pika lehmä

blondi-72hki

Vanhin tyttö ja isänsä taistelivat sanallisesti ja ihan huumorilla muutama päivä takaperin ja mies ruiskutti likan päälle vettä suihkepullosta johon tytön kommentti "Vitun lehmä!"

Ruvettiin nauramaan että okei joo eka kerta kun miespuolista sanotaan lehmäksi.

Likan sanonnan syy oli hieno ja päivänselvä : "No en mä naisiakaan voi lehmiks haukkuu koska se ois liian loukkavaa!"

Iloista vappua kaikille!

42

3545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonotapaisimmat lapset

      joista olen koskaan kuullut! Meriitti kai se sitten sekin.

      Ihan ilettää, kun kerskut tyhmyydelläsi.

      • villiruusu-kristalli

        mutta ei se mitään,annas kun täti selventää eli lapsihan sanoi ettei ikinä kuvitteliskaan haukkuvansa naisia koska se ois loukkaavaa ja miehiä vastaan se ei ole joten tuossa ei ole mitään huonotapaista;)


      • =blondi-72
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        mutta ei se mitään,annas kun täti selventää eli lapsihan sanoi ettei ikinä kuvitteliskaan haukkuvansa naisia koska se ois loukkaavaa ja miehiä vastaan se ei ole joten tuossa ei ole mitään huonotapaista;)

        Eikö vaan olekin näin. Olet yksi ja sama henkilö. Ei se mua haittaa, mutta totesinpahan vaan.


      • villiruusu-kristalli
        =blondi-72 kirjoitti:

        Eikö vaan olekin näin. Olet yksi ja sama henkilö. Ei se mua haittaa, mutta totesinpahan vaan.

        vanhaan nimimerkkiini joten vaihdoin.


    • ???????

      mitä nauramista huonossa käytöksessä on?

      • villiruusu-kristalli

        on huonosti käyttäytynyt?


      • ?????
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        on huonosti käyttäytynyt?

        "vitun lehmä ja sitten naurettiin..."
        Tuskin tuo kovinkaan monia hymyilyttää.


      • villiruusu-kristalli
        ????? kirjoitti:

        "vitun lehmä ja sitten naurettiin..."
        Tuskin tuo kovinkaan monia hymyilyttää.

        vielä kerran eli se oli miehelle sanottu eli ei loukattu ketään ja likka sanoi että ei ikinä sanois niin naiselle koska naiselle se ois loukkaus ja sitä ennen he leikkivät ja pelleilivät joten ketään ei haukuttu eikä loukattu.


      • huono juttu
        ????? kirjoitti:

        "vitun lehmä ja sitten naurettiin..."
        Tuskin tuo kovinkaan monia hymyilyttää.

        Ei naurata täälläkään, säälittävää.


      • villiruusu-kristalli
        huono juttu kirjoitti:

        Ei naurata täälläkään, säälittävää.

        kommentoida huonoja juttuja ei se jos niitä kirjoittaa ja vielä säälittävämpää on lukea huonoja juttuja.

        Ei minua haittaa jos juttuni on mielestäsi huono.olen iloinen kun niitä haluat kuitenkin lukea.kiitti.


      • Minä vaan
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        vielä kerran eli se oli miehelle sanottu eli ei loukattu ketään ja likka sanoi että ei ikinä sanois niin naiselle koska naiselle se ois loukkaus ja sitä ennen he leikkivät ja pelleilivät joten ketään ei haukuttu eikä loukattu.

        Aika vahvasti kyllä epäilen, että sinä vain provoilet. Sen verran älytöntä tekstiä kirjoittelet. Siltä varalta kuitenkin, että olet ihan tosissasi:

        "se oli miehelle sanottu eli ei loukattu ketään"

        Paitsi sitä sinun miestäsi! Miksi mies ei voisi loukkaantua siitä, että häntä sanotaan VITUN lehmäksi? Jos tyttösi olisi sanonut "senkin lehmä!", se ei olisi kuulostanut mitenkään törkeältä, mutta "VITUN lehmä" on minun logiikkani mukaan solvaus, josta voi aivan hyvin loukkaantua niin mies kuin nainenkin. Tyttösi ei taida olla ihan viisas.

