Ehdotuksia toiseksi nimeksi?
Mitä mieltä nimestä Jenna?
15
943
Vastaukset
- Sara
Jenna on parempi kuin muut J-nimet kuten Janita, Jessika, Jasmin jne.
Ehdotuksia toiseksi nimeksi:
Jenna Kristiina
Jenna Julia
Jenna Maria
Jenna Pauliina
Jenna Annina
Jenna Annika - Haukka
Kärsinyt inflaation. Jenna-nimisiä tyttöjä mahtuu kolmetoista tusinaan.
- tir
en tykkää yhtään.
- Hansu
silti nätti!!! Jennalle toiseksi nimeksi Josefiina!!
- tuuli
josefiina on hyvä!
Adalmiina, Amanda, Emilia, Helena, Jasmin-Juulia
Johanna...
itse harkitsin joskus Jannaa etu nimex mut oli aikas suosittu niinku Jennakin on. mut ihan mukavaia nimiä molemmat. isäntä päätti kun ite en osanut valita tytöstä tuli Julia. - siru
tuuli kirjoitti:
josefiina on hyvä!
Adalmiina, Amanda, Emilia, Helena, Jasmin-Juulia
Johanna...
itse harkitsin joskus Jannaa etu nimex mut oli aikas suosittu niinku Jennakin on. mut ihan mukavaia nimiä molemmat. isäntä päätti kun ite en osanut valita tytöstä tuli Julia.Eikös ne lasten nimet yleensä valita yhdessä, eikä niin että toinen valitsee ja toinen hyväksyy?
- jenna
mä ainaki pidän omasta nimestäni, oon jenna pauliina...
mutta. kun se on tullu niin yleisex. mut mikä nimi ei tulis ku se on hyväx todettu =) (ei itsekehua...) ite olin kai niitä ensimmäisiä jennoja.
mut, jos nimi tuntuu hyvältä, ni siitä vaa! - Winky
Mutta tosiaan aika yleinen.Itsekkin suunnittelin sitä jos olis tullut tyttö.Poika tuli. Nyt antaisin tytölle nimen Janna Emilia.
- inna
Emilia = paskapaperi.
- J on hyvä
on todella kaunis nimi. Tosin todella yleinenkin. Olisin muutama vuosi sitten voinut omallekin laittaa. Nyt yleisyys mietityttää. Toiseksi nimeksi esim. Maria, Sofia, Janika, Erika.
- Satunni
Vilpitön mielipiteeni on, ettei tyttölapselle voi juuri kamalampaa nimeä antaa. Nimen asema pitkään ykkössuosikkina tekee siitä vieläkin kamalamman.
- Anonyymi
Urpo
- Anonyymi
Idiootti
- Anonyymi
Jenna, Janna, Sanna, Hanna, Henna, Senja, Oona....ne kaikista kamalimmat, tylsimmät ja onnettomimmat nimet ikinä.
- Anonyymi
Ei, vaan SINÄ olet se kaikkein kamalin, tylsin, yksinkertaisin ja onnettomin ikinä, kun et osaa nähdä asiaa kuin noin ahtaasta ja rajoittuneesta näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956