa, jossa poliisi oli paljastanut lapsityövoimaa käyttäneen tehtaan, lapsia oli ollut satoja lapsia orjan kaltaisissa oloissa.
Se mihin mielestäni kannaattaa kiinnittää huomioita tässä jutussa on se, että Kiinalainen poliisi oli paljastanut homman ja ottanut tekijät kiinni, eli asenteet ja lait sielläkin pikkuhiljaa lähenee kohti länsimaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735