        "likka sanoi että ei ikinä sanois niin naiselle koska naiselle se ois loukkaus"

        Älä hitossa? Tajuaahan tyttösi sitten ilmeisesti edes jotain! :D Muista vaan selventää hänelle (vaikka 15-vuotiaan pitäisi kyllä jo tajuta nämä asiat itsekin), että kuka tahansa, sekä mies että nainen, voi loukkaantua siitä, jos häntä sanotaan vitun lehmäksi.

        Mikä siinä muuten nauratti, kun tyttösi sanoi omaa isäänsä vitun lehmäksi? Siis jos itsekin kiroilet, niin se selittää, miksi et torunut tyttöäsi, mutta en käsitä mitä HAUSKAA siinä oikein oli, että tyttösi sanoi omaa isäänsä vitun lehmäksi. Oliko se ihan todella sinun mielestäsi hauskasti sanottu?

        Älä käsitä väärin. En ole mikään uskovainen tiukkapipo (olen päinvastoin ateisti), vaan tavallinen 23-vuotias tyttö, joka vain on sitä mieltä, että kirjoituksesi ovat omituisia. Kiroilen kyllä itsekin. Kaveripiirissä vittua tulee käytettyä ihan arkikielessä, mutta vanhempieni aikana tulee v-sana yleensä suusta vain, jos olen todella, TODELLA raivoissani. Vanhempani ovat samoilla linjoilla. He eivät pidä kiroilusta, mutta kiroilevat silti joskus olleessaan todella vihaisia.

        Olin kerran ala-asteella yötä luokkakaverillani ja siellä kuuntelin epäuskoisena, kuinka luokkakaverini isosisko kiroili vanhemmilleen ilman mitään rajaa. Äiti oli "saatanan typerä ämmä" ja isä joku "vitun torvelo." Se kuulosti minusta aika ikävältä. Vanhemmat tosin kiroilivat tuolle isosiskolle takaisin, joten ei jäänyt epäselväksi, miksi hän puhui heille niin törkeästi.

        Vanhempieni aikana olen sanonut v-sanan ihan vaan huvikseni todella harvoin. Joten kyllä minun logiikkani mukaan sinun tyttösi on huonotapainen, epäkunnioittava vanhempiaan kohtaan ja kaiken lisäksi vielä vähän tyhmäkin, koska hän luulee, että "vitun lehmä" ei ole loukkaus, jos se sanotaan miehelle! :D

        Toivon tosissani, että olet pelkkä provo, koska ei sinulla muuten ihan hyvin mene.


      • villiruusu-kristalli
        Minä vaan kirjoitti:

        Aika vahvasti kyllä epäilen, että sinä vain provoilet. Sen verran älytöntä tekstiä kirjoittelet. Siltä varalta kuitenkin, että olet ihan tosissasi:

        "se oli miehelle sanottu eli ei loukattu ketään"

        Paitsi sitä sinun miestäsi! Miksi mies ei voisi loukkaantua siitä, että häntä sanotaan VITUN lehmäksi? Jos tyttösi olisi sanonut "senkin lehmä!", se ei olisi kuulostanut mitenkään törkeältä, mutta "VITUN lehmä" on minun logiikkani mukaan solvaus, josta voi aivan hyvin loukkaantua niin mies kuin nainenkin. Tyttösi ei taida olla ihan viisas.

        "likka sanoi että ei ikinä sanois niin naiselle koska naiselle se ois loukkaus"

        Älä hitossa? Tajuaahan tyttösi sitten ilmeisesti edes jotain! :D Muista vaan selventää hänelle (vaikka 15-vuotiaan pitäisi kyllä jo tajuta nämä asiat itsekin), että kuka tahansa, sekä mies että nainen, voi loukkaantua siitä, jos häntä sanotaan vitun lehmäksi.

        Mikä siinä muuten nauratti, kun tyttösi sanoi omaa isäänsä vitun lehmäksi? Siis jos itsekin kiroilet, niin se selittää, miksi et torunut tyttöäsi, mutta en käsitä mitä HAUSKAA siinä oikein oli, että tyttösi sanoi omaa isäänsä vitun lehmäksi. Oliko se ihan todella sinun mielestäsi hauskasti sanottu?

