Joroisten Camping Valvatus

titanic72

Joroisilla on Camping Valvatus järven rannalla,se on kyllä Suomessa paras leirintäalue.Sen on omistanut vuosikymmeniä perhe.Siellä on erivarusteisia ja -kokoisia leirintämökkejä,teltta-ja asuntovaunupaikkoja,2 saunaa,grillit,ranta,soutuveneitä,vesipiste,kaasukeittiö,vesi vessat ja huusi,suihku ja pienimuotoinen kioski.Henki on ihana ja paikka rauhallinen.Paikka on pieni,mutta aivan ihana. Vanhan 5 -tien varrella n.3km Joroisista pohjoiseen.Löytyy kyllä kun menee vanhaa tietä pitkin.SUOSITTELEN

27

9939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pendelöijä

      Joroisten Valvatuksella ja Rauman leirintäalueella on sama meininki: "Back to sixties"!

      Mitään peruskorjauksia ei tehty ja pysähtynyttä meininkiä - kaikki vähän rempallaan...

      Kierrän Valvatuksen kaukaa - tai siis uutta 5-tietä myöden

      • titanic72

        kiertää kaukaa,sillä et ole ansainnut nauttia niin ihanasta leirintäalueesta fiiliksineen kuin Camping Valvatus on.Olet sitä porukkaa joka vaatii uusinta uutta varustetasoa,kiiltävää uutta pintaa,televisioita,prameita tiloja jne jne jne .Olet uusavuton idiootti kun et osaa nauttia oikeasta leirintä fiiliksestä ja Camping ajatuksesta.Matkaa sinä hotellista hotelliin,niin jäät paitsi sitä oikeaa Camping meininkiä joka ikävä kyllä on katoamassa,mutta onnexi me harvat ja valitut osaamme vielä pitää fiilistä yllä ilman sinunlaisiasi latistajia.


      • pendelöijä
        titanic72 kirjoitti:

        kiertää kaukaa,sillä et ole ansainnut nauttia niin ihanasta leirintäalueesta fiiliksineen kuin Camping Valvatus on.Olet sitä porukkaa joka vaatii uusinta uutta varustetasoa,kiiltävää uutta pintaa,televisioita,prameita tiloja jne jne jne .Olet uusavuton idiootti kun et osaa nauttia oikeasta leirintä fiiliksestä ja Camping ajatuksesta.Matkaa sinä hotellista hotelliin,niin jäät paitsi sitä oikeaa Camping meininkiä joka ikävä kyllä on katoamassa,mutta onnexi me harvat ja valitut osaamme vielä pitää fiilistä yllä ilman sinunlaisiasi latistajia.

        Tuossa minun haukkumisessasi menit vähän vikaan arvoisa titanic72. Jos jatkan Sinun linjallasi, niin oikea nimimerkkisi pitäisi kait olla Titanic1912, sillä eikös Titanic uponnut 13.4.1912 :-)

        Noh, leikki leikkinä... Oletuksesi minusta menivät aika pahasti metsään: Minä en vaadi uusinta uutta vaan siistiä ja toimivaa palvelurakennetta leirintäalueella, siten että kohtuusuuren leirintämaksun maksaneena koen saavani rahalle vastinetta. Hyviä esimerkkejä hinta-laatusuhteeltaan hyvistä alueista voin mainita esim Mericampingin Merikarvialla, Toivolansaaren Ikaalisissa. Näistä kumpaakaan ei voi sanoa uudenuutukaisiksi, vai voitko sanoa? Molemmat ovat viihtyisiä ja kotoisia perusalueita, jolla paikat on pidetty kunnossa ja riittävä perusvarustus löytyy.

        Toki uusilla "prameilla" alueilla voi myös piipahtaa - esim Nallikarissa, Rio Grandessa tai Santalahdessa. Mitä pahaa siinä on, jos välillä haluaa "hemmotella" itseään lomalla?

        Oletuksesi vastaisesti en matkusta hotellista hotelliin vaan vedän kesälomallani omaa asuntovaunuani autoni perässä. Jos sopiva "vapaaparkki" tms tulee vastaan, niin osaan käyttää myös niitä leirintäalueiden sijaan.

