...laskutustaan. Lasku lähetetään joka toinen kuukausi... Mitä mieltä olette, mä ainakin haluan laskuni kerran kuukaudessa (maratoonarina)!
DNA kehittää...
9
766
Vastaukset
- ...
onhan se lasku tullutkin joka kuukausi. vai eikö sulle? nyt tää kesä on sikäli poikkeuksellinen että kesä-heinäkuun laskut tuli vasta nyt elokuun puolella, sen laskutuksen uusimisen takia, ja muistathan sen että elokuu on ilmainen kuukausi jos sulla on ollut liittymä viime vuoden puolella avattuna jo, en tarkempaa muista miten toi meni. elikkä laskua et todennäköisesti tuu elokuulta saamaan lainkaan, ole siitä onnellinen. minä ainakin olen. :)
- dna:lainen
käsitykseni mukaan tuo "ilmainen elokuu" ei aivan pidä paikkansa. Helpotusta elokuun laskuun tulee sillä tavalla, että elokuun laskusta vähennetään sen kuukauden lasku, joka vuoden (vai olikohan kuluneen puolen vuoden) aikana on ollut pienin. Eli jos on puhunut halvimmillaan jonain kuukautena esim. 10 eurolla ja on maraton jonka perusmaksu on 39 euroa, niin hyvitys elokuun laskussa on 49 euroa.
Näin olen antanut itseni ymmärtää. - ...
dna:lainen kirjoitti:
käsitykseni mukaan tuo "ilmainen elokuu" ei aivan pidä paikkansa. Helpotusta elokuun laskuun tulee sillä tavalla, että elokuun laskusta vähennetään sen kuukauden lasku, joka vuoden (vai olikohan kuluneen puolen vuoden) aikana on ollut pienin. Eli jos on puhunut halvimmillaan jonain kuukautena esim. 10 eurolla ja on maraton jonka perusmaksu on 39 euroa, niin hyvitys elokuun laskussa on 49 euroa.
Näin olen antanut itseni ymmärtää.Tuota tarkoitin, en vaan osannut sitä selittää kunnolla.
- ...
dna:lainen kirjoitti:
Näin olen antanut itseni ymmärtää.Tuota tarkoitin, en vaan osannut sitä selittää kunnolla.
- Banjo
Jokin suuri päivitys kehitys ilmeisesti on menossa
oma dna gsm-palvelut eivät ole täydellisesti toimineet pitkiin aikoihin. Siellä erityisesti
saldo-tietojen tarkistuksen toimimattomuus on ikävä juttu. - ex-DNA
MItä enemmän DNA mainosta "nyt meitä on 700 000" niin sitä huonommin toimii esimerkiksi asiakaspalvelu. Yrittäkääpä soittaa sinne ja hoitaa jotain asioita. Ei onnistu ja nyt vielä muutettiin 23-07 asiakaspalvelu vain kiireisille asioille. Eli koska voin hoitaa vähemmän kiireiset asiat? Päivällä ei pääse läpi ja illalla ei enää palvella. Sähköpostiin en ole saanut vastausta ja sen lähettämisestä on jo viikko. Siinä vaiheessa irtisanoin liittymäni, kun tarvitsin PUK-koodin ja asiakaspalvelusta ilmoitettiin (kun olin vaihteen kautta vihdoin saanut jonkun kiinni) ettei heillä ole PUK-koodia.
Nyt todellakin olen ex-DNA-asiakas ja toivon, että kaikki muutkin tajuaisivat ajoissa, että DNA kusettaa meitä.- ainakaan mua
heh heh, alkaa jo vähän ihmetyttää. Tosin, onhan siellä varmaan ruuhkaa, kun on toi numeronsiirtojuttukin ja noin mut kyllä mä ainakin pääsin ihan säädyllisessä ajassa aspaan läpi.
- Entinen asiakas
ainakaan mua kirjoitti:
heh heh, alkaa jo vähän ihmetyttää. Tosin, onhan siellä varmaan ruuhkaa, kun on toi numeronsiirtojuttukin ja noin mut kyllä mä ainakin pääsin ihan säädyllisessä ajassa aspaan läpi.
Mulle tuli viime viikolla Dna:lta 19,84 euron lasku. Minulla ei edes ole enää kyseisen paskafirman liittymää.. Lasku oli Dna Liittymän kahden kuukauden perusmaksu. Se koski 1,5 vuotta (!) sitten suljettua liittymää, joka kylläkin oli tyypiltään Perusliittymä ja ollut siis kiinni noin kauan. Soitin asiakaspalveluun ja 45 minuutin jonotuksen jälkeen pääsin läpi ja käskin Dna:ta pyyhkimään laskun järjestelmästään..
- MariaC
Kyllä kusettaa... Laskuja tulee kuinka sattuu, miten isoja sattuu, koska sattuu, irtisanominen ei tahdo onnistua... ***KELE!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774