        Älä käsitä väärin. En ole mikään uskovainen tiukkapipo (olen päinvastoin ateisti), vaan tavallinen 23-vuotias tyttö, joka vain on sitä mieltä, että kirjoituksesi ovat omituisia. Kiroilen kyllä itsekin. Kaveripiirissä vittua tulee käytettyä ihan arkikielessä, mutta vanhempieni aikana tulee v-sana yleensä suusta vain, jos olen todella, TODELLA raivoissani. Vanhempani ovat samoilla linjoilla. He eivät pidä kiroilusta, mutta kiroilevat silti joskus olleessaan todella vihaisia.

        Olin kerran ala-asteella yötä luokkakaverillani ja siellä kuuntelin epäuskoisena, kuinka luokkakaverini isosisko kiroili vanhemmilleen ilman mitään rajaa. Äiti oli "saatanan typerä ämmä" ja isä joku "vitun torvelo." Se kuulosti minusta aika ikävältä. Vanhemmat tosin kiroilivat tuolle isosiskolle takaisin, joten ei jäänyt epäselväksi, miksi hän puhui heille niin törkeästi.

        Vanhempieni aikana olen sanonut v-sanan ihan vaan huvikseni todella harvoin. Joten kyllä minun logiikkani mukaan sinun tyttösi on huonotapainen, epäkunnioittava vanhempiaan kohtaan ja kaiken lisäksi vielä vähän tyhmäkin, koska hän luulee, että "vitun lehmä" ei ole loukkaus, jos se sanotaan miehelle! :D

        Toivon tosissani, että olet pelkkä provo, koska ei sinulla muuten ihan hyvin mene.

        sääli!
        Olen onneton vuoksesi kun sulla ei asiat ihan kohdallaan mutta iloinen kun olet huolissani vuokseni.

        Tule rakas niin saat halin;)

        Älä murehdi mä voin kertoo että helvetin hyvin menee ja likka saa kymppejä koulussa mut vaikka sun lapsi saa nelosia niin ei se silti tyhmä oo,sillä on vaan ollut huonoo onnee kun sua ei oo kiinnostanut lapsesi tulevaisuus mutta hei kultaseni,vielä ehtii!!

        Suosittelen,näytä lapselle että rakastat vaikka tiedän kun sut tunnen että se vaikeeta sulle.

        Toivotan onnea ja tsemppiä,vielä ei oo liian myöhäistä!


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        sääli!
        Olen onneton vuoksesi kun sulla ei asiat ihan kohdallaan mutta iloinen kun olet huolissani vuokseni.

        Tule rakas niin saat halin;)

        Älä murehdi mä voin kertoo että helvetin hyvin menee ja likka saa kymppejä koulussa mut vaikka sun lapsi saa nelosia niin ei se silti tyhmä oo,sillä on vaan ollut huonoo onnee kun sua ei oo kiinnostanut lapsesi tulevaisuus mutta hei kultaseni,vielä ehtii!!

        Suosittelen,näytä lapselle että rakastat vaikka tiedän kun sut tunnen että se vaikeeta sulle.

        Toivotan onnea ja tsemppiä,vielä ei oo liian myöhäistä!

        miehes kanssa,olen anteeksi jo pyytänyt,älä enää kanna kaunaa,ei o mun syy kun miehes ei kertonut susta ja mä oon sut tuntenut kauan..


      • !!!!!!!!!!
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        miehes kanssa,olen anteeksi jo pyytänyt,älä enää kanna kaunaa,ei o mun syy kun miehes ei kertonut susta ja mä oon sut tuntenut kauan..

        Olet selvästikin henkisesti ja psyykkisesti hyvin häiriintynyt ja sairas ihminen! Toivottavasti läheisesi osaisi hakea sinulle pian apua jos et sitä itse osaa pyytää. Sinä saat apua ja sinua voidaan hoitaa. Paranet tuosta kyllä kunhan mahdollinen lääkityksesi/terapiasi saadaan kuntoon ja rullaamaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä..jos et itsesi vuoksi niin lastesi. Tuossa tilassa et ole hyvä roolimalli ja kasvattaja lapsillesi! Hoida itsesi ensitilassa kuntoon!


      • Minä vaan
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        sääli!
        Olen onneton vuoksesi kun sulla ei asiat ihan kohdallaan mutta iloinen kun olet huolissani vuokseni.

        Tule rakas niin saat halin;)

        Älä murehdi mä voin kertoo että helvetin hyvin menee ja likka saa kymppejä koulussa mut vaikka sun lapsi saa nelosia niin ei se silti tyhmä oo,sillä on vaan ollut huonoo onnee kun sua ei oo kiinnostanut lapsesi tulevaisuus mutta hei kultaseni,vielä ehtii!!

