Oottekos jo testannut tätä? http://www.fi.ikariam.com
HUUOMIOO SELAINPELAAJAT!!!!
2
222
Vastaukset
- Ikariam
Olen testannhut ja jäin koukkuun. Oletko aktiivinen pelaaja meina tarvitsisin apua esim. voisitko kertoa vaikka rakennuksien vaatimuksia?
- Ikariamies
En hänestä tiedä, mutta MINÄ OLEN!!! Rakennukset vaativat resursseja. Kaikki rakennukset vaativat ensimmäiseksi puuta, ja riippuen rakennuksesta ja sen tasosta, laajentaminen saattaa vaatia myös marmoria tai kristallilasia, ja jotta saisit näitä resursseja, sun tarttee keksiä akatemiassa vaurauden, sitten voit joko ostaa tai palkata työn tekijöitä omalta saarelta tuomaan ylellisyys resursseja kaupunkiisi. Mutta joka saarella on vain yhtä lajia ylellisyysresursseja. Sitten ku on keksitty laajentuminen, voit myös perustaa siirtokunnan jollekin saarelle jne. Sitten yleensä rakennukset vaatii myös sen että jotain on keksitty. Minäkin törmäsin aikoinaan samaan ongelmaanm mutta kun viitti odottaa että tyypit keksii jotain ni yhtä paikkaa lukuun ottamatta kaikki paikat on täytetty rakennuksilla kuukaudessa. Alussa suosittelen kyllä rakentamaan tiheästi kaupungintaloa, ja varastoa. P.S. Siirtokunnan perustaminen tulee EERRIITTTTÄÄIINN KKAALLLLIIIIKKSSII, joten kerää iso kasa resursseja ja rahaa ja sitten vasta perusta. Älä missään nimessä kiirehdi asian kanssa, mulle meinas käydä huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862