Tarvitsisin sculpey-luomukseni pienten yksityiskohtien tekoon sekä muutaman muovijutun korjailuun kuulemma erinomaisesti sopivaa epoksimassaa nimeltä Apoxie Sculpt. Samalta valmistajalta on kuulemma vieläkin parempi versio, Fixit Sculpt. Valitettavasti en löytänyt kumpaakaan. Saakohan näitä Suomesta vai pitääkö tilata ulkomailta?
Jos näitä ei saa, osaako joku neuvoa toisen muoviin ja polymeerimassaan tarttuvan ilmassa kuivuvan epoksimassan?
Epoksimassaa veistokseen?
kustomaattori
1
3383
Vastaukset
- Reijo Raato
Jos epoksimassa olet vailla, suosittelen hankkimaan kamaa nimeltä "Magic Sculp". Sitä saa sotataito.comista:http://www.sotataito.com/index.php?cPath=194_282&osCsid=9790b83ab800837cf65fecb94b11de9e
Magic Sculp on koostumukseltaan tiheämäpää kuin Apoxie Sculpt ja näinollen siihen on helpompi työstää erilaisia yksityiskohtia.
Huomautus: Työpaikkani kautta olen törmännyt Apoxie Sculptiin, mutta mistään suomalaisesta harrastekaupasta en ole sitä löytänyt. Ulkomailta vaan tilaamaan, jos on tarvis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966