olen jo pitkään halunnut hankkia marsusisarruksia, niin olisiko kellään tietoa onko kuopiossa tai mikkelissä marsuista luopuvaa tai kasvattajaa, olen selannut marsukasvattajien sivut läpi jo enkä ole löytänyt kummastakaan kaupungista..
"kiitti mahdollisista vinkeistä...
marsut
4
285
Vastaukset
- MARSU
Oletko katsonut marsuyhdistyksen sivuilta? Ja muuten, jos ei lähellä marsukasvattajia ole, monet myös hankkivat ne kauempaa muista kaupungeista.:) Muuten, jos et välttämättä halua rekistöröityneitä marsuja, laadukkaista eläinkaupoista voi myös saada hyviä marsuja. Kuten minun eläinkaupasta ostettu marsuni on jo 7-vuotias mummeli, ja täysin terve koko elämänsä ajan:)
- layney
Tuota... Ei kasvattaja rekisteröi marsuja muuta kuin pyynnöstä. Kaikki minun marsuni ovat kasvattajalta eikä ketään niistä ole rekisteröity, paitsi yksi, jonka pyysin kasvattajan rekisteröimään.
Ehkä kantsis osta eläinkaupasta? Jos ei siis löydy kasvattajaa ja on hirvee marsunkaipuu!
- vierailija
Voithan mennä sivulle www.lemmikkipalstat.fi, ja katsoa onko siellä marsuja. voithan laittaa myös apulan sivuille ilmoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713