        Suosittelen,näytä lapselle että rakastat vaikka tiedän kun sut tunnen että se vaikeeta sulle.

        Toivotan onnea ja tsemppiä,vielä ei oo liian myöhäistä!

        Provo-epäilyni vain vahvistuvat. Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää. Minulla on asiat oikein hyvin, vaikka ei poikaystävää tai lapsia olekaan. Joo ja tiedän, mitä sinä nyt tähän sanot: "Oot katkera, lapseton vanhapiika." Ei, en ole. Olen vasta 23-vuotias, joten lasten hankkiminen ei vain vielä tässä vaiheessa elämää kiinnosta.

        Mistä edes päättelet, että minulla ei ole asiat hyvin? Minähän vain ihmettelin, että mikä siinä oikein oli sinun mielestäsi hauskaa, kun tyttäresi sanoi isäänsä vitun lehmäksi. Omasta mielestäni en sanonut mitään kovin loukkaavaa. Kun sanoin, että tyttäresi ei taida olla ihan viisas, en tarkoittanut loukata, vaan sanoin vain, miten asia mielestäni on. Ilmeisesti sitten kuitenkin loukkaannuit, kun et kerran pystynyt vastaamaan asiallisesti, vaan aloit sen sijaan haukkua minua. Kummallista vaan, että sinun ja (kuvitteellisten?) lastesi mielestä mies ei voi loukkaantua niinkin törkeästä solvauksesta kuin ”vitun lehmä”, mutta sitten loukkaannut itse, kun minä vain totean, että tyttäresi ei taida olla ihan viisas.

        "Suosittelen,näytä lapselle että rakastat vaikka tiedän kun sut tunnen että se vaikeeta sulle."

        Suosittelen: sano lapsillesi (mikäli sinulla sellaisia on, mitä vahvasti epäilen), että aivan kuka tahansa voi loukkaantua "vitun lehmä"-nimityksestä. Vaikka tiedän, kun ilmeisesti kiroilet itsekin, että se voi olla sinulle vaikeata ymmärtää.

        "Toivotan onnea ja tsemppiä, vielä ei oo liian myöhäistä!"

        En nyt kyllä ihan tajunnut, mitä tuo "vielä ei oo liian myöhäistä"-kohta tarkoitti, mutta joka tapauksessa, tsemppiä myös sinulle! Vielä ei ole liian myöhäistä lopettaa tuota provoilua ja tehdä elämässä jotain hyödyllistä.

        Tsemppiä!


      • Minä vaan
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        miehes kanssa,olen anteeksi jo pyytänyt,älä enää kanna kaunaa,ei o mun syy kun miehes ei kertonut susta ja mä oon sut tuntenut kauan..

        "mä petin sua sun miehes kanssa,olen anteeksi jo pyytänyt,älä enää kanna kaunaa,ei o mun syy kun miehes ei kertonut susta ja mä oon sut tuntenut kauan.."

        Ei ole minulla miestä tai poikaystävää, mutta sääli tietysti sitä naista, jonka miehen kanssa makasit.

        Nyt, olisitko ystävällinen ja lopettaisit tuon provoilun, koska alat ihan oikeasti vaikuttaa pelottavalta.

        Miksikö epäilen, että olet provo? No, ensinnäkin: jos olet todellinen henkilö, kirjoituksesi antavat kuvan, että olet maaninen ja aika pelottava.
        Toiseksi: kirjoitustyylisi on kovin teinimäistä. Vaikutat aivan tyypilliseltä teiniltä. Olet olevinasi super-itsevarma ja yrität epätoivoisesti keksiä jonkinlaisia vastaiskuja sinuun kohdistuvaan, negatiiviseen palautteeseen. Etkä kestä minkäänlaista kritiikkiä. Eli jos olet teiniprovoilija, niin pieni huomautuksen sana on paikallaan: olet huono näyttelijä. Ei kukaan 36-vuotias, päästään terve äiti käyttäydy tuolla tavalla. Jos siis olet todellinen henkilö, sinulla on ilmiselvästi mania ja sinun pitäisi saada hoitoa. Jos taas olet teiniprovoilija, keksi uskottavampi roolihahmo.
        Kolmanneksi: harrastin itse pienempänä kaverin kanssa samantyylisiä roolileikkejä KissFM:n keskustelupalstalla. Keksimme toisistamme mitä mielikuvituksellisimpia juttuja kerrottavaksi muille keskustelijoille. Hauskaahan se oli, mutta ei sellaista nyt enää viitsi harrastaa.

