suomessa oli aikoinaan Klarin nimisiä mustalaisia. vieläkö mahtaa löytyä yhtään tuon nimistä?
Klarin
6
692
Vastaukset
- ovat olemassa
he ovat nykyjää Aspin nimellä. mm loviisan oskari Mantun mies) ja järvenpäästä löytyy näitä porukoita itse clarinin nimellä en tiijä enää ketää että ois
- EDVARD
NYKY NIMELTÄÄN BERG, TAI LINDBERG. PEUHKA VAINAAN PORUKOITA, JOS EN VÄÄRIN MUISTA.
- onko?
EDVARD kirjoitti:
NYKY NIMELTÄÄN BERG, TAI LINDBERG. PEUHKA VAINAAN PORUKOITA, JOS EN VÄÄRIN MUISTA.
Oliko muuten Nastolan Kalle Asp teille sukulaisia. Tuo Remu Aaltonen oli sen Kallen sukulainen. Oli muuten saman näköinenkin.
- Helge Valama
Olisikohan kyseessä Klaren. Ne ovat Bergejä, jotka asuivat Orimattilassa sata tai satoja vuosia. Sen jälkeen he muuttivat Pohjanmaale ja sen jälkeen Lovisaan. On muuten minun sukulaisia, kaukaisia.
Terveisiä Helge Valama- Anonyymi
Eikös kaikki Berg ja Asp suku ole alunperin ihan kaajeita.
- Anonyymi
Ei ole Klarinin nimellä enään ketään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161