        Enkä myöskään kuulu siihen sarjaan "matkailijoita", jotka majoittuvat vaununsa kanssa koko kesäksi yhdelle paikalle. Käsittääkseni vaunussa on pyörät sen vuoksi, että sitä voi vetää - olenko käsittänyt jotain väärin.

        Mistä muuten päättelit, että olen uusavuton idiootti?

        Jokaiselle meistä sanojasi lainaten oikea "leirintäfiilis" (on muuten yhdyssana) ja "campingajatus" (sekin on yhdyssana ja virkkeen keskellä kirjoitetaan pienellä) ovat henkilökohtaisia asioita. Huomaa muuten, etten minäkään tuominnut Valvatusta, joten älä sinäkään tuomitse minun tapaani liikkua ja sitä vaatimustasoa, josta minä haluan nauttia. Minä vaan toin tuon ylistyksesi vastapainoksi karun todellisuuden, joka matkaajaa kohtaa Camping Valvatuksella. Onko sen jälkeen oikeutettua haukkua räksyttää ja tehdä mihinkään tosiasiaan perustumattomia oletuksia?

        Minun mielipiteeni on se, että Valvatus on aikansa elänyt ja ehtoopuolella oleva paikka - pidän mielipiteeni enkä toista mieltä olevia hauku idiooteiksi.


      • titanic72
        pendelöijä kirjoitti:

        Tuossa minun haukkumisessasi menit vähän vikaan arvoisa titanic72. Jos jatkan Sinun linjallasi, niin oikea nimimerkkisi pitäisi kait olla Titanic1912, sillä eikös Titanic uponnut 13.4.1912 :-)

        Noh, leikki leikkinä... Oletuksesi minusta menivät aika pahasti metsään: Minä en vaadi uusinta uutta vaan siistiä ja toimivaa palvelurakennetta leirintäalueella, siten että kohtuusuuren leirintämaksun maksaneena koen saavani rahalle vastinetta. Hyviä esimerkkejä hinta-laatusuhteeltaan hyvistä alueista voin mainita esim Mericampingin Merikarvialla, Toivolansaaren Ikaalisissa. Näistä kumpaakaan ei voi sanoa uudenuutukaisiksi, vai voitko sanoa? Molemmat ovat viihtyisiä ja kotoisia perusalueita, jolla paikat on pidetty kunnossa ja riittävä perusvarustus löytyy.

        Toki uusilla "prameilla" alueilla voi myös piipahtaa - esim Nallikarissa, Rio Grandessa tai Santalahdessa. Mitä pahaa siinä on, jos välillä haluaa "hemmotella" itseään lomalla?

        Oletuksesi vastaisesti en matkusta hotellista hotelliin vaan vedän kesälomallani omaa asuntovaunuani autoni perässä. Jos sopiva "vapaaparkki" tms tulee vastaan, niin osaan käyttää myös niitä leirintäalueiden sijaan.

        Enkä myöskään kuulu siihen sarjaan "matkailijoita", jotka majoittuvat vaununsa kanssa koko kesäksi yhdelle paikalle. Käsittääkseni vaunussa on pyörät sen vuoksi, että sitä voi vetää - olenko käsittänyt jotain väärin.

        Mistä muuten päättelit, että olen uusavuton idiootti?

        Jokaiselle meistä sanojasi lainaten oikea "leirintäfiilis" (on muuten yhdyssana) ja "campingajatus" (sekin on yhdyssana ja virkkeen keskellä kirjoitetaan pienellä) ovat henkilökohtaisia asioita. Huomaa muuten, etten minäkään tuominnut Valvatusta, joten älä sinäkään tuomitse minun tapaani liikkua ja sitä vaatimustasoa, josta minä haluan nauttia. Minä vaan toin tuon ylistyksesi vastapainoksi karun todellisuuden, joka matkaajaa kohtaa Camping Valvatuksella. Onko sen jälkeen oikeutettua haukkua räksyttää ja tehdä mihinkään tosiasiaan perustumattomia oletuksia?

        Minun mielipiteeni on se, että Valvatus on aikansa elänyt ja ehtoopuolella oleva paikka - pidän mielipiteeni enkä toista mieltä olevia hauku idiooteiksi.

        Jaa-a....Ompa kaverilla otsaa....

        Sinähän se aloit haukkumaan "Back to sixteen"....

