valoa ei tunnelin päässä...

pekka543

onhan tuota telefinlandia tullu käytettyä jo 4 vuoden ajan mutta nyt on mitta täysi.
lasku jäi maksamatta 2 kuulta ja liittymä suljettiin normaalisti. No nyt kun maksoin molemmat laskut niin kännykkää ei voi avata kuin vasta kuin maanantaina. Laskut maksettiin tiistaina ja muutama pankkipäivä tullu nyt täyteen vähintään.(Ti,Pe) Teleltä sanottiin että aukaistaan maanantaina JOS haluan nyt kuitenkin aukaista, niin pitäisi maksaa 30e avausmaksu!! Siis pitäisi maksaa 3 päivän käytöstä 30 euroa lisähintaa.

On se jumalauta että muualla kyllä aukaistaan liittymät saman tien kun rahat ovat tilillä, mutta jokin tässäkin paskassa kusee.

Olen opiskelija ja muilla on myös ollut ongelmia maksujen kanssa mutta ovat saanet liittymänsä auki maksettua laskut, eikä koskaan avausmaksua ole ehdotettu. (DNA)

Huvittavaa oli myös että liittymä on minun nimelläni ja laskut tulivat myös minun nimelläni, mutta muistutus ja laskukehotus tulikin sitten isäni nimellä, joka asuu samassa osoitteessa.
Isäni ei ole liittymähaltija tai mitenkään osallisena... Hän oli vuosi sitten liittymähaltija mutta tämä otettiin poies kun aloin itse maksamaan laskuni...

Älkää sortuko telefinlandiin.

4

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellamariaao

      Hei! itselläni kävi juurikin samoin!
      Jos halusin avata liittymäni hetimiten olisi minun täytynyt maksaa tuo 30euroa myös.

      Aivan käsittämätöntä toimintaa ja rahastusta!
      En tuota kyseistä summaa maksanu ja liittymän aukaisemiseen meni vielä muutama päivä.
      Soitin asiakaspalveluun ja irtisanoin liittymäni. Ilmoitin vielä kohteliaasti että tulen olemaan heitä vastaan kaikessa ja levitän sanaa!

      • böööö

        Jep, avausmaksu menee aina jos haluaa liittymä aukaistavan ennenkuin lasku näkyy maksettuna, siinä kun menee muutama arkipäivä maksamisesta...
        ja edelliseen tiedoksi, vanhemmilleni meni myöskin kerran muistutus vaikka liittymä omissa nimissä, tai niin luulin, selvisi että olikin isän nimissä, omistajalle menee muistutus jos laskunmaksaja ei maksa.


    • pekka543

      Lisäys!

      Ennen kuin liittymäni piti sulkeutua.(tietty päivämäärä merkitty) Liittymäni kuitenkin suljettiin yli viikko aikaisemmin. Puhelimeni oli kiinni 3 päivää. Luulin tuolloin että eräpäivä oli kuitenkin mennyt... No 4päivänä puhelin meni auki ja tuli pahoittelu viesti missä pyydettiin anteeksi liittymän liian aikaista sulkemista. Tämä on täysi tosi! Lisäksi viestissä ilmoitettiin tylysti että liittymä suljetaan jos ei makseta eräpäivänä.

      Soitin asiakaspalveluun tuolloinkin ja he pahoittelivat virhettään ja ilmoittivat että heidän jokin systeeminsä oli mennyt sekaisin.
      Mitään korvausta en kuitenkaan saanut. Halusin kuitenkin anteeksipyynnön jotta saisin sisäisen rauhan. Tätäkin jouduin odottamaan 20min kun asiakaspalvelija viimein sortui!!

      • muillakin operaattoreil

        Muillakin operaattoreilla peritään masku jos haluaa liittymän avata heti. Itselläni on kokemusta saunalahdesta ja dna:sta kun on jäänyt laskut maksamatta niin ei se aivan parissa päivässä oo sit auennut. JOs ois halunnut auki olisi pitänyt maksaa lisämaksua. Miettikääpä oikeasti et te ette varmaankaan ole ainuita joilla on jäänyt lasku maksamatta, joten on täysi mahdottomuus heti samantien seurata ku olette laittaneet tilille rahat et liittymä olisi auki. ei kenenkään operaattorin resurssit riitä sitä seuraamaan. Itse olen ollut nyt muutaman vuoden tf:n asiakas ja homma on kyllä nyt pelannut. Toisaalta olen myös saanut maksettua laskuni ajallaan, joten siitäkään ei ole ollut ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe