* PIETARIIN bileseuraa joskus ajalla 01.05-30.09.2008 *

KAUNIITA HUNAJAPUPUJA

Moicca !

Olen itse hyvännäköinen-trendikäs-kunnollinen-luotettava single(ja 100% hetero mainittakoon se nyt vielä tässä ensin väärinkäsitysten ehkäisemiseksi) ja etsisin frendejä tuonne Pietarin bileyöhön tässä keväällä-kesällä.

Asun Helsingissä joten olis OK jos asuisit mayby pk-seudul voitas mennä-tulla samaa matkaa sinne ja backkii.
Joten denat-ja vodka turistit voi siirtyä next ilmoitukseen!

Otin tuossa vuosiviisumin venäjälle..ja ajattelin lähtee check it out tuota Pietaria, kun siitä niiiiiin paljon olen kuullut...kauniita naisia ja cheap......ai niin sanoinko jo..... kauniita naisia??

Joten tollanen esim. viikonloppu PE-SU...voi olla yes tai TO-SU.

Neva tours:lla pääsee meno-paluu 65e se kulkee TO-SU.
PE-SU pitää mennä muilla suomalaisilla dözillä n.85e meno-paluu (n.4 lähtöä/pv).

TOSIN kuulma venäläisillä pikkubusseillakin pääsee n.15e/suunta !..lähtevät Presidentti Hotellin vierestä 11.00-12.00 aikoihin joka pv...ne ovat 2t nopeampia kuin tavalliset dözät.

JOTEN......olisko anybody-somebody ikähaitarilla esim. vaikka 18-35v jota kiinnostaa kauniit naiset enemmän kuin vodka??.

Wingin-man:n kanssa olis makeempi mennä chekkailee kuin alone in the dark..ja tietysti turvallisempaakin vieraassa maassa/kaupungissa..jossa kaikki on kirjoitetu kyrillisin kirjaimin..heh.

Ja PLEASE...säästäkää mut pelkiltä sarkastisilta kommenteilta...okey

Ja ei kun Frendien Joey;n tapaan...."HOW ARE YOU DOING" eli как вы делая?.

TOIMIPPA JO ja laita messagee niin CHAT MORE ja aletaan plan dream matkaa naisellisten pitkäsäärten luvattuuhun maahan :D:D

6

2354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyylikkö

      Kyllä tuohon on pakko kommentoida!
      Toivottavasti saat seuraasi jonkun toisen kielipuolen!
      Ehkä hänellä joka kolmas sana on venäjää... tai vaikka edes ruotsia!!
      Tympii tuollainen amerikan sekoittelu kunnon suomenkieleen =(

      Vapputerveisin pretty old tätönen!

      • keilenkäyttöä

        Eikö siellä Pohjois-karjalassa josta lienet n. vuosi sitten muuttanut Pk-seudulle löytyisi ketään kaveria niin et tarvitsisi kahta tulkkia. Mahtaa Pietarin tytöt olla onnesta soikeena kun maailmanmies tulee kirkolle


    • jipatsujabatsuboy

      Mennään vaan pietarin yöhön, mulla on 2 kerta visa ok! Voidaan mennä faijan bmv:llä niin saadaan ajella cityssä eihän se varmaan niin kummallista oo, mulla kortti ollu jo 2v. tuon sitten iskälle viinat yms sellaset jutskat. Oisko juhannuksen alla 1 keikka mahdollinen? Niin saisin tuoda iskälle ne jutskat kun se tän mun visanki maksaa ja jos et sä ota niin isä kyllä ottaan sunki eväät jussina meillä kovat bileet saimaan saaressa. Mä kävin mutsin ja systerin kaa joskus 80 kyt luvul siel, sillon sen jo näki miten kova pleissi se on. No tässä tää alku stoori!

      • KAUNIITA HUNAJAPUPUJA

        Moicca!

        Kiitti vastauksesta :D
        Kuulostaa AIVAN LOISTAVALTA!

        Siis tarkotax 20-22.6.2008 Jussina?....silloin pääsisin kyllä..ei täälläkään stadissa mitään tapahdu.

        EN juo/tuo "eväitä"..joten voit saada munkin satsin sitten.
        Mut olis hyvä chat more..mites saan sun yhteyden?
        Voit laittaa mulle vaikka mun "fake" Email:n viestii:

        [email protected]

        Jubaillaan sit lisää :):)


    • make

      Ei paljoa vääryyttä tapahdu vaikka tuollaiset takki auki mölisevät cityjuntit rullattais samantein.

    • satoja kelloja Pietarissa v...

      Kyllä huomaa että olet saanut naista kerran eläessäsi, syntyessäsi kokomitalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      30502
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      238
      19621
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      405
      10225
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6465
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4438
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3903
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3462
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1547
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      68
      1358
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1329
    Aihe