        Camping Valvatus on hinta laatu suhteessa 100%:sti.Paikka ei ole uusin muttei kalleinkaan paikka.

        Mekin olemme joka kerta saaneet saunoa nimellis hintaan.Saimme myös kaksi mökkiä,kun meitä neljä oli,yhden hinnalla kun emäntä tykkäsi meidän perheestä ja pojat osasi käyttäytyä ja olivat kohteliaita.

        Toinen mökki oli 2m x 2m jossa oli kaksi sänkyä ja lämpöpatteri.Toinen oli hiukan isompi 3m x 3m,jossa oli kerrosänky,levitettävä vuodesoffa,pikkuinen pöytä,pieni jääkaappi pakkaslokerolla,kaksi keittolevyä,kahvinkeitin,astiat neljälle,lämpöpatteri ja molemmissa mökeissä sähkövalo sekä peitot ja tyynyt.Ei valittamista siis ollenkan.Mökit oli siivottu todella hyvin ja lisä peittoja ja tyynyjäkin olisi saanut,jos tarvetta olisi ollut.

        Paikka henkii todellista lempeää leirihenkeä ja fiilistä.Siellä on myös paikkoja asuntovaunulle.Sähköt saa niihinkin.Ja hinta ei todellakaan huimaa päätä.

        Kalaan pääsee soutuveneellä,josta ei tarvitse maksaa mitään.Camping Valvatus on siisti ja toimiva.Muuta et voi väittää.

        Jokainen saa kulkea vaunun tai teltan kanssa tai ilman mukana tulevaa makuupaikkaa ja ottaa mökin.Mikäs siinä.Jokaisella on oma vapaus valita.

        Olemme mekin "vapaaparkkeja" käyttäneet,niin teltan kuin vaununkin kanssa,milloin minkäkin kanssa olemme olleet liikkeellä.

        Eihän vaunun paikka olekkaan yhdessä paikassa,siitä olemme samaa mieltä,sentään.

        Kun sanot,että Camping Valvatus on aikansa elänyt ja ehtoo puolella oleva paikka,niin olet väärässä....Se paikka henkii sitä oikeaa campinghenkeä edelleen,mitä ei voi sanoa monesta muusta paikasta.

        Muuten myös Ääneskoskella Nelostien lomamökit on upea vanhan ajan camping alue.kannattaa kokeilla.

        Hyvää kesää ja campinghenkeä sinulle (ja muille reissaajille myös )kaikesta huolimatta.


      • pendelöijä
        titanic72 kirjoitti:

        Jaa-a....Ompa kaverilla otsaa....

        Sinähän se aloit haukkumaan "Back to sixteen"....

        Camping Valvatus on hinta laatu suhteessa 100%:sti.Paikka ei ole uusin muttei kalleinkaan paikka.

        Mekin olemme joka kerta saaneet saunoa nimellis hintaan.Saimme myös kaksi mökkiä,kun meitä neljä oli,yhden hinnalla kun emäntä tykkäsi meidän perheestä ja pojat osasi käyttäytyä ja olivat kohteliaita.

        Toinen mökki oli 2m x 2m jossa oli kaksi sänkyä ja lämpöpatteri.Toinen oli hiukan isompi 3m x 3m,jossa oli kerrosänky,levitettävä vuodesoffa,pikkuinen pöytä,pieni jääkaappi pakkaslokerolla,kaksi keittolevyä,kahvinkeitin,astiat neljälle,lämpöpatteri ja molemmissa mökeissä sähkövalo sekä peitot ja tyynyt.Ei valittamista siis ollenkan.Mökit oli siivottu todella hyvin ja lisä peittoja ja tyynyjäkin olisi saanut,jos tarvetta olisi ollut.

        Paikka henkii todellista lempeää leirihenkeä ja fiilistä.Siellä on myös paikkoja asuntovaunulle.Sähköt saa niihinkin.Ja hinta ei todellakaan huimaa päätä.

        Kalaan pääsee soutuveneellä,josta ei tarvitse maksaa mitään.Camping Valvatus on siisti ja toimiva.Muuta et voi väittää.

        Jokainen saa kulkea vaunun tai teltan kanssa tai ilman mukana tulevaa makuupaikkaa ja ottaa mökin.Mikäs siinä.Jokaisella on oma vapaus valita.

