Kuinkas saadaan mikki toimimaan vistassa, asetukset näyttää että kaikki ok, mutta ääni ei lähde ulospäin tai sitten joku toiminto mykistyy, esim Media Player ?
Neuvoista kiitollinen niistäjä :))
Mikki toimimaan...
5
1003
Vastaukset
- tainali1
Ihan sama ongelma, asetukset tarkistettu, tuleva ääni kuuluu erinomaisesti, oma ääni ei lähde?
Kiitoksia, hyvät neuvot ovat tarpeen
Tainali- Työkalujen
Asetusten kautta, äänilaitteet, ääni sisään, valikkopalkista oikea laitevalinta ja ääni ulos. onko sisäiset kaiuttimet, Mikrosonin valinta siinä on pielessä. Mulla on käytössä sisäiset kaiuttimet ja irtomikrofoni, jonka voi laittaa kaulukseen ja ääni pelaa. Se koesoitto kannnattaa tehdä.
- Myös vista
Sama ongelma; ensin lähtevä ääni rupesi häipymään puheen edistyessä. Sitten sain ohjeen F-S tukipalvelusta päivittää äänikortti. Päivityksessä lähtevä ääni hävisi täysin.
Asetuksia selaamalla löydän Skypen soittoruudulla, silloin kun on soitettu lähtevä puhelu vaikkapa skype-testicenteriin, alhaalla vasemmalla mikrofonin ja kuulokkeiden kuvan. Mikrofonia klikkaamalla siihen ilmestyy teksti "mikrofoni mykistetty". Mistään en läydä asetusta tämän mykistyksen poistamiseksi.
Kukahan osaisi neuvoa ongelmaan ratkaisun?- jellovi
sinne mikrofonin asetuksiin ja ota ruksi pois siitä mykistä ruudusta.
- xxl
jellovi kirjoitti:
sinne mikrofonin asetuksiin ja ota ruksi pois siitä mykistä ruudusta.
Ei klikkailu auttanut. Sain koneen tukipalvelusta uuden äänilaitepäivityksen. Sen laittaminen auttoi ja nyt kaikki toimii todella hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398