ihokarvojen poisto

jyväskylässä ?

Osaisiko kukaan sanoa missä kannattaisi poistattaa iho- ja partakarvat jyväskylän seudulla ? Mitä koko prosessi tulisi suunnilleen maksamaan ?

6

1470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistoa

saa laserepiloinnilla, mikäli karvat ovat tummia. Laserepilointia näkyy tekevän Jyväskylässä Mehiläinen. Partakarvat maksanevat yhdeltä hoitokerralta 200 € molemmin puolin ja hoitokertoja tarvitaan n. 6 viikon välein 7-10. Muualta vartalosta poistaminen voi tulla hyvinkin kalliiksi, jos poistettava alue on iso.

Vaaleat karvat voi poistattaa pysyvästi neulaepilaatiolla pätevällä kosmetologilla. Hoitokertoja tulee todennäköisesti runsaastikin enemmän ja hinta on kerralta n. 50 € molemmin puolin hoitoajan pituudesta riippuen. Alussa kun karvoja on paljon, tarvitaan yleensä tunti kerrallaan.

Kaikkiaan karvanpoisto voi tulla erittäin kalliiksi, pahimmillaan puhutaan viisinumeroisesta summasta.

• se...

tuskallista?

• kkhlfljdls
        se... kirjoitti:

tuskallista?

Sanotaan että mitäpä nainen ei kärsisi kauneutensa vuoksi. Toisaalta Philipsin epilaattorimainoksessa transvestiitti mainostaa että koska hän on mies ja herkkä kivulle käyttää heidän epilaattoriaan.

Kivun kokeminen on yksilöllistä. Laserista on käytetty kuvailua "kuin läpsäisisi viivottimella". Esimerkiksi ylähuuli sierainten alla pistää raavaimmallekin miehelle kyyneleet silmiin. Neulaepilaation polttotapahtuma on niin lyhyt että vaikka se on kivulias, sen sietää.

• kkhlfljdls
        kkhlfljdls kirjoitti:

Sanotaan että mitäpä nainen ei kärsisi kauneutensa vuoksi. Toisaalta Philipsin epilaattorimainoksessa transvestiitti mainostaa että koska hän on mies ja herkkä kivulle käyttää heidän epilaattoriaan.

Kivun kokeminen on yksilöllistä. Laserista on käytetty kuvailua "kuin läpsäisisi viivottimella". Esimerkiksi ylähuuli sierainten alla pistää raavaimmallekin miehelle kyyneleet silmiin. Neulaepilaation polttotapahtuma on niin lyhyt että vaikka se on kivulias, sen sietää.

paskamummo = raavas mies

• transamanda x
        kkhlfljdls kirjoitti:

paskamummo = raavas mies

Minäkin oon tuskaillut karvojeni kanssa vuosikaudet.

Höylääminen tuottaa vain hetken huuman ja kasvoihin sänki tulee hetkessä takas ja muualle kroppaankin melkein yhtä nopeesti ja vieläpä usein ihoärstystäkin ilmenee.

Kuuma- ja kylmävahat on kokeiltu, samoin epilointi ... niillä saa viikon parin taivaallisen posliinin pehmeyden ja sen jälkeen tulee "helvetti" tulvillaan kutinaa ihokarvojen etsiessä reikiä ulospäin ja siinä yhteydessä iho reagoi todella voimakkaasti ja iho on ihan punainen ja näpyillä.

Nyt olen hankkinut Ellokselta Salon Rio Laser Hair Removerin (maksoi jotain 400 euroo) ja tulokset syntyvät hitaasti. Laitteen pitäisi poistaa sekä vaaleat että tummat karvat, useita kerralla. Merkillistä on kuitenkin että laite toimii vain osaan karvoihin ... ikäänkuin riippuen missä kasvuvaiheessa karva on. Selkeästi karvoitus on kuitenkin heikentynyt / harventunut, joten tämä laite näyttää toimivan - tosin vaatii pitkää pinnaa ja paljon työtä. Alue jonka polttaa 30 - 40 sekuntin valoscannauksella on vain jotain 4 x 8 mm - ja usein siltä alueelta ei pala mikään karvatuppi kuolleeksi.

Polttaesaan tupen tuntuu ihan siltä kuin työnnettäisiin neulaa ihon alle - mutta itse ainakin nautin tuosta kivusta, koska sen kautta teidän että taas pääsen yhdestä / muutamista karvoista eroon.

Jos tähän tuskastun, niin ainut keino on sitten kai mennä kosmetologille poistattamaan karvat.

• mahdottomuus
        transamanda x kirjoitti:

Minäkin oon tuskaillut karvojeni kanssa vuosikaudet.

Höylääminen tuottaa vain hetken huuman ja kasvoihin sänki tulee hetkessä takas ja muualle kroppaankin melkein yhtä nopeesti ja vieläpä usein ihoärstystäkin ilmenee.

Kuuma- ja kylmävahat on kokeiltu, samoin epilointi ... niillä saa viikon parin taivaallisen posliinin pehmeyden ja sen jälkeen tulee "helvetti" tulvillaan kutinaa ihokarvojen etsiessä reikiä ulospäin ja siinä yhteydessä iho reagoi todella voimakkaasti ja iho on ihan punainen ja näpyillä.

Nyt olen hankkinut Ellokselta Salon Rio Laser Hair Removerin (maksoi jotain 400 euroo) ja tulokset syntyvät hitaasti. Laitteen pitäisi poistaa sekä vaaleat että tummat karvat, useita kerralla. Merkillistä on kuitenkin että laite toimii vain osaan karvoihin ... ikäänkuin riippuen missä kasvuvaiheessa karva on. Selkeästi karvoitus on kuitenkin heikentynyt / harventunut, joten tämä laite näyttää toimivan - tosin vaatii pitkää pinnaa ja paljon työtä. Alue jonka polttaa 30 - 40 sekuntin valoscannauksella on vain jotain 4 x 8 mm - ja usein siltä alueelta ei pala mikään karvatuppi kuolleeksi.

Polttaesaan tupen tuntuu ihan siltä kuin työnnettäisiin neulaa ihon alle - mutta itse ainakin nautin tuosta kivusta, koska sen kautta teidän että taas pääsen yhdestä / muutamista karvoista eroon.

Jos tähän tuskastun, niin ainut keino on sitten kai mennä kosmetologille poistattamaan karvat.

Vaaleiden karvojen poistaminen tuollaisella valohoitolampulla tai edes laserilla on fysikaalinen mahdottomuus. Karvan tappaminen perustuu karvatupen kuumentamiseen ja jos karvatuppi on yhtä vaalea kuin iho, palaa ihokin mukana ennen kuin karva kuolee.

Ehkäpä tuo Elloksen laite on yhtä tehokas tai tehoton kuin kosmetologien valoimpulssilaitteet karvan poistossa. Varmin keino pysyvään karvanpoistoon on edelleen tummalle karvalle aito laser (tehokkain alexandriittilaser) ja vaaleille pätevän kosmetologin tekemä neulaepilaatio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe