kiuas virosta

samasu

Meillä on nyt väki Tallinnassa kiertelemässä, etsivät Iki-Viroa, mutta hinnat ovat pilvissä.

Kuka on hakenut kiukaan virosta ja mistä ja mihin hintaan?

Sähkökiukaasta puhutaan meidän kohdallamme.

9

9247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipurassi

itellä kans harkinnassa helo rondo 9,6kw virosta, netin kautta saunapood.ee. vielä hintaa yritän saada hieman tingittyä nii pistän tilauksen menemään.

• Viro

• kaidu
        Viro kirjoitti:

http://www.ikikiuas.com/est/index.htm

Tuolta...mutta sama avainlippu heiluu sielläkin. Ei laatua saa halvalla virostakaan.

Onkos kukaan tilannut tuolta puodista mitään?
        Stoveman kiuas on vähän samantyyppinen kuin Iki. Onko kokemuksia tällaisesta?

• Hyvin vähän
        kaidu kirjoitti:

Onkos kukaan tilannut tuolta puodista mitään?
        Stoveman kiuas on vähän samantyyppinen kuin Iki. Onko kokemuksia tällaisesta?

Olen jo aikaisemmin kertonut kokemusta ks. kiukaasta. Siis kaverini osti sellaisen 2 vuotta sitten kesällä. Viime kesänä kiuas oli jo kivan ruskea kauttaaltaan kuten myös osa lattiaa(mustaa rautaa verkot). No takuu ei oikein pelannut:)
        Nykyään saunoo hieman eri laatuisella kiukaalla. Periaatteessa kannattaa ostaa jos haluaa uusia kiukaansa vuoden välein ja on paljon aikaa hukattavaksi. Verkkoja ei pystynyt edes uusimaan. Voin toimittaa kuvan kiukaasta jossain vaiheessa tänne palstalle. Kaverini kuvasi sen reklamaatiota varten.

• vale-ikin kanssa
        Hyvin vähän kirjoitti:

Olen jo aikaisemmin kertonut kokemusta ks. kiukaasta. Siis kaverini osti sellaisen 2 vuotta sitten kesällä. Viime kesänä kiuas oli jo kivan ruskea kauttaaltaan kuten myös osa lattiaa(mustaa rautaa verkot). No takuu ei oikein pelannut:)
        Nykyään saunoo hieman eri laatuisella kiukaalla. Periaatteessa kannattaa ostaa jos haluaa uusia kiukaansa vuoden välein ja on paljon aikaa hukattavaksi. Verkkoja ei pystynyt edes uusimaan. Voin toimittaa kuvan kiukaasta jossain vaiheessa tänne palstalle. Kaverini kuvasi sen reklamaatiota varten.

mustalla verkolla,kiuas meni vuodessa hirveän näköiseksi... Löylyissä ei kuulemma ollut moitttimista verrattuna aik. Harvian kiukaaseen

• Eppuu
        vale-ikin kanssa kirjoitti:

mustalla verkolla,kiuas meni vuodessa hirveän näköiseksi... Löylyissä ei kuulemma ollut moitttimista verrattuna aik. Harvian kiukaaseen

Tämä jo kuuluisuudeksi täällä palstalla noussut ruosteläjä-kiuas EI ole Stoveman, vaan yks niistä muista halvoista eesti-kopioista, se on jo toteen näytetty muissa topikeissa... tällä kirjoittajalla on ihme mielihalu joka topikkiin kirjoittaa sama juttu, joka on vielä kaikenlisäksi täyttä potaskaa. Stoveman ihan ostamisen arvoinen kiuas, tämä toinen, josta kuvakin on (en muista merkkiä) taas ei.

• lattialaatat
        Hyvin vähän kirjoitti:

Pysyy siistimmän näköisenä ruosteen valuessa.

• säästää

Kun väki Tallinnaa ympärseen kiertelee etsimässä. Luulisi jo menneen yhden kiukaan hinta.
      Vaikka mukavaahan siellä reissailla on, ei siinä mitään.

• selänpesijä

ei kiuasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      101
      1185
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      890
    3. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      884
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      868
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      698
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      697
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      596
    8. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      60
      593
    9. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      59
      593
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      52
      536
    Aihe