        Eli minä ja kaverini siirryimme elämässä eteenpäin. Tee sinäkin niin ja hanki jotain hyödyllistä tekemistä.


      • villiruusu-kristalli
        !!!!!!!!!! kirjoitti:

        Olet selvästikin henkisesti ja psyykkisesti hyvin häiriintynyt ja sairas ihminen! Toivottavasti läheisesi osaisi hakea sinulle pian apua jos et sitä itse osaa pyytää. Sinä saat apua ja sinua voidaan hoitaa. Paranet tuosta kyllä kunhan mahdollinen lääkityksesi/terapiasi saadaan kuntoon ja rullaamaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä..jos et itsesi vuoksi niin lastesi. Tuossa tilassa et ole hyvä roolimalli ja kasvattaja lapsillesi! Hoida itsesi ensitilassa kuntoon!

        puhuttiin kun mulle soititi ja koska rakastan sua ystävänä niin anteeksi annan.


      • villiruusu-kristalli
        Minä vaan kirjoitti:

        Provo-epäilyni vain vahvistuvat. Jutuissasi ei ole päätä eikä häntää. Minulla on asiat oikein hyvin, vaikka ei poikaystävää tai lapsia olekaan. Joo ja tiedän, mitä sinä nyt tähän sanot: "Oot katkera, lapseton vanhapiika." Ei, en ole. Olen vasta 23-vuotias, joten lasten hankkiminen ei vain vielä tässä vaiheessa elämää kiinnosta.

        Mistä edes päättelet, että minulla ei ole asiat hyvin? Minähän vain ihmettelin, että mikä siinä oikein oli sinun mielestäsi hauskaa, kun tyttäresi sanoi isäänsä vitun lehmäksi. Omasta mielestäni en sanonut mitään kovin loukkaavaa. Kun sanoin, että tyttäresi ei taida olla ihan viisas, en tarkoittanut loukata, vaan sanoin vain, miten asia mielestäni on. Ilmeisesti sitten kuitenkin loukkaannuit, kun et kerran pystynyt vastaamaan asiallisesti, vaan aloit sen sijaan haukkua minua. Kummallista vaan, että sinun ja (kuvitteellisten?) lastesi mielestä mies ei voi loukkaantua niinkin törkeästä solvauksesta kuin ”vitun lehmä”, mutta sitten loukkaannut itse, kun minä vain totean, että tyttäresi ei taida olla ihan viisas.

        "Suosittelen,näytä lapselle että rakastat vaikka tiedän kun sut tunnen että se vaikeeta sulle."

        Suosittelen: sano lapsillesi (mikäli sinulla sellaisia on, mitä vahvasti epäilen), että aivan kuka tahansa voi loukkaantua "vitun lehmä"-nimityksestä. Vaikka tiedän, kun ilmeisesti kiroilet itsekin, että se voi olla sinulle vaikeata ymmärtää.

        "Toivotan onnea ja tsemppiä, vielä ei oo liian myöhäistä!"

        En nyt kyllä ihan tajunnut, mitä tuo "vielä ei oo liian myöhäistä"-kohta tarkoitti, mutta joka tapauksessa, tsemppiä myös sinulle! Vielä ei ole liian myöhäistä lopettaa tuota provoilua ja tehdä elämässä jotain hyödyllistä.

        Tsemppiä!

        kyseinen ihminen sitä itse tajua;((


      • Minä vaan
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kyseinen ihminen sitä itse tajua;((

        Tarkoitatko, että en usko sinun olevan todellinen henkilö? Oikeassa olet. En tasan usko enkä haluakaan uskoa, koska todellisena henkilönä olisit hirveän pelottava ja ahdistava.

        Hyvät jatkot.


      • Minä vaan
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        puhuttiin kun mulle soititi ja koska rakastan sua ystävänä niin anteeksi annan.

        Huomasin vasta nyt, että vastasitkin tuolle henkilölle, joka käytti kysymysmerkkejä viestinsä otsikossa (siis sille, joka sanoi sinun olevan henkisesti ja psyykkisesti hyvin häiriintynyt ja terapian tarpeessa) etkä minulle. Minä en siis ole se sama henkilö. Minä käytän aina nimimerkkiä Minä vaan.

