Eli aloitin tuossa 1,5 viikkoa sitten yasminelle e-pillerien käytön ja muuten ei ole ainakaan vielä mitään valittamista, mutta tosiaan noita välivuotoja on ollut, kuten pakkauksessakin varoiteltiin. Kuulemma on ihan normaalia, mutta osaisikohan kukaan arvioida, että kauanko sitä jatkuu. Nyt on nimittäin jo melkein viikon jatkunut kuukautisten loppumisen jälkeen vuotoa ja ihan päivittäin. Haluaisin siis vain tietää, että jatkuukohan sitä seuraaviin menkkoihin asti vai loppuuko se kenties jossain vaiheessa?
yasminelle ja kuukautiset
hmmmm
2375
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Se on ihan yksilöstä kiinni miten käy. Monilla ylimääräiset vuodot loppuvat ensimmäisen tauon jälkeen. Toisilla ne jatkuvat enempi vähempi pysyvästi niin kauan kunnes merkkiä tai ehkäisymenetelmää vaihdetaan. Ja joillakin kestää viikon tai pari päivää. Kyllä se sitten selviää ajan kanssa miten sinun kroppasi asettuu vai mitenkään.
Näinhän se on että kaikissa pillerimerkeissä voi esiintyä välivuotoa pillerien aloittamisesta alkaen 3 kk:n ajan. Mulla itselläni kesti melkein tasan sen 3 kk. Ärsyttäväähän se on mutta onneksi loppui. Jos ei lopu niin sitten vaan lekurille ja merkin vaihto.