Kickboxing

The Ziedrich

Alkakaa harrastaa Kickboxingkii, ite vast olen alottanut ( käyn hesassa kurrseilla ).

Tänään näin ku 3 tyypin joukko vittuili yhel vähän yli-painoiselle yläasteelaiselle, ne haukku sitä läskiks ja yhel oli kainalo sauvat joka sano et " Kokeile jaksaks nostaa läskin ruhos ees näiden avulla ". Ai helvetti et suututti ja menin keskustelemaan. Sanoin et " Jos jollekin haluatte vittuilla niin VITTUILKAA MINULLE!!! ". Ne lähti muuten kovaa pois, tosin mut häädettiin kaupast ku huusin niin kovaa. MUT tulihan tehtyy, ja jos mä nään jokun niist sen tyypin kimpus niin tulee muuten tauluun JA KOVAA!!!.

17

824

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgdsfgdfg

Miten luulet sitten itse olevasi hakkaajia parempi jos hakkaat niitä?

• Riku

Hänellä on siihen oikea motiivi ja mitä pahaa väkivallan hoitamisessa on väkivallalla...miten itse olisit toiminut?

• ghjhjklgh
        Riku kirjoitti:

Hänellä on siihen oikea motiivi ja mitä pahaa väkivallan hoitamisessa on väkivallalla...miten itse olisit toiminut?

Tämän takia ihmisrotu ei tule koskaan menestymään, koska meillä on kyky tuhota itsemme.

• The Ziedrich
        ghjhjklgh kirjoitti:

Tämän takia ihmisrotu ei tule koskaan menestymään, koska meillä on kyky tuhota itsemme.

Oisko mun perkele pitäny ol tekemättä mitään!?!?!, okei jos niin haluut et ne möyhii sen ja katon vierest niin ANTAA SIT SAATANA OLLA!!!!

Minä autan ketä tahansa ketä mä vittu haluun, jos joku hakkaa sua niin en varmaan tulis ees auttaa jos oot tota mielt.

• ghk
        The Ziedrich kirjoitti:

Oisko mun perkele pitäny ol tekemättä mitään!?!?!, okei jos niin haluut et ne möyhii sen ja katon vierest niin ANTAA SIT SAATANA OLLA!!!!

Minä autan ketä tahansa ketä mä vittu haluun, jos joku hakkaa sua niin en varmaan tulis ees auttaa jos oot tota mielt.

ainoo mitä näytät tekevän oikein on leuhkivan

• The Ziedrich
        ghk kirjoitti:

ainoo mitä näytät tekevän oikein on leuhkivan

En jaksaisi riidellä yhest pikku asiast mut eiks olis sunki mielest oikein auttaa?.

En aina käy kiusaajien päälle nyrkit pystys, joskus pelkkä puhe auttaa. JA jos olin vähän äkkipikainen niin sori siit.

Mua vaan kerta kaikkiaan vituttaa nää joka prkleen psyko joka vaanii viattomii, ihmisiä tapetaan ja raiskataan joka päivä, päivänvalossa eikä kukaan tee mitään. Mut ku kerta kaikkiaan ei voi tehdä mitään, siis ei mitään.

En tiedä onko sua kiusattu mut mua on, enkä halua sitä muille.

• hjhjgfhj
        The Ziedrich kirjoitti:

En jaksaisi riidellä yhest pikku asiast mut eiks olis sunki mielest oikein auttaa?.

En aina käy kiusaajien päälle nyrkit pystys, joskus pelkkä puhe auttaa. JA jos olin vähän äkkipikainen niin sori siit.

Mua vaan kerta kaikkiaan vituttaa nää joka prkleen psyko joka vaanii viattomii, ihmisiä tapetaan ja raiskataan joka päivä, päivänvalossa eikä kukaan tee mitään. Mut ku kerta kaikkiaan ei voi tehdä mitään, siis ei mitään.

En tiedä onko sua kiusattu mut mua on, enkä halua sitä muille.

Muakin ei ole kiusattu, mutta on pahoinpidelty.

• ukhjkghj
        hjhjgfhj kirjoitti:

Muakin ei ole kiusattu, mutta on pahoinpidelty.

Tulipas vähän ihmeellinen lauserakenne, tarkoitin siis "Mua ei ole kiusattu, mutta mua on pahoinpidelty." En halua sitä tapahtuvan muillekkaan, mutta en myöskään hakkaisi pahoinpiteliöitäni.

