Paula-ammattilainen

ja todella rautainen

paras suomalainen naissolisti.Siis todella vahvaa ja varmaa tulkintaa. Täytyy sanoa, että mitä enemmän vuosia hänelle tulee mittariin, niin sitä vahvempaa on tulkinta ja aina parempaa eläytyminen kappaleen tunnelmaan.Todella ihanaa.

4

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paula fani30

Samaa mieltä Paula on todella ammattilainen ja loistava esiintyjä osaa ottaa aina yleisön hyvin. Paulalla seksikäs ääni ja kauniit sääret. Paula on myös todella kaunis ja nuorekas ja seksikäs. Todella paljon hyviä biisejä. Uusi levy myös hyvä. Rakastan Paulaa ja hänen musiikkiaan.

• pomppas

Paulako paras naissolisti, tuon täytyy olla provo.
      Paulaa parempia on tässä maassa satoja, se on varma se.

• paras d...

Ainakin paras diivailemaan. Ei uskalla kirjoittaa mitä on tehnyt kun saan itse kunnianloukkausyytteen.

No, ei hän varmaan haluakkaan vuoden mukavin ihminen palkintoa mutta silti...

• H^^
        paras d... kirjoitti:

Ainakin paras diivailemaan. Ei uskalla kirjoittaa mitä on tehnyt kun saan itse kunnianloukkausyytteen.

No, ei hän varmaan haluakkaan vuoden mukavin ihminen palkintoa mutta silti...

Jos tässä vaiheessa ei saa jo diivailla, niin ei sitten koskaan!! Paula on suomen paras naissolisti, olitpa mitä mieltä tahansa! Loistava keikka kauhavalla perjantaina. Paula on aivan ihana!! Toivottavasti jatkaa loistavaa uraansa vielä monta monta vuotta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2861
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      61
      2460
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      22
      1941
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      68
      1663
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1433
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      169
      1374
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      109
      1367
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1294
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      111
      1263
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      121
      1052
    Aihe