        Olemme mekin "vapaaparkkeja" käyttäneet,niin teltan kuin vaununkin kanssa,milloin minkäkin kanssa olemme olleet liikkeellä.

        Eihän vaunun paikka olekkaan yhdessä paikassa,siitä olemme samaa mieltä,sentään.

        Kun sanot,että Camping Valvatus on aikansa elänyt ja ehtoo puolella oleva paikka,niin olet väärässä....Se paikka henkii sitä oikeaa campinghenkeä edelleen,mitä ei voi sanoa monesta muusta paikasta.

        Muuten myös Ääneskoskella Nelostien lomamökit on upea vanhan ajan camping alue.kannattaa kokeilla.

        Hyvää kesää ja campinghenkeä sinulle (ja muille reissaajille myös )kaikesta huolimatta.

        On minulla toki otsaa, kuten toteat. Kas kun hiusraja pakenee silmien yläpuolelta kovaa vauhtia kohti niskaa. Olen siis erään määrittelyn mukaan pitkäotsainen :-) Jotkut tosin nimittävät tuota otsan kasvu -ilmiötä kaljuuntumiseksi...

        Ihan käytännön pieni ero idiootiksi haukkumisen ja "back to sixties" -kommentin välillä: minä en haukkunut Sinua tai ajatuksiasi, kommentoin vain Camping Valvatusta, sen varustusta ja tunnelmaa joka siellä vallitsee. Käytin siinä termiä joka viittaa paluuta 1960-luvulle. Se on kai hieman eri asia, kuin tuo keskustelukumppanin alatyylinen arviointi ja idiootiksi nimittely - lienemme siitäkin samaa mieltä.

        Se, että millainen ja mitä henkeä Camping Valvatus edustaa, käy hyvin ilmi Sinun kuvauksestasi. Kuvailemasi perusteella minä pysyn mieluummin vapaaparkissa tai sitten Valvatusta hieman modernimmalla alueella, jos leirintämaksun maksan.

        Kiitos muuten hyvän kesän toivotuksista. Sitä samaa toivon myös Sinulle. Tulevana viikonvaihteena olisi tarkoitus lähteä kohti Pohjois-Karjalaa vaunun kanssa.


      • Koirien kanssa
        pendelöijä kirjoitti:

        On minulla toki otsaa, kuten toteat. Kas kun hiusraja pakenee silmien yläpuolelta kovaa vauhtia kohti niskaa. Olen siis erään määrittelyn mukaan pitkäotsainen :-) Jotkut tosin nimittävät tuota otsan kasvu -ilmiötä kaljuuntumiseksi...

        Ihan käytännön pieni ero idiootiksi haukkumisen ja "back to sixties" -kommentin välillä: minä en haukkunut Sinua tai ajatuksiasi, kommentoin vain Camping Valvatusta, sen varustusta ja tunnelmaa joka siellä vallitsee. Käytin siinä termiä joka viittaa paluuta 1960-luvulle. Se on kai hieman eri asia, kuin tuo keskustelukumppanin alatyylinen arviointi ja idiootiksi nimittely - lienemme siitäkin samaa mieltä.

        Se, että millainen ja mitä henkeä Camping Valvatus edustaa, käy hyvin ilmi Sinun kuvauksestasi. Kuvailemasi perusteella minä pysyn mieluummin vapaaparkissa tai sitten Valvatusta hieman modernimmalla alueella, jos leirintämaksun maksan.

        Kiitos muuten hyvän kesän toivotuksista. Sitä samaa toivon myös Sinulle. Tulevana viikonvaihteena olisi tarkoitus lähteä kohti Pohjois-Karjalaa vaunun kanssa.

        Mä en oikein ymmärrä teidän keskusteluja, jos toinen tykkää ja toinen ei, niin so what? Ei kaikki tykkää kaikesta eikä tarvikaan ;)

        Ollaan itse menossa Camping Valvatukseen kesällä ja mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää, varatessa oli niin ystävällinen nainen puhelimessa että teki mieli lähteä heti :) Saatiin kaksi mökkiä koska tulemme koirien kanssa ja itse tätä ehdotti jotta koiramme varmasti mahtuvat ja voivat hyvin. Muutenkin kaikki kuulosti erittäin hyvältä. En kaipaa luksusta, riittää kunhan saan pääni painaa tyynyyn ja jossain peseytyä.
        Yritän muistaa reissun jälkeen käydä täällä kertomassa kokemuksia.