        Joka tapauksessa, minä siis olen se, jonka luulet olevan joku rakas ystäväsi. Neuvoni on edelleen sama: jos epäilet minun olevan joku rakas ystäväsi, soita kyseiselle ystävälle ja syytä häntä vainoamisestasi suoraan.


      • villiruusu-kristalli
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kyseinen ihminen sitä itse tajua;((

        en itse alennu moiseen kuten sinä.
        Me sinun kanssa puhuttu on joten miksi jatkat??????????????????????????

        Sun lapsi sanoi sulle että se kärsii kun olet tuollainen joten mikjsi et muutu????????????!!!!!!!!!!!!!!!

        SÄÄLIN sua vaikka sairautta se onkin.

        Oon auttanut puhunut ollut luonasi usein ja silti haiukailet kusipään perään ja syytät mua..... ???????????????????


      • villiruusu-kristalli
        Minä vaan kirjoitti:

        Huomasin vasta nyt, että vastasitkin tuolle henkilölle, joka käytti kysymysmerkkejä viestinsä otsikossa (siis sille, joka sanoi sinun olevan henkisesti ja psyykkisesti hyvin häiriintynyt ja terapian tarpeessa) etkä minulle. Minä en siis ole se sama henkilö. Minä käytän aina nimimerkkiä Minä vaan.

        Joka tapauksessa, minä siis olen se, jonka luulet olevan joku rakas ystäväsi. Neuvoni on edelleen sama: jos epäilet minun olevan joku rakas ystäväsi, soita kyseiselle ystävälle ja syytä häntä vainoamisestasi suoraan.

        muistaaa etten tarkoittanut,

        Miksi olet kasnaamanen ja puhut mullle toista miksi jauhat paskaa täällä ja miksi puhut valheita yhteuiselle frendille?????????????????????????????????????????
        MIKSI```````````````````````````````????????????????????????????????????
        Me ei olla ja minä en o pahaa tehnyt ansaitakseni tälläista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • villiruusu-kristalli
        Minä vaan kirjoitti:

        "mä petin sua sun miehes kanssa,olen anteeksi jo pyytänyt,älä enää kanna kaunaa,ei o mun syy kun miehes ei kertonut susta ja mä oon sut tuntenut kauan.."

        Ei ole minulla miestä tai poikaystävää, mutta sääli tietysti sitä naista, jonka miehen kanssa makasit.

        Nyt, olisitko ystävällinen ja lopettaisit tuon provoilun, koska alat ihan oikeasti vaikuttaa pelottavalta.

        Miksikö epäilen, että olet provo? No, ensinnäkin: jos olet todellinen henkilö, kirjoituksesi antavat kuvan, että olet maaninen ja aika pelottava.
        Toiseksi: kirjoitustyylisi on kovin teinimäistä. Vaikutat aivan tyypilliseltä teiniltä. Olet olevinasi super-itsevarma ja yrität epätoivoisesti keksiä jonkinlaisia vastaiskuja sinuun kohdistuvaan, negatiiviseen palautteeseen. Etkä kestä minkäänlaista kritiikkiä. Eli jos olet teiniprovoilija, niin pieni huomautuksen sana on paikallaan: olet huono näyttelijä. Ei kukaan 36-vuotias, päästään terve äiti käyttäydy tuolla tavalla. Jos siis olet todellinen henkilö, sinulla on ilmiselvästi mania ja sinun pitäisi saada hoitoa. Jos taas olet teiniprovoilija, keksi uskottavampi roolihahmo.
        Kolmanneksi: harrastin itse pienempänä kaverin kanssa samantyylisiä roolileikkejä KissFM:n keskustelupalstalla. Keksimme toisistamme mitä mielikuvituksellisimpia juttuja kerrottavaksi muille keskustelijoille. Hauskaahan se oli, mutta ei sellaista nyt enää viitsi harrastaa.

        Eli minä ja kaverini siirryimme elämässä eteenpäin. Tee sinäkin niin ja hanki jotain hyödyllistä tekemistä.

        mikä meno mikä meininki meikä fiilis JA MIKSI teet mulle näin?????????????????????????????????

        Oltiin frendein...

        Nain miehes kanssa mutta hmm so what ei se syy mun ol3e vaikka mua syytätkin!!!!!!!

