valoa ei tunnelin päässä...

pekka543

onhan tuota telefinlandia tullu käytettyä jo 4 vuoden ajan mutta nyt on mitta täysi.
lasku jäi maksamatta 2 kuulta ja liittymä suljettiin normaalisti. No nyt kun maksoin molemmat laskut niin kännykkää ei voi avata kuin vasta kuin maanantaina. Laskut maksettiin tiistaina ja muutama pankkipäivä tullu nyt täyteen vähintään.(Ti,Pe) Teleltä sanottiin että aukaistaan maanantaina JOS haluan nyt kuitenkin aukaista, niin pitäisi maksaa 30e avausmaksu!! Siis pitäisi maksaa 3 päivän käytöstä 30 euroa lisähintaa.

On se jumalauta että muualla kyllä aukaistaan liittymät saman tien kun rahat ovat tilillä, mutta jokin tässäkin paskassa kusee.

Olen opiskelija ja muilla on myös ollut ongelmia maksujen kanssa mutta ovat saanet liittymänsä auki maksettua laskut, eikä koskaan avausmaksua ole ehdotettu. (DNA)

Huvittavaa oli myös että liittymä on minun nimelläni ja laskut tulivat myös minun nimelläni, mutta muistutus ja laskukehotus tulikin sitten isäni nimellä, joka asuu samassa osoitteessa.
Isäni ei ole liittymähaltija tai mitenkään osallisena... Hän oli vuosi sitten liittymähaltija mutta tämä otettiin poies kun aloin itse maksamaan laskuni...

Älkää sortuko telefinlandiin.

4

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellamariaao

      Hei! itselläni kävi juurikin samoin!
      Jos halusin avata liittymäni hetimiten olisi minun täytynyt maksaa tuo 30euroa myös.

      Aivan käsittämätöntä toimintaa ja rahastusta!
      En tuota kyseistä summaa maksanu ja liittymän aukaisemiseen meni vielä muutama päivä.
      Soitin asiakaspalveluun ja irtisanoin liittymäni. Ilmoitin vielä kohteliaasti että tulen olemaan heitä vastaan kaikessa ja levitän sanaa!

      • böööö

        Jep, avausmaksu menee aina jos haluaa liittymä aukaistavan ennenkuin lasku näkyy maksettuna, siinä kun menee muutama arkipäivä maksamisesta...