      • titanic72
        Koirien kanssa kirjoitti:

        Mä en oikein ymmärrä teidän keskusteluja, jos toinen tykkää ja toinen ei, niin so what? Ei kaikki tykkää kaikesta eikä tarvikaan ;)

        Ollaan itse menossa Camping Valvatukseen kesällä ja mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää, varatessa oli niin ystävällinen nainen puhelimessa että teki mieli lähteä heti :) Saatiin kaksi mökkiä koska tulemme koirien kanssa ja itse tätä ehdotti jotta koiramme varmasti mahtuvat ja voivat hyvin. Muutenkin kaikki kuulosti erittäin hyvältä. En kaipaa luksusta, riittää kunhan saan pääni painaa tyynyyn ja jossain peseytyä.
        Yritän muistaa reissun jälkeen käydä täällä kertomassa kokemuksia.

        Valvatukseen.Et tule pettymään,takaan sen.Mekin olemme tulossa valvatukseen kesän aikana ja varmasti olemme useamman kuin vaan yhden yön.Meilläkin on kaksi koiraa mukana.Kesän iloa sinulle ja muille myös.


      • Koirien kanssa
        titanic72 kirjoitti:

        Valvatukseen.Et tule pettymään,takaan sen.Mekin olemme tulossa valvatukseen kesän aikana ja varmasti olemme useamman kuin vaan yhden yön.Meilläkin on kaksi koiraa mukana.Kesän iloa sinulle ja muille myös.

        Olihan se aika alkeellinen... Mökeissä oli vanhan ummehtuneen haju, joka tarttui vaatteisiin ja lakanoihin, pakko oli kaikki pestä kun kotia pääsin. Kahden hengen mökki oli todella pieni, suurempi oli ihan ok. Vesivessakin löytyi, ei mikään luksusvessa kuitenkaan, saatikka suihku"koppi" metsän reunassa... Kyllähän tuolla yhden yön on kun ei muuta paikkaa saanut mutta toistamiseen ei niinkään tee mieli lähteä.
        Sinällään ihan siisti paikka, todella rauhallinen, järvessä tosin kellui ehkä levää, ei uskaltanut päästää koiraa uimaan. Ja omistajat oli ystävällisiä :)

        Jos kaipaa alkeellisuutta ja rauhaa niin suosittelen!


      • titanic72
        Koirien kanssa kirjoitti:

        Olihan se aika alkeellinen... Mökeissä oli vanhan ummehtuneen haju, joka tarttui vaatteisiin ja lakanoihin, pakko oli kaikki pestä kun kotia pääsin. Kahden hengen mökki oli todella pieni, suurempi oli ihan ok. Vesivessakin löytyi, ei mikään luksusvessa kuitenkaan, saatikka suihku"koppi" metsän reunassa... Kyllähän tuolla yhden yön on kun ei muuta paikkaa saanut mutta toistamiseen ei niinkään tee mieli lähteä.
        Sinällään ihan siisti paikka, todella rauhallinen, järvessä tosin kellui ehkä levää, ei uskaltanut päästää koiraa uimaan. Ja omistajat oli ystävällisiä :)

        Jos kaipaa alkeellisuutta ja rauhaa niin suosittelen!

        Voipi olla,mutta ei Valvatus mikään alkeellinen ole.Alkeellista olisi ulkohuusi,ei keittiötä,ei sähköä eikä juoksevaa vettä.

        Mökeissä me emme ole kyllä huomanneet vanhaa ummehtunutta hajua eikä meidän lakanoihin tai vaatteisiin ole mitään ummehtunutta hajua tarttunut.Päin vastoin,mökit ovat olleet tuuletetut ja todella siistit kun olemme menneet.Tokihan mökit tykötarpeineen ovat vanhoja jo,mutta ei niissä mitään vikaa ole.Ja tokihan jokaisella paikalla on oma tuoksunsa/hajunsa,niin myös sinun kotonasi,eikö?

        Tällä kertaa meillä oli oma asuntovaunu mukana jossa leiriydyimme.Ja oli yksi koirakin mukana,toisesta jouduimme ikävä ;0( kyllä luopumaan, sekä teini ikäinen poika,vanhempi kun jo on lentänyt pesästä.Aiemmin olemme olleet koko perheen voimin teltalla ja mökeissä.Ja aina on ollut mukava olla valvatuksessa ja palvelu on ollut ensiluokkaista.

        Kuten kerroin yhdessä aiemmassa viestissäni,niin mökkejä on kahdenlaisia,toisessa on vain kaks sänkyä ja lämpöpatteri välissä.Ja toinen on isompi johon mahtuu jopa 4 hlö nukkumaan kerrossänkyyn ja levitettävään sohvaan/sänkyyn ja isommasta mökistä löytyy myös jääkaappi,astiat yms tykötarpeet.

        Ikävää että kokemuksesi oli noin luontaansatyöntävä.

        Mitähän lie järven pinnalla ollut silloin?Tuskin levää,sillä tänä kesänä ei kyllä hellettä ole ollut nimeksikään.Vaan paha mennä sanomaan kun en ole itse nähnyt.Ainakaan nyt 15-17.7.2008 siellä ei mitään levää ollut eikä kukaan kertonut että mitään levää ainakaan olisi ollutkaan.

        Todellakin,kuten aina palvelu on ystävällistä ja henkilökunta sekä muut leiriytyjät ovat erittäin mukavia.

        Kaikesta huolimatta iloista loppu kesää ja loppu vuotta.


    • vastasi odotuksia

      ja mennään varmasti toistekkin.Paikka oli mitä ihanin,rauhallisin ja todella idyllinen paikka.Palvelu oli todella ystävällistä ja henkilökohtaista.Suosittelin paikkaa ystävillemme ja tutuillemme myös.Toivottavasti paikka pysyy edelleen samanlaisena,että sinne on mukava mennä uudestaankin.Mukavaa kesän jatkoa kaikille.

      • Kaksipyöräilijä

        Valvatuksen tapaisia paikkoja tarvitaan. Koska meitä Esterin kämppäristä pitäviä kuitenkin on, niin pidetään Camping Valvatus hengissä! :)


    • 3xäiti

      Kiitos vinkistä! Heinäkuun loppupuolella on tarkoitus pyöriä muutama viikko pitkin itä-suomea vaunun kanssa. Kartta kädessä ollaan katseltu reittiä, ja majoituksia tutkittu. Muistelen nähneeni tämän kyseisen valvatuksen jossakin esitteessä, muttei nettisivuja.. Meidän perhettä kiinnostavat sekä ne hienommat leirintäalueet, josta löytyy kaikki mahdollinen että sitten vastaavasti pienet kotoisat, ei niin hienot paikat.. Muitakin hyviä vinkkejä otetaan mieluusti vastaan;)

      • Matkiz

        Täälläkin on käyty muutama kerta ja voin suositella. Tällaisia paikkoja ei ole monta Suomessa.


      • Perämeren kyntäjä
        Matkiz kirjoitti:

        Täälläkin on käyty muutama kerta ja voin suositella. Tällaisia paikkoja ei ole monta Suomessa.

        Tulipa koettua Valvatus. Retrohenkeä riittää.

        Sauna on hyvä, uimaan pääsee kohtuudella vain saunan laiturista, joten saunavuorojen aikana ollaan sitten muut kuivalla maalla. Laiturinkin kohdalla pohja hyötyisi pienestä haravoinnista...
        Kopeissa on se kuuluisa vanhan puutalon henki, haisee ja tarttuu vaatteisiin, mutta äkkiä siihen tottuu.
        Jääkaapit tuottavat enemmän lämpöä mökkiin kuin kylmää sisälleen, mökin lämpötila näin keskellä kesää ylitti nukkumakelpoisuuden, mutta onneksi oli teltta mukana.
        Veneet vapaasti käytettävissä, tosin ainakin se kokeilemamme oli hajoamispisteessä.
        Rantaviiva kasvaa pöheikköä, jota on myös alueen reunoilla siihen malliin, että itikoita riittää.
        Vanhan vitostien liikenne on yllättävän vilkasta ja kuuluvaa.
        Alueella yksi juomavesipistekin. Ja yksi WC miehille, toinen naisille - hätä kannattaa hoitaa silloin kun wc on vapaana.
        Nämä kun huomioi, niin ei kun testaamaan, jos vielä kiinnostaa. Minua ei ehkä enää toista kertaa, mutta ei pidä koskaan sanoa "ei koskaan"...