        Syytä miestäs!


      • .........
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        muistaaa etten tarkoittanut,

        Miksi olet kasnaamanen ja puhut mullle toista miksi jauhat paskaa täällä ja miksi puhut valheita yhteuiselle frendille?????????????????????????????????????????
        MIKSI```````````````````````````````????????????????????????????????????
        Me ei olla ja minä en o pahaa tehnyt ansaitakseni tälläista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Nyt kannattaa ihan oikeasti hakea apua.
        Ammattiauttajat ovat ihan sinua varten, ota yhteyttä lähimpään mielenterveystoimistoon tai kai ne terveyskeskuksessakin osaavat ohjata oikeaan paikkaan.
        Onko sinulla alkoholi-ongelmia?
        Vielä ei ole liian myöhäistä, apua saat kun vain pyydät.


    • hohhoijaa..

      Onhan se "hienoa ja ihanaa ja vaikka mitä" kun jälkikasvu käyttää noinkin "rikasta" kieltä.
      Noloa.

      • villiruusu-kristalli

        myönnät että vaikka oot nolo niin silti rakastat niitä lukea,kiitosta sinulle,ystävä.

        Todellisiatyypillisiä lapsettomia liikkeellä kun mieluiten lukisit sen että toista haukutaan ja irvaillaan kun se että lapsi ei ole valmis loukkaamaan muita en minä ainakaan hyi hyi teitä soo soo


      • näkijöitä
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        myönnät että vaikka oot nolo niin silti rakastat niitä lukea,kiitosta sinulle,ystävä.

        Todellisiatyypillisiä lapsettomia liikkeellä kun mieluiten lukisit sen että toista haukutaan ja irvaillaan kun se että lapsi ei ole valmis loukkaamaan muita en minä ainakaan hyi hyi teitä soo soo

        Otsikosta ei voi päätellä jutun tasoa ja olet itse laittanut kaikkien kommentoitavaksi "hauskan juttusi", joten sitä saa mitä tilaa....


      • kertausta
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        myönnät että vaikka oot nolo niin silti rakastat niitä lukea,kiitosta sinulle,ystävä.

        Todellisiatyypillisiä lapsettomia liikkeellä kun mieluiten lukisit sen että toista haukutaan ja irvaillaan kun se että lapsi ei ole valmis loukkaamaan muita en minä ainakaan hyi hyi teitä soo soo

        Et ole varmaan ymmärtänyt mitä tarkoitetaan...
        Selvennykseksi vielä: jos sanot toiselle ihmiselle vitun lehmä, olipa se kuka tahansa ja missä tilanteessa tahansa, osoittaa se huonoa käytöstä.
        Haistattelu on AINA huonoa käytöstä.
        Noloa on se, että naurat ja pidät "vitun lehmä" heittoa hauskana.
        Ja mitenhän tämä lapsettomuuteen liittyy?


      • villiruusu-kristalli
        näkijöitä kirjoitti:

        Otsikosta ei voi päätellä jutun tasoa ja olet itse laittanut kaikkien kommentoitavaksi "hauskan juttusi", joten sitä saa mitä tilaa....

        etteivät lukijoita ole näkijöitä mutta mä en ikinä kuvitteliskaan lukevani vihaamani ihmisen juttuja mut vaha on rakkauden sukulainen ja ei mun jutut aina oo hauskoja ehei ei ollenkaan mut sen hetkinen tilanne on hassu usein mutta mutta lukijoiden edelleenkin vaikea tajuta kun ei voi sitä tunnetta välittää.

        Hauskaa perjantaita!


      • villiruusu-kristalli
        kertausta kirjoitti:

        Et ole varmaan ymmärtänyt mitä tarkoitetaan...
        Selvennykseksi vielä: jos sanot toiselle ihmiselle vitun lehmä, olipa se kuka tahansa ja missä tilanteessa tahansa, osoittaa se huonoa käytöstä.
        Haistattelu on AINA huonoa käytöstä.
        Noloa on se, että naurat ja pidät "vitun lehmä" heittoa hauskana.
        Ja mitenhän tämä lapsettomuuteen liittyy?

        ja kertaus ja kertaus ja kertaus mutta sinullekin toivotan viikonloppuja,toivottavasti yhtä hyvää kuin minulla ;O))


      • kirkastus
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        myönnät että vaikka oot nolo niin silti rakastat niitä lukea,kiitosta sinulle,ystävä.