• Taekwondoka

Oisit ny hyvä mies alkanu harrastaa Taekwondoa jos potkimaan halut oppia laji on moni puolisempi ja potkut on tehokkaampia kui Kickboxingissa ja oppisit kunnon potku kombot jota ei nii hyvin opi
      Kickboxingissa.

• Juup

.nhb kehään niin näet miten taekwondokat laitetaan pakettiin :P ps: kickboxing on parempi itsepuolustuslaji kuin taekwondo juuri siitä syystä että ne kombot ei ole mitään ylihienosteltua pelleilyä

• YANKEE

mut kyl se kickboxing on maailman paras harrastus.

• iso ja paha

En tiedä mitä tekemistä kickboxingilla on tekstisi kanssa mutta niinhän se on sodat loppuu sotimalla.
      Missä muuten käyt kursseilla olen miettinyt itsekkin vaihtaa ihan vaan nyrkkeilystä kickboxinkiin kun on alkanut maistua puulta tua puurtaminen jotain lisäväriä kaipais.
      T:Le banner fan(kaikkien aikojen paras kickboxaaja)

• Sotilas

Luuletko tosissas et sodat loppuu sotimalla? Toi oli hyvä. No ei vaineskaa..

Sodat ei lopu sotimalla. Sota loppuu aina rauhansopimukseen. Ei lopu sodat maailmasta ei.

• iso ja paha
        Sotilas kirjoitti:

Luuletko tosissas et sodat loppuu sotimalla? Toi oli hyvä. No ei vaineskaa..

Sodat ei lopu sotimalla. Sota loppuu aina rauhansopimukseen. Ei lopu sodat maailmasta ei.

Kyllä luulen, jonkun pitää saada kunnolla turpaa ennen kuin tulee rauhan sopimus...eli sotimalla sille jollekkin annetaan turpaa.
        Ehkä hiukkasen yliammuin mutta varmaan äkkäsit viestin.

• dan

Joo-o, et sinäkään vaikuta sen järkevämmältä kun miettii niitä ylipainoisen kiusaajia.

Mitä ideaa on harrastaa itsepuolustusta jos sillä pitää vain päästä näyttämään taitoja muille.
      Eli toisin sanoen suoraa huutoa toisten päälle ja sitten katotaan naama ruvella.

Ihan hyvä tuo harrastus on mutta päämääräsi on väärä ja tarkoituksesi harrastaa on perseestä.
      Se että opit lyömään ja potkiin ei tarkoita sitä että sinä käytät niitä missä vain.
      Kunnioitus pitää olla ja se on jo itsehillintä.
      Etkö olisi suoraan voinut vain sanoa että antakaa henkilön olla, hän ei ole teitä häirinny ?

Itse olen harrastanut Wadoa n.4vuotta ja nyt vasta alkaa maailma aukenemaan.
      Lajeihin kuuluu filosofia suurena osana joka kannustaa käyttämään päätä ennemmin kuin jalkoja/käsiä.
      Ensin tuntui että kaikille pitää tehdä selväksi mitä teen, mutta kun ajattelee tarkemmin niin mikä hyöty siittä on.
      Mitä hyötyä on hakkaajan maineesta, aina löytyy joku toinenkin reikäpää joka tulee ottaan mittaa ja kun se selättää sut niin mites sitten suu pannaan ?

Ja muista että väkivalta ei ole ratkaisu, se vain pitkittää tilannetta ynnä ongelmaa.

• Shooter

Eli olet selvästi aloittanut kickboxingin harrastamisen jotta saisit näyttää muille??..ehheh väärä tavoite. Ei siinä mitään..moni aloittaa lajinsa juuri itsepuolustustarkoituksessa ja kickboxing on siinä sinänsä ihan hyvä laji. Mutta voivoi jos menet noilla taidoilla uhoamaan jo jollekkin??..oot harrastanu 1vko??..2vko?? vai miten. On hyvä että on itseluottamusta mutta muista että sitäkin voi olla liikaa. Tarkoituksesi sen sijaan on hyvä kun menet kiusattua puolustamaan. PS: Shootfighting on parempi itsepuolustuslaji kuin kickboxing :D..jos joku on eri mieltä niin perusteluja :P

• The Ziedrich

Aloitin kickboxingin huvin vuoksi, sillä ei ole mitään merkkiä kiusaamiseen vaan oman itseni puolustamiseen.

Jos ette usko niin älkää, mut en mä oo mikään Super Hero joka kiertelee puhdistaen katuja kiusaajista. Ja kun näin mainoksen niin aattelin mennä

Et silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe