Meillä on nyt väki Tallinnassa kiertelemässä, etsivät Iki-Viroa, mutta hinnat ovat pilvissä.
Kuka on hakenut kiukaan virosta ja mistä ja mihin hintaan?
Sähkökiukaasta puhutaan meidän kohdallamme.
kiuas virosta
9
9247
Vastaukset
- pipurassi
itellä kans harkinnassa helo rondo 9,6kw virosta, netin kautta saunapood.ee. vielä hintaa yritän saada hieman tingittyä nii pistän tilauksen menemään.
- Viro
http://www.ikikiuas.com/est/index.htm
Tuolta...mutta sama avainlippu heiluu sielläkin. Ei laatua saa halvalla virostakaan. - kaidu
Viro kirjoitti:
http://www.ikikiuas.com/est/index.htm
Tuolta...mutta sama avainlippu heiluu sielläkin. Ei laatua saa halvalla virostakaan.Onkos kukaan tilannut tuolta puodista mitään?
Stoveman kiuas on vähän samantyyppinen kuin Iki. Onko kokemuksia tällaisesta? - Hyvin vähän
kaidu kirjoitti:
Onkos kukaan tilannut tuolta puodista mitään?
Stoveman kiuas on vähän samantyyppinen kuin Iki. Onko kokemuksia tällaisesta?Olen jo aikaisemmin kertonut kokemusta ks. kiukaasta. Siis kaverini osti sellaisen 2 vuotta sitten kesällä. Viime kesänä kiuas oli jo kivan ruskea kauttaaltaan kuten myös osa lattiaa(mustaa rautaa verkot). No takuu ei oikein pelannut:)
Nykyään saunoo hieman eri laatuisella kiukaalla. Periaatteessa kannattaa ostaa jos haluaa uusia kiukaansa vuoden välein ja on paljon aikaa hukattavaksi. Verkkoja ei pystynyt edes uusimaan. Voin toimittaa kuvan kiukaasta jossain vaiheessa tänne palstalle. Kaverini kuvasi sen reklamaatiota varten. - vale-ikin kanssa
Hyvin vähän kirjoitti:
Olen jo aikaisemmin kertonut kokemusta ks. kiukaasta. Siis kaverini osti sellaisen 2 vuotta sitten kesällä. Viime kesänä kiuas oli jo kivan ruskea kauttaaltaan kuten myös osa lattiaa(mustaa rautaa verkot). No takuu ei oikein pelannut:)
Nykyään saunoo hieman eri laatuisella kiukaalla. Periaatteessa kannattaa ostaa jos haluaa uusia kiukaansa vuoden välein ja on paljon aikaa hukattavaksi. Verkkoja ei pystynyt edes uusimaan. Voin toimittaa kuvan kiukaasta jossain vaiheessa tänne palstalle. Kaverini kuvasi sen reklamaatiota varten.mustalla verkolla,kiuas meni vuodessa hirveän näköiseksi... Löylyissä ei kuulemma ollut moitttimista verrattuna aik. Harvian kiukaaseen
- Eppuu
vale-ikin kanssa kirjoitti:
mustalla verkolla,kiuas meni vuodessa hirveän näköiseksi... Löylyissä ei kuulemma ollut moitttimista verrattuna aik. Harvian kiukaaseen
Tämä jo kuuluisuudeksi täällä palstalla noussut ruosteläjä-kiuas EI ole Stoveman, vaan yks niistä muista halvoista eesti-kopioista, se on jo toteen näytetty muissa topikeissa... tällä kirjoittajalla on ihme mielihalu joka topikkiin kirjoittaa sama juttu, joka on vielä kaikenlisäksi täyttä potaskaa. Stoveman ihan ostamisen arvoinen kiuas, tämä toinen, josta kuvakin on (en muista merkkiä) taas ei.
- lattialaatat
Hyvin vähän kirjoitti:
Olen jo aikaisemmin kertonut kokemusta ks. kiukaasta. Siis kaverini osti sellaisen 2 vuotta sitten kesällä. Viime kesänä kiuas oli jo kivan ruskea kauttaaltaan kuten myös osa lattiaa(mustaa rautaa verkot). No takuu ei oikein pelannut:)
Nykyään saunoo hieman eri laatuisella kiukaalla. Periaatteessa kannattaa ostaa jos haluaa uusia kiukaansa vuoden välein ja on paljon aikaa hukattavaksi. Verkkoja ei pystynyt edes uusimaan. Voin toimittaa kuvan kiukaasta jossain vaiheessa tänne palstalle. Kaverini kuvasi sen reklamaatiota varten.Pysyy siistimmän näköisenä ruosteen valuessa.
- säästää
Kun väki Tallinnaa ympärseen kiertelee etsimässä. Luulisi jo menneen yhden kiukaan hinta.
Vaikka mukavaahan siellä reissailla on, ei siinä mitään.- selänpesijä
ei kiuasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011185
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40890Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37884- 102868
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56698Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697- 34596
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60593Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s59593- 52536