        Todellisiatyypillisiä lapsettomia liikkeellä kun mieluiten lukisit sen että toista haukutaan ja irvaillaan kun se että lapsi ei ole valmis loukkaamaan muita en minä ainakaan hyi hyi teitä soo soo

        Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa.


      • villiruusu-kristalli
        kirkastus kirjoitti:

        Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa.

        inkkareita jaa-a no ei oo suomessa inkkareita ei ja eipähän siihen kanoottiin kovin monta ees mahdu.


    • villiruusu-kristalli

      mun piti kirjoittaa poika mutta tulikin pika hohhoijaa opettele akka kirjoittamaan sanoin itselleni eli kaikille KAUNISTA VENÄJÄN VOITON PÄIVÄÄ ;O>

    • SE ON MAHTAVA "JÄTKÄ...

      helvetin fiksu aivan kuten skidit myös!

      Ja eritoten lue ruusun päiväkirjaa niin ei voi muuta sanoa kuin WAU!!!!

      • villiruusu-kristalli

        en kylläkään tarvitse puolustelijoita koska siihen ei ole tarvetta mutta kiitos!!!


      • ??????
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        en kylläkään tarvitse puolustelijoita koska siihen ei ole tarvetta mutta kiitos!!!

        Tuota...taisi tarkoitus olla ihan muuta kuin "puolustella".Piruilua nätisti sanottuna.


      • villiruusu-kristalli
        ?????? kirjoitti:

        Tuota...taisi tarkoitus olla ihan muuta kuin "puolustella".Piruilua nätisti sanottuna.

        kaikille vastata mutta ISO HALI ja ISO KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Minä vaan

      Oli ilmeisesti vähän tylsää perjantai-iltana mielikuvituslastesi mentyä nukkumaan, vai?

      En nyt viitsi kaikkiin noihin eilisiltana minulle lähettämiisi viesteihin vastata erikseen, kun niissä kaikissa toistellaan vaan sitä yhtä ja samaa skeidaa, missä ei ole järjen hiventäkään.

      Vastaan siis yhdellä kertaa niihin kaikkiin eilisiltana lähettämiisi viesteihin:

      Olit sitten todellinen henkilö tai provo, aikuinen tai lapsi, niin mania sinulla aivan taatusti on. Mitään muuta et noilla eilisillä roskaviesteilläsi todistanut.

      Tsekkaa tämä linkki:

      http://www.tukiasema.net/teemat/artikkeli.asp?docID=90

      Tuolta pitäisi löytyä apua.

      Tsemppiä!

      • villiruusu-kristalli

        toiset vaan ilkeile ja provoilee,se tyhmää ja sairasta!


      • Minä vaan
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        toiset vaan ilkeile ja provoilee,se tyhmää ja sairasta!

        ”ihan totta ei jaksa kun toiset vaan ilkeile ja provoilee,se tyhmää ja sairasta!”

        Sinähän täällä ilkeilet ja provoilet. Lopeta se, jos se kerran on mielestäsi tyhmää ja sairasta.


      • villiruusu-kristalli
        Minä vaan kirjoitti:

        ”ihan totta ei jaksa kun toiset vaan ilkeile ja provoilee,se tyhmää ja sairasta!”

        Sinähän täällä ilkeilet ja provoilet. Lopeta se, jos se kerran on mielestäsi tyhmää ja sairasta.

        kirjoittelua enkä ikinä provoile mutta jos sinä pidät kirjoituksiani provoina niin "voi voi ei ole mun ongelma."


      • Minä vaan
        villiruusu-kristalli kirjoitti:

        kirjoittelua enkä ikinä provoile mutta jos sinä pidät kirjoituksiani provoina niin "voi voi ei ole mun ongelma."

        "en tietenkään lopeta kirjoittelua"

        Asia selvä. Ei voi sitten mitään. Jatka itsesi nolaamista ihan rauhassa vain.

        "jos sinä pidät kirjoituksiani provoina niin "voi voi ei ole mun ongelma.""

        Eihän se kenellekään mikään ongelma ole, jos sinä olet provo. Pakko kai sinun on täällä provoilla, jos sinulla ei muuta tekemistä ole. Jos taas olet todellinen henkilö, niin siinä tapauksessa olet ongelma lapsillesi, koska olet mielestäni huono äiti.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe