Ehdotuksia toiseksi nimeksi?
Mitä mieltä nimestä Jenna?
15
1061
Vastaukset
- Sara
Jenna on parempi kuin muut J-nimet kuten Janita, Jessika, Jasmin jne.
Ehdotuksia toiseksi nimeksi:
Jenna Kristiina
Jenna Julia
Jenna Maria
Jenna Pauliina
Jenna Annina
Jenna Annika - Haukka
Kärsinyt inflaation. Jenna-nimisiä tyttöjä mahtuu kolmetoista tusinaan.
- tir
en tykkää yhtään.
- Hansu
silti nätti!!! Jennalle toiseksi nimeksi Josefiina!!
- tuuli
josefiina on hyvä!
Adalmiina, Amanda, Emilia, Helena, Jasmin-Juulia
Johanna...
itse harkitsin joskus Jannaa etu nimex mut oli aikas suosittu niinku Jennakin on. mut ihan mukavaia nimiä molemmat. isäntä päätti kun ite en osanut valita tytöstä tuli Julia. - siru
tuuli kirjoitti:
josefiina on hyvä!
Adalmiina, Amanda, Emilia, Helena, Jasmin-Juulia
Johanna...
itse harkitsin joskus Jannaa etu nimex mut oli aikas suosittu niinku Jennakin on. mut ihan mukavaia nimiä molemmat. isäntä päätti kun ite en osanut valita tytöstä tuli Julia.Eikös ne lasten nimet yleensä valita yhdessä, eikä niin että toinen valitsee ja toinen hyväksyy?
- jenna
mä ainaki pidän omasta nimestäni, oon jenna pauliina...
mutta. kun se on tullu niin yleisex. mut mikä nimi ei tulis ku se on hyväx todettu =) (ei itsekehua...) ite olin kai niitä ensimmäisiä jennoja.
mut, jos nimi tuntuu hyvältä, ni siitä vaa! - Winky
Mutta tosiaan aika yleinen.Itsekkin suunnittelin sitä jos olis tullut tyttö.Poika tuli. Nyt antaisin tytölle nimen Janna Emilia.
- inna
Emilia = paskapaperi.
- J on hyvä
on todella kaunis nimi. Tosin todella yleinenkin. Olisin muutama vuosi sitten voinut omallekin laittaa. Nyt yleisyys mietityttää. Toiseksi nimeksi esim. Maria, Sofia, Janika, Erika.
- Satunni
Vilpitön mielipiteeni on, ettei tyttölapselle voi juuri kamalampaa nimeä antaa. Nimen asema pitkään ykkössuosikkina tekee siitä vieläkin kamalamman.
- Anonyymi
Urpo
- Anonyymi
Idiootti
- Anonyymi
Jenna, Janna, Sanna, Hanna, Henna, Senja, Oona....ne kaikista kamalimmat, tylsimmät ja onnettomimmat nimet ikinä.
- Anonyymi
Ei, vaan SINÄ olet se kaikkein kamalin, tylsin, yksinkertaisin ja onnettomin ikinä, kun et osaa nähdä asiaa kuin noin ahtaasta ja rajoittuneesta näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503748Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163615Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993405Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o803215Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362999Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582488- 502325
- 1022207
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142019Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182009