Tyhmänä etsein Skypestä kohtaa missä voisin tehdä toisen tilin itselleni.. Pitääkö koko ohjelma ladata uudestaan ja rekisteröityä ennen kuin pystyn pitämään kahta tiliä?? Auttakaa pliiis.
miten luoda
kakkos tili skypeen?
2
471
Vastaukset
- soittajapoika..
Kirjaudu ensin ulos skypestä, uudelleen sisään kirjautuessahan se kysyy jotaa uusi tai vanha käyttäjä, vai oliko se että "onko sinulla jo skype tunnus" tai jotaa semmosta, siitä sitte teet itsellesi uuden nimen ja salasanan, ei tarvi koko skypeä ladata uudelleen.
Yhtä aikaahan ne kaksi tiliä ei voi olla auki, eli toisesta on aina kirjauduttava ulos kun toista käyttää.
Se oli nyt varmasti tarpeeksi sekavasti selvitetty.- sinulle!
Kiitos kovasti sinulle avusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398