*♥*```*´´´*♥*```*´´´♥*```*´´´*♥*
Sua kaipaan taas niin mutta en
tiedä saanko tämän rakkauden
maksaa miljoonilla kyynelillä
sitä kyselen ihan hiljaan näin
ehkä turhaan jatkaa tätä yritän
mutta tunnen että yksinkin selviän
toivon että ymmärrät et voi
määrätä mun kulkua elämäin mutta
miks et nyt pyyhi kyyneleitäin.
*♥*```*´´´*♥*```*´´´*♥*```*´´´*♥*
Miks et nyt pyyhi kyyneleitäin
23
650
Vastaukset
- *runo64*
ilmassa,onko toinen vaivan arvoinen?
kannattaako jatkaa yhdessä eteenpäin
kun on syyllinen kyyneleisiisi
ja muuttuuko toinen?
no nyt näin toisenlaista rakkauden lahjaa,
melkeimpä itsekkin kulki surullisen
runosi mukana surussasi.
ei voi sanoa että hieno mutta koskettava,
surullinen ja kaunis tavallaan.- *Rakkaudenlahja*
se onnen varmasti tuottaa.Tänään runoni oli surullinenkin mutta silti toivon päivääsi aurinkoa ja iloa.Sydämellinen kiitos sinulle!
- Yölintu**
ei ole kyynelien pyyhkijää ei kaipaavalle poskelle helliä sormia, mutta on maailmassa silti kaikkea kaunista,,,kevään ensi kukkaisia ollaan ja kyl viä jonkun annetaan poimittavaksi,,*wirn* :)
koskettava runo
tirpu tuo neesuja, niitä mulla riittää täällä ja sit vaikka semmottii ihanat dumplee jätskit**- *Rakkaudenlahja*
mutta uskotaan siihen että suuri tulinen rakkaus tiellämme kohdataan.Voih sua niin kaunista sanoistasi olen onnellinen.*hymyilen*.Sydämellinen kiitos sinulle ja toivon mukavaa päivän jatkoa!*halauksia*
- padme_amidala
..voi miten kaunis kaipausruno sinulta. Kyyneleet jos helmiä ois..
Nuo koristeetkin ovat aivan upeita. Lauha kevättuuli kuivattaa varmaankin lempeästi kyyneleet. Sydämestäsi on kumpuillut tämä runo, sen huomaa kyllä.
Kiitos lukuhetkestä : )- *Rakkaudenlahja*
vaikka ei kyllä kokonaan.Sydämellinen kiitos sulle kauniista sanoistasi ja kun sanoit niin kauniisti myös runon koristeista :).Huomaat aina sen että sydämestä on tullut runoni.Toivon mukavaa päivän jatkoa!*halaus*
- TöllinLiisa
Tunteitten kielet nuo herkät
itkien matkalla soi.
Yksin käydään ne syvimmät tiet,
tuuli tuli pyyhki suurella
pyyhkeellään tuskasta vääristyneitä kasvojani.
Siis tuuli
en nähny muita
minä vain ja
tuuli.
Rakkaus jättää syvät jäljet ja
on aika kyynelten, ne hoitaa
haavoja kirveleviä.
Liisa paljon läpi käyny, koittaa Sinua lohduttaa.
Voimia, pyysin minäki, seuraavalle askeleelle.
Olen saanu kokea ylhäältä minua rakastetaan.Liisa- *Rakkaudenlahja*
usein minäkin oon yksin tuulen kanssa eikä aina yksikään tähti loista ja kaipaan vierelle niin toista mutta silloin hetken mieleen onnea tuo kun joku sen lohdutuksen suo.Sydämellinen kiitos sinulle ja toivon mukavaa päivän jatkoa ja vielä halaan!*oot rakas ystävä*
- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Sekoitit vain
minut ja minun elämäni
Ja kävelit
kuin ei mitään - pois
Nyt en tiedä
mitä tekisin
Kuinka jatkaisin
kun olen vain minä -
eikä me
Niin kuin aina ennen
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Aurinkoisempaa viik.lop. toivoo Muru sinne
ja selkeyttä, että ilo pääsisi virtaamaan! :)- *Rakkaudenlahja*
ja minä kun rakastuin niin hullun lailla.Eiköhän se ilokin pääse vielä virtaamaan.Toivon niin.Sydämellinen kiitos sinulle ja toivon mukavaa illan jatkoa!*halaus*
- silkkis
voiku surullista ja kaunista
yhtäaikaa ....aurinkoa sun
elämääsi tuokoon se kaikkea
kaunista elämä jatkukoon
ihanana ja tunteella..kiitos
ihanasta runosta joka teki
minuun suuren vaikutuksen....- *Rakkaudenlahja*
ja odottaa niin ikävissäin.Surullista nyt mutta sinulle iltaasi aurinkoa.Sydämellinen kiitos ja toivon mukavaa illan jatkoa!Ps.ois kiva jos kirjoittaisit mulle sähköpostiin.
