Mitä mieltä nimestä Jenna?

Tiina

Ehdotuksia toiseksi nimeksi?

15

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sara

      Jenna on parempi kuin muut J-nimet kuten Janita, Jessika, Jasmin jne.

      Ehdotuksia toiseksi nimeksi:

      Jenna Kristiina
      Jenna Julia
      Jenna Maria
      Jenna Pauliina
      Jenna Annina
      Jenna Annika

    • Haukka

      Kärsinyt inflaation. Jenna-nimisiä tyttöjä mahtuu kolmetoista tusinaan.

      • tir

        en tykkää yhtään.


    • Hansu

      silti nätti!!! Jennalle toiseksi nimeksi Josefiina!!

      • tuuli

        josefiina on hyvä!

        Adalmiina, Amanda, Emilia, Helena, Jasmin-Juulia
        Johanna...

        itse harkitsin joskus Jannaa etu nimex mut oli aikas suosittu niinku Jennakin on. mut ihan mukavaia nimiä molemmat. isäntä päätti kun ite en osanut valita tytöstä tuli Julia.


      • siru
        tuuli kirjoitti:

        josefiina on hyvä!

        Adalmiina, Amanda, Emilia, Helena, Jasmin-Juulia
        Johanna...

        itse harkitsin joskus Jannaa etu nimex mut oli aikas suosittu niinku Jennakin on. mut ihan mukavaia nimiä molemmat. isäntä päätti kun ite en osanut valita tytöstä tuli Julia.

        Eikös ne lasten nimet yleensä valita yhdessä, eikä niin että toinen valitsee ja toinen hyväksyy?


    • jenna

      mä ainaki pidän omasta nimestäni, oon jenna pauliina...
      mutta. kun se on tullu niin yleisex. mut mikä nimi ei tulis ku se on hyväx todettu =) (ei itsekehua...) ite olin kai niitä ensimmäisiä jennoja.
      mut, jos nimi tuntuu hyvältä, ni siitä vaa!

    • Winky

      Mutta tosiaan aika yleinen.Itsekkin suunnittelin sitä jos olis tullut tyttö.Poika tuli. Nyt antaisin tytölle nimen Janna Emilia.

      • inna

        Emilia = paskapaperi.


    • J on hyvä

      on todella kaunis nimi. Tosin todella yleinenkin. Olisin muutama vuosi sitten voinut omallekin laittaa. Nyt yleisyys mietityttää. Toiseksi nimeksi esim. Maria, Sofia, Janika, Erika.

    • Satunni

      Vilpitön mielipiteeni on, ettei tyttölapselle voi juuri kamalampaa nimeä antaa. Nimen asema pitkään ykkössuosikkina tekee siitä vieläkin kamalamman.

      • Anonyymi

        Urpo


      • Anonyymi

        Idiootti


    • Anonyymi

      Jenna, Janna, Sanna, Hanna, Henna, Senja, Oona....ne kaikista kamalimmat, tylsimmät ja onnettomimmat nimet ikinä.

      • Anonyymi

        Ei, vaan SINÄ olet se kaikkein kamalin, tylsin, yksinkertaisin ja onnettomin ikinä, kun et osaa nähdä asiaa kuin noin ahtaasta ja rajoittuneesta näkökulmasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe