kissa 1v kantaa yläkerrasta lasten pehmolelut ja sukat, villapaidat, hameet, paidat ja paljon muuta alakertaan. mitä vois tehä?
mistä lie johtuu, musta tuntuu et se alko sen jälkeen ku siltä otettiin pennut mahasta pois.
kissa argh ;)
4
369
Vastaukset
- jukka
huolehtinut kissastas paremmin niin ei olis tullu pentuja.kato ne pitäs leikata ja niitä ei pidä päästää vapaaksi pihalle(no ehkä maalla voi)mut sieläki pitäs leikkauttaa tyttö ja poika kissat
- mä taas
kuinka voi mies... noh antaa olla.
enhoksannut että mun pitää poiketa aiheesta niin paljon ja kertoa hei asun maalla keskellä korpea minulla on 2 sisäkissaa, tyttöjä, eräänä päivänä minun harvapäinen poikani ei kerennyt panna ovea kiinni ajoissa ja kissani pääsi karkuun ja kun sisäkissa pääsee karkuun ja vielä villinä otettu ei sitä niin vaan kiinni saatu vaan oli joku naapurin kollí päässyt panemaa kissani paksuksi.
selvensikö herra jukkaa nyt yhtään paremmin. tehdäänkö sellanen sopimus että jos sulla ei ole ihmisille mitään viisasta sanottavaa niin pidä se leipäläpes kii.
toivottavasti opit elämään ihmisiksi.
niin ja kiitos kun vastaat kysymykseen mitä sinulta ei edes kysytty, toivottavasti et itse omista kissaa, et nimittäin ansitse sitä. - aniliini
mä taas kirjoitti:
kuinka voi mies... noh antaa olla.
enhoksannut että mun pitää poiketa aiheesta niin paljon ja kertoa hei asun maalla keskellä korpea minulla on 2 sisäkissaa, tyttöjä, eräänä päivänä minun harvapäinen poikani ei kerennyt panna ovea kiinni ajoissa ja kissani pääsi karkuun ja kun sisäkissa pääsee karkuun ja vielä villinä otettu ei sitä niin vaan kiinni saatu vaan oli joku naapurin kollí päässyt panemaa kissani paksuksi.
selvensikö herra jukkaa nyt yhtään paremmin. tehdäänkö sellanen sopimus että jos sulla ei ole ihmisille mitään viisasta sanottavaa niin pidä se leipäläpes kii.
toivottavasti opit elämään ihmisiksi.
niin ja kiitos kun vastaat kysymykseen mitä sinulta ei edes kysytty, toivottavasti et itse omista kissaa, et nimittäin ansitse sitä.Ihan isisiti hei, Jukan kommentti oli aivan aiheellinen, ethän ollut kertonut omaa tilannettasi. Jos moite ei osunut kohdalleen, siinä on jo syytä olla hyvillä mielin, ei nostaa hirmuista älämölöä.
Minusta ainakin tuo kissojen sisällä pito ja leikkauttaminen on niin tärkeä aihe, että mieluusti saisi siitä muistutella useamminkin. - tuuli
aniliini kirjoitti:
Ihan isisiti hei, Jukan kommentti oli aivan aiheellinen, ethän ollut kertonut omaa tilannettasi. Jos moite ei osunut kohdalleen, siinä on jo syytä olla hyvillä mielin, ei nostaa hirmuista älämölöä.
Minusta ainakin tuo kissojen sisällä pito ja leikkauttaminen on niin tärkeä aihe, että mieluusti saisi siitä muistutella useamminkin.mielestä ei tarvi heti ottaa tuota aihetta kehiin. on varmaan ärsyttää ku heti ruvetaan nariseen että elä päästä kissaas ulos.
jos mä kysyn kissan pierusta niin tuskin haluun kuulla et älä päästä kissaa ulos, oma vika.
ärsyttää tollaset jukat kympillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948