- silkkis
*Rakkaudenlahja* kirjoitti:
ja odottaa niin ikävissäin.Surullista nyt mutta sinulle iltaasi aurinkoa.Sydämellinen kiitos ja toivon mukavaa illan jatkoa!Ps.ois kiva jos kirjoittaisit mulle sähköpostiin.
katoitko sitä tekstii mitä
kirjoitin pikapostiisi siinä syy
ihanaa viikonloppua kirjoita
pikapostiin vastaus...odotan - *Rakkaudenlahja*
silkkis kirjoitti:
katoitko sitä tekstii mitä
kirjoitin pikapostiisi siinä syy
ihanaa viikonloppua kirjoita
pikapostiin vastaus...odotanmitä tarkoitat tuolla pikapostilla??
- silkkis
mitä tarkoitat tuolla pikapostilla??
kun menet omana nikkinäsi niin sun edessä
on teksti uusi viesti lue se ja vastaa siihen
eli joudut menee johonkin huoneeseen mut kyl sun pitää huomata se kato tekstiä *uusi viesti* - *Rakkaudenlahja*
silkkis kirjoitti:
kun menet omana nikkinäsi niin sun edessä
on teksti uusi viesti lue se ja vastaa siihen
eli joudut menee johonkin huoneeseen mut kyl sun pitää huomata se kato tekstiä *uusi viesti*kirjoittaa mulle sähköpostiin??Ois paljon helpompaa niin kun en tuota saa kyllä onnistumaan.
- silkkis
kirjoittaa mulle sähköpostiin??Ois paljon helpompaa niin kun en tuota saa kyllä onnistumaan.
tän enenpää en voi sua auttaa
vaikka kuinka haluisin....en voi en voi - *Rakkaudenlahja*
silkkis kirjoitti:
tän enenpää en voi sua auttaa
vaikka kuinka haluisin....en voi en voituo ei onnistunut niin eikö sulla ole s-postiosoitetta johon vois kirjoittaa??
- *Rakkaudenlahja*
tuo ei onnistunut niin eikö sulla ole s-postiosoitetta johon vois kirjoittaa??
luulisin että sulla on käytössä jokin s-postiosoite jolla ihan hyvin voit kirjoittaa mulle.Se ois tosi kiva! :)
On ollut aika rakkauden
on tullut aika kyynelten.
Ei ole oikeita kysymyksiä
on vain vääriä vastauksia.
Kaipuun perhonen hento
lentää hetken
pitsisillä siivillään
pois lentäessään
myös kyyneleet kuivaa.- *Rakkaudenlahja*
sun runosi on hyvin kaunis ja tunteikas.Sydämelliset kiitokset sinulle ja toit hyvän mielen juhlaa minulle!*halaan ja mukavaa illan jatkoa toivotan*
- tomppa2006
...kauniin rakkausrunon kaipauksesta olet kirjoittanut...
Itselleni tulee mieleen tuttu laulelma...vähän ennen kyyneleitä, pääsi poispäin käännä, etten niitä nää...
Naisen kyyneleet on miehelle tosi vaikea juttu.- *Rakkaudenlahja*
ja eri ihmiset kokevat ne eri tavalla.Sydämellinen kiitos sinulle ja joskus runoista tulee mieleen jokin laulu.Tuttua minullekin.Toivon mukavaa päivän jatkoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573