BILEET BLUE MOON INISSÄ!
KLO 19.00
SERVERISSÄ 136
KAIKKI MUKAAN!!!!!
http://www.runetower.com/quests/Shield of Arrav/map1.png
BILLEET TÄNÄÄN!
16
711
Vastaukset 16
- Fatax_Hunter
EI KOKO JÄTKÄ ees tullu sinne!
Jepu54, (on kokoajan logged out) nubzz.. - Jepu54
Mä tuun, 3 vuotta.
- tuomAs555
lol nyypät pelaa runee..... ette te ees osaa bilettää... pudotatte kamoi maaha ja se o muka joku drop party xD kattokaa wowiii siel o kunno bileet ja se vaatii taitoo.. moni puolisempikin kun sii voi esim lentää kattokaa semmone peli ku wow!!!
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- Jepu54
Joo joo saatana
- jonne.
jonne.
- Jepu54
isi isi
- ei ole.
ei ole.
- Jepu54
ku selitin sen
faija veti bissen - tes280
wallah wallah
- Jepu54
Klassikko!
- Jepu54
Kolossaalinen! Monumentaalinen!
Yst. terv.
Jepu54 - Olenmielisairas
Haista paska ja kuole pois
- Juhakanerva
Vastaa mulle älykääpiö
- Anonyymi
Jeppistä jeps.
-Jepu54 - Anonyymi
Palataan!
-Jepu54
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va601701Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661179- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15811Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41608
- 70583
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa91571- 45508
- 47495