      • kokemusta on

        Älkää toki haukatko kakkaa ! Menkää siis takuuvarmaan paikkaan eli Kesälahdelle. Ei voi olla pelkkää sattumaa, että pienessä kunnassa on NELJÄ isoa leirintäaluetta. Luonnon olosuhteet ovat ylivertaiset ja iso Puruvesi niin puhdas, että sen vettä voi huoletta juoda. Suosittelen Ruokkeen lomakylää tai Mäntyrannan leirintäaluetta. Et varmasti pety ja lapsilla on hauskaa.


    • Nostalgiaa8768768

      Valvatuksen elinkaari on ollut ehtoopuolella jo 80-luvun alusta. Vielä se vaan sinnittelee. Leirintäalueen lähellä on myös Kukkola (tjsp), jossa tarjotaan vaatimatonta mutta edullista majoitusta motellityyppisesti 70-80 luvun retrohengessä. Lapsena käytiin Valvatuksella uimassa ja 60-70-luvulla leirintäalue taisi elää kulta-aikaansa.

    • Ari66

      Kerran on käyty ja käydään toistekin.

    • piu5

      mun isomummo omistaa kyseisen paikan ,,, ei mikää hirveen hieno paikka

      • anya

        Ihana paikka sun isomummulla.Harmittaa kun en ole ehtinyt 3vuoteen käymään .Lapsena 1960 ja50 luvulla telttailtiin paljon kyseisellä alueella .Aina täytyy katsoa kun leirintäopas ilmestyy että olettehan mukana vielä. Jospa ensi kesänä kerkeäis. terveisiä


      • anya
        anya kirjoitti:

        Ihana paikka sun isomummulla.Harmittaa kun en ole ehtinyt 3vuoteen käymään .Lapsena 1960 ja50 luvulla telttailtiin paljon kyseisellä alueella .Aina täytyy katsoa kun leirintäopas ilmestyy että olettehan mukana vielä. Jospa ensi kesänä kerkeäis. terveisiä

        Kaikkien karavaanareiden pitäisi edes kerran elämässään pysähtyä vaikka yhdeksi yöksi VALVATUKSEEN. Siellä aika pysähtyy kaunista


    • iivastiina

      On käyty muistaakseni kaksi kertaa Valvatuksella ja ihan hyvät fiilikset jäi
      eka kerta vaunulla ja toinen kerta mökissä,tosi vatimaton paikka,mutta
      emännän hersyvä iloisuus jätti varjoonsa pienet puutteet.Ensikesänä olis
      tarkoitus poiketa katsomassa,vieläkö iloinen nauru kaikuu,vai onko alue jo
      loppunit!

    • pekuli1

      Finnthriatlon viikonloppuna Valvatuksella joten ajelempa sykkelillä tsiigaaman kisaa ja samalla mutsia

    • Hende72

      Tulevana kesänä pikkupoikani kanssa Valvatukselle, me ei tarvita luksusta, kunhan kalastamaan päästään ja rauhassa puuhata omiamme, toivotaan että kokemus on sen arvoinen että mennään toistekkin.

      • Kesämatkaja

        Ihana paikka Ulkovessakin tuli koettua Rauhallista Ja mitkä lenkit 3lle koiralle ! Paikan pitäjä mukava! Desiainetta wc ovipieliin toivon?!


    • Anonyymi

      Kirjoitit Valvatuksesta ja suunta olisi sinnepäin, mutta se mikä saa miettimään onko siellä vesipiste jossa on pitkäletku ?
      Ja hei kaverit ei aina käydä hakkimaan jonkin arvostelua.
      Jolle ei kelpaa menee muuualle ja toisin päin !

    • Anonyymi

      Voi voi vanhat on jutut mutta vanha on leirintäaluekin. Parhaat päivänsä nähnyt kokonaan uusittava mutta on siellä jo uusi alue Jokiniemi joroisissa

      • Anonyymi

        Tubevideon perusteella taitaa olla jo kiinni ja lopettanu kokoa paikka ainakin nyt syksyllä 2022??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe